aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#11 » 17 okt 2015, 21:36

Ben benieuwd naar de afloop.

Mtvrgrt kees
0 x

Flevolander58

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#12 » 06 nov 2015, 19:19

Nou inmiddels een paar weken verder en niet veel verder het probleem is dat die Boons ertussen zit als handelaar
en ja iedereen kent het verhaal van mijn GD die lichtelijk gedowngrade is en ineens 20000 km minder op de teller heeft staan
ik had gister aangegeven bij de juriste dat ik met die lui geen zaken meer wenste te doen omdat ik weinig vertrouwen heb in een goede afloop
Centraal beheer had mij in eerste instantie aangeboden de benzine meter te vergoeden inclusief het arbeidsloon maar indien ik dit wilde doorzetten dit zou vervallen.
vanmiddag kwam Centraal Beheer Achmea alsnog met het aanbod om de kosten voor het vervangen van de meter op zich te nemen en de zaak hiermee af te sluiten ik kan dan geen aanspraak meer maken op deze zaak betreffende het vervangen van de benzine meter onder garantie van Peugeot
uiteindelijk besloten om hier gebruik van te maken

IK wil nog wel even kwijt dat ik het heel zwak vindt van Moteo dat ze zich zo zielig willen opstellen en totaal niet reageren op reacties op Facebook en mailtjes ze krijgen van mij een hele koude douche
0 x

TK E

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#13 » 06 nov 2015, 20:02

Jammer dat Moteo zo reageert........het is net of het maar van één kant komt.......en dat doet niet goed voor Moteo zelf.....
TK E
0 x

Blurayfreak

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#14 » 06 nov 2015, 20:23

Raar dat ze zo reageren.....wij zijn enorm goed geholpen door moteo niets anders dan lof voor hun
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#15 » 06 nov 2015, 20:35

Wouter das nog eens een mooi avatar voor een tour uitzetter zo als jij past helemaal bij je. ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#16 » 26 jan 2016, 14:43

Is er nog een update hoe het geschil is verlopen?
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Flevolander58

Re: aanvechten Garantie Citystar(2e hands)

Bericht#17 » 26 jan 2016, 15:18

Nee mijn slotwoord kun je toch lezen
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer