Verzekering zaak loopt nog

Gebruikersavatar
Anton-1962
Voormalig STN Lid
Berichten: 382

Verzekering zaak loopt nog

Bericht#1 » 15 mar 2015, 20:55

Hallo beste allemaal.
Hier even een update van het scooter ongeluk van vorig jaar op 2december.
Het dossier van het ongeluk loopt nog steeds,de tegenpartij schijnt in eens niet te weten dat ze heeft omgedraaid en verdraait het hele verhaal.
Sterker nog in de brief die ik heb gekregen staat dat ze zelfs achteruit reed op de fiets.
Ja jullie lezen het goed,ze reed achteruit,te belachelijk dat dit in de brief word aan gegeven.
Ieder geval het word een lange rit,en we moeten maar kijken of ik dit ga winnen.
Gistermorgen ben ik met de auto en aanhanger met scooter erop naar Edwin amendoim geweest,om de neus en spiegels op te halen.
Voor de ruil heeft hij mijn spiegels met knipperlichten gekregen,het spul is erop gezet en gelijk weer terug naar het hoge noorden.
Vandaag heb ik de oude dink weer op gepoetst,en hij is weer mooi geworden(foto)volgt.
Mijn vrouw wil ook grand dink rijden dus houden we hem gewoon,zodat ze met het mooie weer zelf ook kan scooteren.
Ik wil Edwin even bedanken voor de lekkere koffie en gastvrijheid daar in Leiderdorp en de onderdelen die we geruild heb.
Zodra ik meer weet over de afloop van de verzekering,dan laat ik het even weten via het forum.
Gr. Anton
Laatst gewijzigd door Anton-1962 op 16 mar 2015, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Eric L

Re: Verzekering zaak klopt nog

Bericht#2 » 15 mar 2015, 23:02

Fijn dat clubgenoten elkaar kunnen helpen.
Helemaal top.
Achteruitrijden op de fiets, zoiets verzin je toch niet? :?
Succes met de afwikkeling van de schade.
Groet Eric
0 x

TK E

Re: Verzekering zaak klopt nog

Bericht#3 » 16 mar 2015, 05:39

Zater er geen spiegels op die fiets dan.....wel handig met achteruit rijden.....en bij wet vastgelegd dat achteruit rijden nooit geen voorrang heeft.....dus ik zeg een gewonnen zaak.....
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#4 » 16 mar 2015, 09:01

Anton,

Als je een rechtsbijstandsverzekering voor verkeer hebt, hieronder valt ook een scooterongeval onder, kun je dit beter door hun laten oplossen.
Wellicht heb je nog een getuige die de boel kan bevestigen. Dat vergemakkelijkt wellicht het een ander.
Denk dat de ergenis en de frustratie alleen maar groter wordt als je de boel zelf probeert op te lossen.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Tineke

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#5 » 16 mar 2015, 10:10

Knap hoor, achteruit rijden op de fiets :o . Ik dacht ook meteen wat Tonny al zegt, als je achteruit rijdt ben je altijd schuldig :evil: Maar goed, ik hoop dat de instanties op deze manier inzien dat er van hun verhaal niet veel klopt. Jammer dat het zo moet gaan. Heel veel sterkte gewenst in deze zaak.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#6 » 16 mar 2015, 10:27

Zucht .....

Wat moet je hier nog op zeggen .... als men goed nadenkt gaat ze hartstikke nat

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#7 » 16 mar 2015, 10:58

Anton,

Ga met de brief naar het TV programma: "kan niet waar zijn "
Die smachten naar dit soort situaties, kan heel Nederland mee lachen en maakt het jouw zaak sterker.

Groetjes, Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#8 » 16 mar 2015, 22:33

hè anton fijn dat je me even mee hebt gevraagd......
maar goed laat maar wilde graag even met je meegaan naar edwin..
had ik ook gezegd tegen je
beetje jammer dus...
mooi dat je de scooter weer klaar hebt
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#9 » 17 mar 2015, 08:18

Wat Anton als complicatie vergeet te melden is dat de man van mevrouw een lokale politie-agent is die zich ermee bemoeit ondanks het feit dat hij er niet bij was noch de aanrijding heeft opgenomen. Maar die dan blijkbaar even bij je langskomt om te vertellen wat er écht is gebeurd in plaats van wat er echt is gebeurd en het verzoek om je aan zijn versie te houden.

Belangenverstrengeling, intimidatie en corruptie ? Anyone ?

En graag gedaan met die onderdelen, jij ook bedankt :-)
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verzekering zaak loopt nog

Bericht#10 » 17 mar 2015, 09:11

Ik liet het er ook niet bij zitten.

Mijn inzien zeker een vorm van corruptie

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer