Ongeval met mijn grand dink

Gebruikersavatar
Anton-1962
Voormalig STN Lid
Berichten: 382

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#21 » 03 dec 2014, 23:59

Hallo allemaal,na de klap van gistermorgen,zijn we net terug uit het ziekenhuis in Sneek.
Mijn vrouw die diabetisch is werd vanavond niet lekker,suikerspiegel van 2,9 is veel te laag.
Daarnaast was ze afwezig en duizelig,dus gelijk weer gebeld dochterswacht.
Met ambulance op gehaald en ter observatie vanavond even blijven.
Gelukkig was er niets aan de hand,maar moet voor controle afspraak maken.
Een heel gedoe in 2 dagen tijd,wie verwacht dat nou we hopen dat alles nu een beetje normaal is.
Wat de scooter betreft,ja om te huilen nogmaals ik ben er nog steeds ziek van.
De tegenpartij heeft inmiddels het schadeformulier in gevuld,dus ff afwachten.
Ik hou jullie allemaal op de hoogte van dit alles,zaterdag zal ik de scooter laten taxeren bij een scooterzaak.
En maar even kijken wat het gaat kosten,roelf heeft me al ff getipt en bedankt daar voor.
Mochten de kosten toch voor mezelf zijn,dan overweeg ik denk ik toch om een andere te kopen.
Aangezien de tellersstand op dik 43434km staat,ben ik even voorzichtig,want volgend jaar wil ik er wel bij zijn.
Allemaal een groet vanuit boazum en tor snel.
Gr. Anton
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#22 » 04 dec 2014, 00:42

Nou ... potdikkie nog aan toe. Vervelend om te lezen.

Beterschap aan jullie allen.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#23 » 04 dec 2014, 11:44

Beterschap allebei.....het jullie niet mee zo vlak voor de feestdagen...sterkte.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#24 » 04 dec 2014, 11:57

Lees net je bericht over het ongeluk Anton.
Hopelijk keert de verzekering van de fietser je schade uit.
Begrijp dat zij toch wel erg onvoorzichtig aan het verkeer deelnam en je kunt, ook al ben je gemotoriseerd niet alle onverwachte bewegingen van een fietser inschatten.
Als voorbeeld reed in gisterenavond in het pikkedonker met de auto op, een tweebaansweg en kwam een fietser zonder licht notabele half in de berm slingerend me tegemoet.
Als ik die had aangereden, wat zou dan de juridische uitspraak zijn, als de jongen zwaar gewond of erger door mij was aangereden. Ik moet er niet aan denken, maar ik zag hem pas op het laatste moment vanwege achtergrond verlichting van tegemoed komende auto's.
In de Kampioen van de ANWB NR. 12 worden mensen uitgenodigd aan te geven, waar je problemen ondervind met mogelijke onduidelijkheden van de verkeersregels.
Ik denk, dat veel STN leden wel het een en ander op de regels hebben aan te merken.
Denk aan de onduidelijke regels van de de bromscooter tussen het autoverkeer en de fiets(brom) fietspaden. Soms zitten de bordjes om van rijbaan te wisselen tussen de bosjes verstopt of zijn de op en afrit paden slecht geplaatst of gevaarlijk smal.
Er is dus nog een hoop te doen voor de veiligheid van de bromscooterrijder en dan wil ik het nu maar niet hebben over de zonder helm rasende snorders.
Ik wens je succes met de afwikkeling van je schade en een goed herstel toe.
Groeten,
jan H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anton-1962
Voormalig STN Lid
Berichten: 382

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#25 » 04 dec 2014, 19:36

Dank jullie wel allemaal,de rust is inmiddels terug gekeerd en de papieren zijn ingevuld door beide partijen.
Al hoewel dat niet van harte ging gisteravond,de echtgenoot van de vrouw zit bij de politie en bemoeide zich er nog al mee.
Ik heb hem gevraagd om zijn vrouw het schade formulier in te schetsen.
Uiteindelijk tekende ze de schets die juist was dus tegen het verkeer in recht op mij af.
Ben benieuwd wat de verzekering zegt,tot zover de berichtgeving en iedereen op dit forum bedankt voor het medeleven.
Gr. Anton
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#26 » 05 dec 2014, 02:21

Hiermee geeft de tegen partij toe dat deze fout zat.

Netjes gedaan vind ik.

Denk dat het wel goed komt.

Mtvrgrt kees
0 x

TK E

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#27 » 05 dec 2014, 08:11

Wel even melden bij jou eigen verzekering dat haar man bij de politie zit en die het formulier samen met haar man heeft ingevuld...........deze heer heeft namelijk een eed afgelegd en mag dus niet liegen en zal ten alle tijden de waarheid moeten spreken........echter kunnen zij wel eens misbruikt van maken en als dit zo is ten alle tijden wat je ook afspreekt......schrijft het op of maak een copy om je eigen in te dekken......

Eigenlijk simpel een politieman zal ten alle tijden proberen om er onderuit te komen.......ze maken toch nooit fouten??????.......
En ik zeg dan ook ben blij dat ik een mens ben die wel eens een fout mag maken.....daar leer je tenminste nog eens van (niet altijd :mrgreen: )
Zij niet......het zijn tenslotte robots en die maken geen fouten.......
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#28 » 05 dec 2014, 08:45

och tony goede tip maar zal de politieman in kwestie niet logisch gezien zijn eigen partij kiezen in dit geval zijn wederhelft?
en dat kan je uit anton zijn verhaal al opmaken .
maar vaak zijn het dan de vrouwen die oprecht zijn en toch de waarheid vertellen.
vind het zowiezo van de zotte trouwens om te gaan liegen over een schuldvraag of op zijn minst het verhaal te verdraaien.
en dan even heel iets anders tony ik meende dat jij ook ooit bij de brandweer zat?
en dus eigenlijk een soort wapenbroeder bent van het politiecorps net als ambulance personeel enz
tenminste ik heb wel wat officiele dingetje s mee gemaakt in die wereld en als burger sta je volledig buitenspel ook als die burger toevallig vanuit zijn functie op dat momend voor de veiligheid van die groep moet staan...
tot ze beseffen hoe en wat dan word je volledig opgenomen en als gelijke beschouwd
ik heb om eerlijk te zijn juist vaak goede contacten met die lui..
en vind het dus raar dat jij als exbrandweer man dit heel anders ziet
maar misschien ben ik wel net zo eigenwijs...en heb jij een slechte ervaring achter de rug die een stempel drukt op jou visie over het politiecorps

roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#29 » 09 dec 2014, 09:46

Anton, als de verzekering niet uitkeert, neem dan even contact met me op. Ik heb nog stapels GD onderdelen liggen en wellicht kan ik je dan ergens blij mee maken zodat we de jouwe kunnen opknappen en je geen "nieuwe" hoeft te kopen.
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Ongeval met mijn grand dink

Bericht#30 » 09 dec 2014, 10:17

Kijk een grensverleggende STNer die te hulp schiet Anton daar kun je wat mee lekker toch ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer