Grand-Dink

Forumregels
De STN is niet verantwoordelijk noch aansprakelijk inzake verkopen en aankopen gedaan via genoemde verkoopsites.
Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Grand-Dink

Bericht#1 » 30 dec 2022, 00:04

0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand-Dink

Bericht#2 » 01 jan 2023, 02:20

Mooie fiets voor de beugelset maar verder geen 150 waard...
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Grand-Dink

Bericht#3 » 01 jan 2023, 13:49

Dat DINK ... staat al een tijdje tekoop , misschien een Bod doen van 100,00??
Misschien is het een Plan om dat DINK gezamelijk in te kopen ?
Ik heb interesse in beide spiegels .
En er zit waarschijnlijk nog genoeg op voor andere leden .
Denk dat Edwin ook graag het 1 en ander wil hebben , kan die met nog meer onderdelen in bad. :lmao:
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: Grand-Dink

Bericht#4 » 01 jan 2023, 16:49

Amendoim schreef:Mooie fiets voor de beugelset maar verder geen 150 waard...

En mag ik vragen waar dat op gebaseerd is.

Dit is gewoon een vraag om erachter te komen waar men naar kijkt bij de waarde bepaling.

en verder niets anders. :thumbsup: :thumbsup: :)
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand-Dink

Bericht#5 » 03 jan 2023, 17:45

Brute-Force schreef:Dat DINK ... staat al een tijdje tekoop , misschien een Bod doen van 100,00??
Misschien is het een Plan om dat DINK gezamelijk in te kopen ?


Dat is een optie als de huidige eigenaar bereid is om m uit te schrijven bij de RDW want anders komt er weer 22 euro overschrijvings- en schorsingskosten bij.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand-Dink

Bericht#6 » 03 jan 2023, 17:56

Pimo schreef:
Amendoim schreef:Mooie fiets voor de beugelset maar verder geen 150 waard...

En mag ik vragen waar dat op gebaseerd is.

Dit is gewoon een vraag om erachter te komen waar men naar kijkt bij de waarde bepaling.

en verder niets anders. :thumbsup: :thumbsup: :)


Vragen stellen mag altijd, geen probleem.

Voornamelijk ervaring maar ook andere dingen zoals weten wat je nog wel en wat je niet kunt gebruiken (of nodig hebt). Op de foto ziet elk kappenwerk er prima uit maar de ervaring leert anders, van dichtbij. Net als je vrouw, zeg maar :-)

Het zadel is naar de knoppen dus niets waard, net zoals het hoge windscherm. Het is een ouder model, de 50 en niet de 50S, dat zie je aan de neus, geschat dus 2006 of 2007. Er zullen dus voldoende kilometertjes op staan. Bovendien, ouder dan 2011 en dus mag je er momenteel de grote steden van Den Haag en Amsterdam niet mee in en meerdere steden en gebieden zullen nog wel volgen. "Er zit een draadje los", dan kan ik je verzekeren dat dat niet het enige probleem is. Nou ben ik geen techneut, verre van, maar heb met dit type scooter enige ervaring wat je dan kunt verwachten. Ook zijn de "oortjes" van de sideskirts links en rechts onder afgebroken. Dat duidt dus op een crash of schuiver, aan beide kanten.

De beugelset is redelijk zeldzaam en die heeft dus nog zeker waarde, mits niet compleet doorgerot. Ook dat zie je alleen van dichtbij. Zowel het feit dat deze scoot, zoals @Brute-Force terecht zegt, al enige tijd op MP staat én het taalgebruik, de manier van schrijven door de verkoper, roepen bij mij enige argwaan en voorzichtigheid op qua waarheidsgehalte en status van het voertuig. Maar daar kan ik me in vergissen uiteraard.

Tenslotte, als je kijkt naar waar ze voor weggaan in werkende staat, dan is dat momenteel niet veel. De marktwaarde is enorm gedaald het laatste jaar.

Het zijn prachtige machines en ik zou niets anders willen maar alleen als je zelf bepaalde dingen kunt doen qua reparaties en onderhoud,anders wordt het mogelijk een duur verhaal ben ik bang. Tenzij je alleen een tank wilt waarvan de motor het doet en voor de rest kan het je aan je reet roesten, dan heb je er een hele mooie machine aan in elke staat, en zeker voor dat geld.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Grand-Dink

Bericht#7 » 03 jan 2023, 18:02

Brute-Force schreef:Ik heb interesse in beide spiegels .


Dat zijn wel spiegels van een model 50 en niet 50S, zitten dus geen richingaanwijzers in. Dan moet je ook een neus van een model 50 erbij hebben, daar zitten die dan in, dus die heb je dan ook nodig van deze scoot. Jouw neus is een 50S en dus anders.
0 x

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: Grand-Dink

Bericht#8 » 03 jan 2023, 18:11

Amendoim schreef:
Pimo schreef:
Amendoim schreef:Mooie fiets voor de beugelset maar verder geen 150 waard...

En mag ik vragen waar dat op gebaseerd is.

Dit is gewoon een vraag om erachter te komen waar men naar kijkt bij de waarde bepaling.

en verder niets anders. :thumbsup: :thumbsup: :)


Vragen stellen mag altijd, geen probleem.

Voornamelijk ervaring maar ook andere dingen zoals weten wat je nog wel en wat je niet kunt gebruiken (of nodig hebt). Op de foto ziet elk kappenwerk er prima uit maar de ervaring leert anders, van dichtbij. Net als je vrouw, zeg maar :-)

Het zadel is naar de knoppen dus niets waard, net zoals het hoge windscherm. Het is een ouder model, de 50 en niet de 50S, dat zie je aan de neus, geschat dus 2006 of 2007. Er zullen dus voldoende kilometertjes op staan. Bovendien, ouder dan 2011 en dus mag je er momenteel de grote steden van Den Haag en Amsterdam niet mee in en meerdere steden en gebieden zullen nog wel volgen. "Er zit een draadje los", dan kan ik je verzekeren dat dat niet het enige probleem is. Nou ben ik geen techneut, verre van, maar heb met dit type scooter enige ervaring wat je dan kunt verwachten. Ook zijn de "oortjes" van de sideskirts links en rechts onder afgebroken. Dat duidt dus op een crash of schuiver, aan beide kanten.

De beugelset is redelijk zeldzaam en die heeft dus nog zeker waarde, mits niet compleet doorgerot. Ook dat zie je alleen van dichtbij. Zowel het feit dat deze scoot, zoals @Brute-Force terecht zegt, al enige tijd op MP staat én het taalgebruik, de manier van schrijven door de verkoper, roepen bij mij enige argwaan en voorzichtigheid op qua waarheidsgehalte en status van het voertuig. Maar daar kan ik me in vergissen uiteraard.

Tenslotte, als je kijkt naar waar ze voor weggaan in werkende staat, dan is dat momenteel niet veel. De marktwaarde is enorm gedaald het laatste jaar.

Het zijn prachtige machines en ik zou niets anders willen maar alleen als je zelf bepaalde dingen kunt doen qua reparaties en onderhoud,anders wordt het mogelijk een duur verhaal ben ik bang. Tenzij je alleen een tank wilt waarvan de motor het doet en voor de rest kan het je aan je reet roesten, dan heb je er een hele mooie machine aan in elke staat, en zeker voor dat geld.

Dank je wel voor de duidelijke uitleg

En het is eigenlijk ook wel logisch
1 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Grand-Dink

Bericht#9 » 03 jan 2023, 19:30

Grootste "Probleem" is vaak het Bouwjaar ... tot : 2011 mag je daar mee de Milleu Zone niet in .

Qua onderdelen ...... Oa Banden , Blok , kapdelen etc etc ???
Als ik dat ding zou kopen zou ik zeggen .. Hou het kenteken en de Plaat maar , en Meld dat DINK maar af bij de RDW.
Standaard onderdelen zijn altijd geld waard , Start Motor , ontsteking , Bobine etc etc .
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Pimo
Berichten: 203

Re: Grand-Dink

Bericht#10 » 04 jan 2023, 12:40

Dat wil dus zeggen dat ik geen enkele milieu zone in mag met die fiets van mij?????

Grand Dink 50S uit 16-10-2010
Nu hebben we hier toch geen milieu zone's dus da's geen probleem.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Marktplaats Spotter”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer