hoogte WA verzekering

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#21 » 15 jun 2019, 17:16

ravw schreef:vind het wel erg laag die bedragen , zelf heb ik ANWB en meer dan 10 jaar schade vrij maar nog steeds betaal ik nu voor al in 55 per maand
dat vind ik toch een hoop geld WA zou voor mij iets van 20 euro per maand wezen dan kom je nog uit op een 240 euro


Nooit overwogen om van verzekeraar te veranderen?
Het is trouwens wel zo dat je bij Inshared bij elke scooter die je verzekerd weer op 0 begint.
Desalniettemin betaal ik al jaren echt weinig.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#22 » 15 jun 2019, 19:19

stoyanov schreef:
ravw schreef:vind het wel erg laag die bedragen , zelf heb ik ANWB en meer dan 10 jaar schade vrij maar nog steeds betaal ik nu voor al in 55 per maand
dat vind ik toch een hoop geld WA zou voor mij iets van 20 euro per maand wezen dan kom je nog uit op een 240 euro


Nooit overwogen om van verzekeraar te veranderen?
Het is trouwens wel zo dat je bij Inshared bij elke scooter die je verzekerd weer op 0 begint.
Desalniettemin betaal ik al jaren echt weinig.


Ik heb de ANWB gebeld en die zeggen dat dit met de Noclaim er af is dus die is al verrekend
dan vind ik het nog wel erg duur maar goed, maar dat heb ik wel met meer dingen dat ze gewoon de hoofdprijs vragen
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#23 » 15 jun 2019, 19:22

Een tip voor mensen die in Zeeland of Brabant wonen is ZLM. Aanzienlijk goedkoper dan de concurrentie.
0 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#24 » 15 jun 2019, 21:09

ravw schreef:
stoyanov schreef:
ravw schreef:vind het wel erg laag die bedragen , zelf heb ik ANWB en meer dan 10 jaar schade vrij maar nog steeds betaal ik nu voor al in 55 per maand
dat vind ik toch een hoop geld WA zou voor mij iets van 20 euro per maand wezen dan kom je nog uit op een 240 euro


Nooit overwogen om van verzekeraar te veranderen?
Het is trouwens wel zo dat je bij Inshared bij elke scooter die je verzekerd weer op 0 begint.
Desalniettemin betaal ik al jaren echt weinig.


Ik heb de ANWB gebeld en die zeggen dat dit met de Noclaim er af is dus die is al verrekend
dan vind ik het
nog wel erg duur maar goed, maar dat heb ik wel met meer dingen dat ze gewoon de hoofdprijs vragen


Mooie grap.
Inshared verzekerd de Muscle 50 niet.
Raadselachtig.
Ik zal eens informeren waarom.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#25 » 15 jun 2019, 23:28

stoyanov schreef:
Mooie grap.
Inshared verzekerd de Muscle 50 niet.
Raadselachtig.
Ik zal eens informeren waarom.


Vind het ook vreemd want de Hanway RAW50 was toen all in 34 euro , nu deze in eens 55 euro all risk
maar oke de muscle is dan wel 1000 euro duurder maar dat zou niet uit moeten maken , en daarbij rij ik al met deze verzekering vanaf dat ik daar verzekerd ben 2006 schade vrij ( de eerste was de Derbie , later de kymco , toen de RAW50 en nu dus de Muscle

vind het ook raar want ik heb daar voor ook jaren lang brommers gehad en verzekerd geweest nooit schade gehad, dus dat zouden ze dan toch ook moeten weten
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

casal

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#26 » 29 jul 2019, 15:58

is het ook niet zo dat een schakelbrommer duurder is in de verzekering als een automaat ??

ik zit nu bij de anwb met verzekering : had er niet aan gedacht de schade vrije jaren met de motor vast te leggen:
die schijn je mee te kunnen nemen als je met een scooter gaat rijden....
0 x

Gebruikersavatar
Maikelvanbokhoven
Berichten: 27

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#27 » 29 jul 2019, 20:19

Ik ben met de django verzekerd bij de ANWB en betaal voor de allrisk met 3 jaar aankoopwaarde 47.50 per maand (0 schadevrije jaren).

bij zlm waar de auto ook verzekerd is (via mij partner) was dit wel goedkoper maar dit is Mijn django dus die staat op mijn naam... nieuwe verzekering zlm zou duurder zijn... 0 schadevrije jaren!

Laat ik mijn partner dr oude runner er bij pakken die koste 6 euro per maand WA bij ZLM.

oftewel je word gen###t waar je bij staat mja je gaat er zelf mee akkoord
0 x
Peugeot Django 12-7-2019 -- 0.9 km (nieuw)

Oeps is iets wat je zegt als je er nog om kunt lachen....

Gebruikersavatar
Hans52
Berichten: 206

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#28 » 29 jul 2019, 21:48

Ik ben voor mijn muscle 50 bij de anwb voor de meest complete verzekering, wa, en 3 jaar extra waardeverzekering, 9 schadevrije jaren per maand 29,18 kwijt. Dus het kan wel degelijk goedkoop. Ik woon in Woerden had ik in Rotterdam nog gewoond was ik volgens mij wel duurder uit geweest...
0 x
:saufen: Nobody is perfect,........ My name is....

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#29 » 29 jul 2019, 22:54

Hans52 schreef:Ik ben voor mijn muscle 50 bij de anwb voor de meest complete verzekering, wa, en 3 jaar extra waardeverzekering, 9 schadevrije jaren per maand 29,18 kwijt. Dus het kan wel degelijk goedkoop. Ik woon in Woerden had ik in Rotterdam nog gewoond was ik volgens mij wel duurder uit geweest...


ja dat klopt dat kost je dan 55 euro per maand maar dit is dan wel allrisk en 3 jaar volledige aankoopwaarde terug
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: hoogte WA verzekering

Bericht#30 » 30 jul 2019, 07:42

ravw schreef:
Hans52 schreef:Ik ben voor mijn muscle 50 bij de anwb voor de meest complete verzekering, wa, en 3 jaar extra waardeverzekering, 9 schadevrije jaren per maand 29,18 kwijt. Dus het kan wel degelijk goedkoop. Ik woon in Woerden had ik in Rotterdam nog gewoond was ik volgens mij wel duurder uit geweest...


ja dat klopt dat kost je dan 55 euro per maand maar dit is dan wel allrisk en 3 jaar volledige aankoopwaarde terug


55 x 36 = 1980 euro...
M.a.w. je betaald je eigen brommer.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar het klinkt als een mooi spaarpotje.
Gewoon 55 eu p/m aftikken en all-risk verzekerd rondtuffen.
Na 34 maanden ergens in de Maas flikkeren en een nieuwe krijgen van de verzekering.
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer