De garantie van een officiële Peugeot dealer

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: De garantie van een officiële Peugeot dealer

Bericht#21 » 13 jun 2016, 13:21

peter stupers schreef:Van Piet van Iersel heb ik wel meer onaangename dingen vernomen.
Ik heb mijn Elystar toen bij van Huigevoort gekocht en ben van hun zeer tevreden.
Hebben onze elektrische fietsen ook bij van Huigevoort gekocht.


Daar heb ik over getwijfeld maar ik kende niemand die iets over die zaak kon vertellen. Van Huigevoort is een relatief kleine winkel maar misschien is dat juist goed. Ik woon er nog dichter bij dan bij Piet van Iersel. Maar heb je ook al een ervaring met hen dat ze moeite moesten doen om een probleem voor je op te lossen wat betreft garantie of een reparatie die niet voor jouw rekening kwam? Want meestal buigen winkeliers als een knipmes voor je wanneer je met een zak geld binnen komt maar zijn ze niet thuis als je reclameert. Een kennis van me heeft dat met een elektrische fiets gehad bij een andere zaak in Tilburg in Oud Noord. Na 9 maanden aandrijving kapot en ze lieten haar gewoon barsten, kon zelf de reparatie betalen. Het is zo moeilijk het kaf van het koren te scheiden bij "fietsenmakers".
0 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: De garantie van een officiële Peugeot dealer

Bericht#22 » 30 dec 2017, 18:52

Dit verhaal komt precies over op de waarheden zoals ik ze momenteel ook zie met mijn aangekochte piaggio new fly 4t..

Zo zie je maar weer dat ondanks het een officiele werkplaats is, daar gewoon een hoop gerommeld word..

Het is letterlijk besparen en onkunde.. Zoals het zelfde verhaal met die alu en kopere ringentjes.. Dat heb ik nou met de motorolie dat door mijn dealer in het blok is gedaan.. (ik heb zelf nooit kunnen zien wat er op die oliefles heeft gestaan)

Vooral dat de dealer inpreciepe je gewoon kan zeggen, nou je hebt geen garantie meer.. Wat wil je er dan als klant daar aan doen als de dealer zeg maar de baas over je speelt en hun de touwtjes in handen hebben..

Dus nee ik ga niet meer terug naar dealer 1..
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: De garantie van een officiële Peugeot dealer

Bericht#23 » 30 dec 2017, 20:32

Ik had in mijn garantietijd een niet te verstellen afstelbout voor de koplamp, zat er kapot in.
Heb toen van van Huigevoort een komplete nieuwe koplamp gehad zonder bombarie. Ook met advies omtrent het zelf onderhouden van mijn Elystar geen enkel probleem. Ga er ook altijd mijn onderdelen halen, hij vindt het zelfs leuk dat ik
zelf wat sleutel aan de 2-tact. Omdat het een kleine zaak is zal hij goed met zijn klanten omgaan en goede sevice geeft hij.
Dik tevreden.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: De garantie van een officiële Peugeot dealer

Bericht#24 » 31 dec 2017, 07:41

peter stupers schreef:Ik had in mijn garantietijd een niet te verstellen afstelbout voor de koplamp, zat er kapot in.
Heb toen van van Huigevoort een komplete nieuwe koplamp gehad zonder bombarie. Ook met advies omtrent het zelf onderhouden van mijn Elystar geen enkel probleem. Ga er ook altijd mijn onderdelen halen, hij vindt het zelfs leuk dat ik
zelf wat sleutel aan de 2-tact. Omdat het een kleine zaak is zal hij goed met zijn klanten omgaan en goede sevice geeft hij.
Dik tevreden.


Voor dingen die ik zelf niet kan ga ik zelf ook naar Van Huigevoort. Inderdaad een prettige zaak. Ik heb er een tijd geleden de schade van een aanrijding laten herstellen. Ook voor technische problemen waar ik zelf niet uit kom ga ik er heen. Maar de grote beurt waar ze 275 euro voor rekenen doe ik zelf voor 65 euro.
0 x

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: De garantie van een officiële Peugeot dealer

Bericht#25 » 31 dec 2017, 13:02

Daarom doe ik al het onderhoud zelf heb ook geen tijdsdruk .het blijft een twee wielig voertuig onderhoud moet goed gebeuren is belangrijker als bij een aut
Die heeft 4 wielen een brommer cq motor 2risico is veel groter
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verzekeringen en Schadeafhandeling”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer