Dat weten we dan ook weer...

stoyanov
STN Columnist

Dat weten we dan ook weer...

Bericht#1 » 27 sep 2019, 18:17

0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Delight

Re: Dat weten we dan ook weer...

Bericht#2 » 27 sep 2019, 19:14

Jammer dat ze het verschil niet kennen tussen een SNORscooter en een BROMscooter.

Quote: Een scooter mag maximaal 25km/u... Een snorscooter wel ja.
1 x
Groeten Arno

Honda PCX150
TGB 101S (snor)

Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
Jeremy Clarkson

ravw

Re: Dat weten we dan ook weer...

Bericht#3 » 27 sep 2019, 21:07

Dit stukje is wel erg vreemd geschreven

Scooters mogen in principe maximaal 25 kilometer per uur, maar opgevoerde varianten bereiken op de rollerbank soms wel 50 kilometer per uur. Dat levert een fors hogere boete op.

dat zou betekenen dat bijna 95% van dit forum dus gewoon illegaal rond rijd met een te hoge snelheid :schater: :rlol:

FOEI ! mensen

Delight schreef:Jammer dat ze het verschil niet kennen tussen een SNORscooter en een BROMscooter.

Quote: Een scooter mag maximaal 25km/u... Een snorscooter wel ja.

ach ik hoor ook zo vaak van mensen dat ik een leuke scooter heb , want die zie je niet veel meer rijden , ze lijken wel op de oude Zundapp :schater:

Maar agenten staan mij ook vaak raar aan te kijken als ik zeg dat hij maar 45 km gaat ..
zelf zouden ze het nooit zo laten met zo'n brommer, moet je minimaal 70 a 80 km kunnen gaan ... maar ja regels he zeggen ze dan
maar voor de verkeersveiligheid is het gewoon een schande dat hij max maar 45 km mag zeggen ze dan :thumbsup:
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

Terug naar “Regels, de Wet, Veiligheid & Boetes”