ANWB is zeer slecht bezig..

TK E

ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#1 » 17 jun 2014, 22:14

Mijn scooter is dus 1 jaar oud en ik werd gebeld door de ANWB met de vraag of ik lid wilde worden
Natuurlijk hoefde ik hier niet lang over na te denken.....gezien mijn km,s die ik maak op de scooter
(17800 km in 1 jaar tijd)(dus valt mee........toch.....)

Maar goed even kort.......krijg de factuur binnen en hier staat tot mijn verbazing dat ik het volledig bedrag van 1 jaar moet betalen voor maar een half jaar........???.

Dus effe bellen en jawel dat doen we altijd.........dus ik zeg "ik ga geen heel jaar betalen voor 6 maanden.....dat doet niemand"

ANWB lidmaatschap. € 17,25
Wegenwacht bromfiets € 40,00
Totaal. € 57,25 voor maar 6 maanden (zie foto bijlage)

Dit bedrag geld voor 01-01-2014 t/m 31-12-2014

Ik dacht het dus niet.......ik dit geval krijgt de ANWB een ijskoude douche met hagel erin........
Tja vind je het gek dat ze haast niemand kunnen krijgen op zo,n manier........
:o
Afbeelding

TK E
0 x

Gebruikersavatar
Dick1943t
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 689

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#2 » 17 jun 2014, 22:24

Wat een wereld. Ze proberen overall een slaatje uit slaan.
Laten ze maar kortingen geven, hebben geld zat.
Ze hebben ook goede kanten, maar niet zo.
0 x

Peerke

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#3 » 17 jun 2014, 22:46

Tja dat zijn kleine lettertjes.
Ik zou zeggen wachten tot einde van het jaar...
Dat ze maar omhoog vallen.
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#4 » 17 jun 2014, 23:24

Tk lees eens de voorwaarden

als je drie maanden voor het einde van het jaar lid wilt worden krijg je die gratis

maar goed dit zijn hun voor waarden en dit doen zij al zo lang zij bestaan

en vergeet niet dat als je op je fiets een lekke band krijgt je ook kunt bellen :idea: :idea: :idea: :idea:

gr Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#5 » 17 jun 2014, 23:57

inderdaad dichter naar het einde van het jaar krijg je de laatste maanden gratis.

Ook apart dat je nog apart anwb lidmaatschap moet betalen :o ik neem aan dat je toch ook de anwb hebt al voor de auto??
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

TK E

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#6 » 18 jun 2014, 05:40

Ook wel leuk om te vermelden is dat als er tijdens een tour iemand pech krijgt.......en je bent zelf geen lid maar er rijdt iemand mee die wel lid is dan kan degene de ANWB bellen en die moet dan als het ware de opdracht geven (zeggen dat hij op die scooter reed)
Het lidmaatschap is niet scooter gebonden maar persoons gebonden dus hier kun je je voordeel mee doen......

@ Haagse Tweet.....nee mij autoverzekering heeft zoiets......heb een keer pech gehad en gebeld toen kwam de ANWB in opdracht van mijn verzekering......deze was toen 50 euro goedkoper per jaar......
TK E
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#7 » 18 jun 2014, 06:57

wat een wereld. ze proberen overall een slaatje uit slaan.
laten ze maar kortingen geven, hebben geld zat.


ja die afscheidspremie van guido van woerkom moet toch ergens van betaald worden, maar verders is het idd een uitkomst als je ze achter de hand hebt voor pechgevallen.
0 x

Gaaspertje

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#8 » 18 jun 2014, 07:34

Dit is niets nieuws dat is al jaren zo ook als je lid wordt met de auto !!
Lidmaatschap gaat per kalenderjaar meestal komt er na de tweede helft van het jaar wel een aanbieding met de laatste drie maanden van het jaar gratis.

[quote="TK E"]Ook wel leuk om te vermelden is dat als er tijdens een tour iemand pech krijgt.......en je bent zelf geen lid maar er rijdt iemand mee die wel lid is dan kan degene de ANWB bellen en die moet dan als het ware de opdracht geven (zeggen dat hij op die scooter reed)
Het lidmaatschap is niet scooter gebonden maar persoons gebonden dus hier kun je je voordeel mee doen...
...

Als iedereen zo zou denken is er dus niemand meer met een lidmaatschap !!
0 x

Flevolander58

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#9 » 18 jun 2014, 10:31

DIT IS FRAUDE :D

TK E schreef:Ook wel leuk om te vermelden is dat als er tijdens een tour iemand pech krijgt.......en je bent zelf geen lid maar er rijdt iemand mee die wel lid is dan kan degene de ANWB bellen en die moet dan als het ware de opdracht geven (zeggen dat hij op die scooter reed)
Het lidmaatschap is niet scooter gebonden maar persoons gebonden dus hier kun je je voordeel mee doen......

@ Haagse Tweet.....nee mij autoverzekering heeft zoiets......heb een keer pech gehad en gebeld toen kwam de ANWB in opdracht van mijn verzekering......deze was toen 50 euro goedkoper per jaar......
TK E
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#10 » 18 jun 2014, 10:36

Ook mijn wederhelft heeft zich aangemeld bjj de anwb. Hierbij heeft zij het lidmaatschap en haar auto samen met mijn scooter. Het scheelt 1 keer lidmaatschap. Maar het volle bedrag moet gewoon betaald worden.

Over een paar weken ontvangen we de pasjes.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer