ANWB is zeer slecht bezig..

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#21 » 19 jun 2014, 21:17

ja op zich is het raar dat je een heel jaar moet betalen inderdaad
echter wat schetste mijn verbazing die actie van kymco dat je zo een pasje kreeg van kybe heel leuk echter wel beperkt tot 25 km vanaf je huis of dealer en geen enkele garantie voor de berijder...
nu was ik al lid toen ik de g dink kocht toch vind ik het raar je denkt full sevice te krijgen dat ie chter niet waar
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Klinkie
Berichten: 148

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#22 » 19 jun 2014, 21:32

Ik had bij aanschaf verleden jaar ook zo'n jaar garantie gekregen van Kymco i.s.m de ANWB.
Op een morgen bleek de scooter met een lekke band te staan in de schuur, snel op de fiets gesprongen, en nog op tijd op het werk.
S,middags gebeld met de ANWB met de mededeling dat de scooter een lekke band had, ze vroegen waar hij stond en ik antwoordde "thuis in de schuur", waarop mij werd verteld dat er geen woonplaatsservice was, en dat ze dus niets voor mij konden doen, toen heb ik mijn eogen scooterhandelaar maar gebeld, die hem met een busje kwam halen.
Dit is dus maar een beperkte service van de ANWB, maar dat bleek de afspraak te zijn die Kymco met de ANWB heeft gemaakt.
.
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#23 » 19 jun 2014, 22:05

had hem even om de hoek gezet dan was de ANWB wel gekomen :?: :?: :?:

Gr Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Rob2013
STN Tourbuffel
Berichten: 170

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#24 » 19 jun 2014, 22:33

ScooterBlokker schreef:had hem even om de hoek gezet dan was de ANWB wel gekomen :?: :?: :?:

Gr Jan



Nee dan waren ze nog niet gekomen. Ze komen alleen als je een woonplaats supplement hebt.

Overigens is de deal van Kymco met ANWB dan wel vreemd als het max 25 km van je woonplaats geldt maar niet in de woonplaats zelf. Rare manier van voordeel geven door Kymco zeg maar rustig want die deal ligt niet aan de ANWB.

Wat ik bij Kinkie niet kan volgen is waarom hij lid is geworden 2 weken geleden a 40 Euro als hij verderop in zijn bericht aangeeft dat hij al 10 jaar lid is..

Wetenschap van een ex-ANWB-er van de Ledenadministratie ook nog, is dat formulieren verstuurd door de ANWB Ledenadministratie minimaal een week onderweg zijn.. FYI
0 x
Persoonlijk afstandenrecord:

2014 - Maasduinen & Utrechtse Heuvellandweekend - 424 km
2014 - Zwarftocht Achterhoek (Eindhoven - Nijmegen - Doesburg - Achter Drempt - Tour - Emmerich - Kleve - Gennep - Gemert - Eindhoven) - 343 km
2015 STN Jaarmeeting 2015 (Eindhoven - Boxtel - Gorinchem - Woerden - De Hoef - IJsselstein - Vianen - Den Bosch - Boxtel - Eindhoven) - 319 km
2014 - Posbankrit (Eindhoven - Posbank - Eerbeek - Bronsbeek - Didam - Emmerich - Gennip - Gemert - EIndhoven) - 296 km
2014 - Eindhoven (via Weert - Wessem - Susteren - Beek - Hulsberg - Klimmen - Wijlre ) - Gulpen vv - 230 km
2012 - Eindhoven - Wijk bij Duurstede vv - 210 km
1994 - Eindhoven - Maastricht - Eupen - Spa - Echternach - Grevenmacher - 290 km

Afbeelding

Gebruikersavatar
Klinkie
Berichten: 148

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#25 » 20 jun 2014, 05:55

Wat ik bij Kinkie niet kan volgen is waarom hij lid is geworden 2 weken geleden a 40 Euro als hij verderop in zijn bericht aangeeft dat hij al 10 jaar lid is..


Ik ben wel 10 jaar lid van de ANWB, echter onlangs 2 weken lid van de Bromfietsservice, ik hoop dat het zo duidelijker is.
0 x

Gaaspertje

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#26 » 20 jun 2014, 08:59

Volgens mij is het nog steeds komkommertijd. :mrgreen:

Ten eerste verdiep je eerst ergens in en lees de kleine lettertjes, kom je niet voor verrassingen te staan, en zijn deze in mijn ogen onnodige discussies niet nodig.
Dat de ANWB een abonnement aanbied op basis van een kalender jaar is niets nieuws nooit anders geweest, kan je mee eens zijn of niet ben je het er niet mee eens niemand verplicht je iets sluit je geen abonnement af.
WW pas van Kymco: Daar staat duidelijk vermeld wat je wel en niet krijgt, deze nooit aangevraagd ivm de beperkingen en ik al lid was van de ANWB en Wegenwacht.
Met het WW abonnement (niet van Kymco) wordt je overal geholpen in ons kikkerland behalve op je woonadres, dus gewoon even de scooter een straat verder zetten en je wordt geholpen.

Ondanks alle negatieve berichten die ik in dit topic lees ben ik uiterst tevreden met deze service van de ANWB, zelf gelukkig nog niet nodig gehad. ;) :D
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: ANWB is zeer slecht bezig..

Bericht#27 » 20 jun 2014, 09:10

De kleine regeltjes .... volgens mij de meest belangrijkste regeltjes :mrgreen:

Als de scoot thuis staat vind ik het overbodig om bij problemen thuis geholpen te worden. Daar heeft men de dealer voor. Als het onderhoud consequent en goed wordt uitgevoerd is de kans klein dat men de service pechhulp nodig heeft. Mijn inzien is de insteek van deze hulp puur en alleen gebaseerd voor mensen welke in verhouding verder van huis zijn dan normaal.

Het enge min punt dat ik onervind, en misschien wel meerdere... is de administratieve kant bij de aanmelding. Hier worden veel fouten gemaakt omdat de service en klant slecht met elkaar communiceren.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer