Hanway Raw 50, 3 maanden oud!

Forumregels
De STN is niet verantwoordelijk noch aansprakelijk inzake verkopen en aankopen gedaan via genoemde verkoopsites.
Gebruikersavatar
Gebruikersnaam
Berichten: 14

Hanway Raw 50, 3 maanden oud!

Bericht#1 » 11 jun 2020, 14:50

Ik weet niet of je eigen marktplaats advertenties mag plaatsen, maar bij deze wil ik mijn Hanway RAW 50 aanmelden, er staat bijna 1200km op (op moment van schrijven), zit een origineel zadel op, echter heb ik er extra foam bij geplaatst zodat het zitcomfort wat verbeterd is voor de tourtochten, hierdoor is het zadel wat hoger dan normaal. Verder heb je 2 ingebouwde usb-poorten, en heb ik hem nog na gelopen. Als je bij Alphen aan de Rijn in de buurt woont, krijg je nog de servicebeurten voor 2500 en 5000 km cadeau, heb namelijk een servicepakket voor 3 beurten, hopelijk zit er iemand bij die nog op zoek is naar zo’n prachtbrommertje, zelf wil ik het geld gebruiken voor een autorijbewijs, zodat mijn baankansen vergroten. Ik hoop er minimaal 1400 voor te krijgen, je krijgt er dan ook eventueel een kettingslot, schrijfremslot bij en er zit een combi CDI 45/onbegrensd op, werkt door middel van lusje maken met 2 losse kabeltje. Altijd netjes mee omgegaan, heeft overdekt gestaan, nooit echt regen opgehad, op miezerbuitje na, en altijd vpower getankt zodat er geen ethanol in het motorblok komt.

Link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m1562547506?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
0 x
Dagrecord: 138KM

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Hanway Raw 50, 3 maanden oud!

Bericht#2 » 19 jun 2020, 23:20

Kijk ff op ik de chat :nono1: , en dan met name, "anton stelt zich voor" deze meneer wil in de toekomst hanway gaan rijden. Mischien een win win situatie?? Succes!!
Gr, meneer sloef.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Marktplaats Spotter”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer