Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Forumregels
Een grappig zoek & vind spel bij STN, zet Eriphan de Tourkabouter op de foto op leuke unieke plekken in en/of buiten Nederland. Verstop hem en geef aanwijzigen voor de volgende vinder....
Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#181 » 24 jun 2016, 22:33

Afbeelding
4 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#182 » 27 jun 2016, 00:00

Leuke verslagen Tineke.

Goed bezig hoor

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#183 » 30 jun 2016, 11:00

Tien voor dat je er op bezem er van door ga zorg eerst voor een ontspanningsmat voor het kleine manneke.
Zo als deze
http://www.tuinadvies.be/shop/data/1409923703a.jpg :D
1 x
Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#184 » 03 jul 2016, 18:22

@kuya Eriphan is dik bevriend met de katten.
Hij kruipt regelmatig tegen ze aan om een dutje te doen.
Zo'n relax hangmat heeft ie hier niet echt nodig.

Afbeelding

Afbeelding
3 x

Tineke

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#185 » 18 jul 2016, 09:31

Een tijdje geleden gingen Gerhard en ik op bezoek bij een van onze STN vrienden en toen kregen we daar een overheerlijke paddenstoelensoep voorgeschoteld. Uiteraard even het recept losgepeuterd. Van de week wilde ik die soep maken (met alleen champignons dit keer) omdat er een vriendin van mij kwam lunchen. Maar Eriphan ging hevig in protest. Hij vond het schandalig dat er kabouterhuisjes aan moesten geloven voor een soepje. Ik heb hem dus uitgelegd dat deze champignons niet uit het bos kwamen en dat er geen kabouterhuisjes verloren zijn gegaan. Toen bedaarde hij een beetje. Laat ik je één ding zeggen, je wilt geen boze tuinkabouter in je huis hebben, zeker niet als er visite komt. Bij de lunch ging alles gelukkig goed en heeft hij zich keurig gedragen.

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#186 » 18 jul 2016, 09:42

Ik vraag me een ding af. blijft die kabouter nu permanent bij jullie wonen of word die ook nog een keer uit gezet.
Voor het zoek en vind spel of is dit niet meer van toepassing heeft de klabouter geen zin meer in reizen . :mrgreen:
0 x
Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#187 » 18 jul 2016, 10:08

kuya schreef:Ik vraag me een ding af. blijft die kabouter nu permanent bij jullie wonen of word die ook nog een keer uit gezet.
Voor het zoek en vind spel of is dit niet meer van toepassing heeft de klabouter geen zin meer in reizen . :mrgreen:

Eriphan is zonder het spel bij mij komen wonen. Ik neem hem regelmatig mee en maak daar verslagjes van. Dan is ie ook op reis toch? Ik heb nog een paar uitjes met hem in petto. Daarna zal ie een nieuw thuis krijgen. Dat gebeurt dit keer niet via het spel. Wat de volgende persoon ermee doet is aan hem/haar.
2 x

Tineke

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#188 » 25 jul 2016, 20:16

Yep, Eriphan is nog steeds bij mij en tourt nog altijd met mij mee. Ik vind hem leuk gezelschap. :D

Van en naar tourtjes rijden we vaak door Deventer en het leek mij een leuk idee om hem op de foto te zetten met die grote kerk daar. Dus scootertje geparkeerd op de vluchtheuvel in het midden van de weg. Eriphan op de topkoffer gezet en fotootje gemaakt. Als je dan iets verder rijdt richting west ga je de brug over en daar ben ik nog een keer gestopt om de tweede foto te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens een ander tourtje reed ik door de Achterhoek tussen Diepenheim en Hengevelde en zag een schattig klein watermolentje. Ik ben daar even gestopt om ook dit keer mijn kleine vriend op de foto te zetten. Dus handschoenen uit, helm af en toen begon het een beetje te regenen. Toch de foto's gemaakt maar voor ik Eriphan weer in de koffer had en ik zelf op de scooter zat was het behoorlijk gaan plenzen en waren we allebei behoorlijk nat van de regen.

Afbeelding

Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#189 » 25 jul 2016, 21:22

Hier zit ik veilig,ik kan namelijk niet zwemmen.


Afbeelding

Groeten van Siem.
2 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Het Grote STN Tourkabouter zoek & vind spel...

Bericht#190 » 28 jul 2016, 21:10

Omdat Stephan het zo leuk vond dat Eriphan met de Bad Laer tour voet op Duitse bodem had gezet hebben we Eriphan nogmaals meegenomen naar onze oosterburen. En wat is dan een mooiere locatie dan het kasteel van Bad Bentheim. Hier een kleine foto reportage.

Afbeelding
Eriphan mocht mee op de motor.

Afbeelding
Bij de Duitse grens...

Afbeelding
...komen we meteen Graafschap Bentheim binnen.

Afbeelding
Het hek was wel handig om Eriphan een beetje oké op de foto te krijgen.

Afbeelding
En nog eentje op het hek.

Afbeelding
Ook hier weer even uitrusten.

Afbeelding
Op de brede muur van het kasteel.

Afbeelding
Eenzaam voor zich uitkijkend door één van de vele schietgaten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De tweede poort van het kasteel. Met daar achter...

Afbeelding
... de binnentuin.

Afbeelding
Eriphan voelde zich een echte kabouterkoning.

Afbeelding
Naar echt STN gebruik, de dag afgesloten met wat lekkers.

Afbeelding
Mijn andere kabouter was ook mee.
3 x

Social Media

   

Terug naar “STN Tourkabouter zoek & vind spel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer