Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Stephan

Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Bericht#1 » 01 jun 2014, 20:42

Dit is een leuke.....

Ik ben jaren lang verzekerd (geweest) bij Reaal verzekeringen voor mijn scooters.
Bij de overname vorig jaar van Eric's New Dink heb ik deze scooter vanwege de gunstige premie deze naar de ANWB verzekeringen gezet. Ook de Grand Dink heb ik afgelopen maand naar ANWB overgezet. Online netjes mijn schadevrije jaren ingevuld en daar kwam een zeer aangename premie uit. Inmiddels is de Zware ND van Eric vervangen voor de nieuwe, en die dus naar All Risk gezet.

Kreeg ik een brief van ANWB (Unigarant) dat ze de royementsverklaring niet hadden waaruit blijkt dat ik 8 schadevrije jaren heb gehad, en dat dit behoorlijk invloed zal hebben op mijn premie :?: :!: :?:

Bij navraag bij Reaal kreeg ik te horen dat deze voor scooters niet met schadevrije jaren werken maar met leeftijd :roll: Na lang aandringen heeft Reaal toch onder Coulance voor mij een brief opgesteld waarin de aantal schade vrije jaren van toepassing zijn. De ANWB accepteert deze brief dan ook en zal mijn premie weer herzien worden.

Ondanks mijn overstap, toch wel een lauwe douche voor Reaal.... ;)
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Bericht#2 » 01 jun 2014, 20:50

aan de andere kant.......wel een compliment dat Reaal je leeftijd dusdanig laag inschat met een hoge premie tot gevolg ;)

Maar inderdaad wel even jammer dat je weer je recht moet halen en eigenlijk dankbaar moet zijn dat ze meewerken. :(
Gelukkig is het weer rechtgetrokken :!:
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gaaspertje

Re: Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Bericht#3 » 01 jun 2014, 20:55

En zo proberen ze je de schadevrije jaren door je neus te boren belachelijk van Reaal ieder verzekering geeft een royementsverklaring af.
Toen ik de overstap van de Hema verzekering naar de ANWB maakte kreeg ik deze zonder te vragen opgestuurd.
0 x

TK E

Re: Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Bericht#4 » 03 jun 2014, 21:09

OEFFFF gelukkig......dat scheelt weer centjes......toch....
TK E
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Overstap van Reaal naar ANWB verzekeringen

Bericht#5 » 04 jun 2014, 00:47

Alles moet helaas kloppen. Fijn dat ze het geregeld hebben.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer