lading op treeplank vervoeren

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: lading op treeplank vervoeren

Bericht#11 » 24 sep 2017, 21:54

mahysaer schreef:Dank voor jullie reacties ik ga zeker in hoger beroep. Nadat de motoragent mij had afgeleverd bij een controle plaats naast ARC werd de scooter onderzocht door agenten in opleiding het chassis nr kon men niet vinden ook na 3/4 uur zoeken niet mijn rijbewijs en kenteken werd gecontroleerd en het een en ander nagezocht op de laptop Ze waren aan het wachten ik mocht niet weg wat bleek ze wisten niet waarop ze me moesten bekeuren Toen motormuis weer terug was werd het feitenboekje te voor schijn gehaald na nog eens een uur overleggen met elkaar wisten ze welk feit het betrof de coördinator keurde hun besluit goed en de bon werd uitgeschreven en door de coördinator nagekeken en goedgekeurd ik schrok van het bedrag en zei dat ik het exorbitant hoog vond niet meer in verhouding tot vergrijp.
Daarvoor moet u in den haag zijn zeiden ze toen ik zei dat men mij niet hoefde te bekeuren maar het ook bij een waarschuwing konden laten moest men hard lachen.
Ik wilde verhaal halen bij de verbalisant maar die dreigde dat als ik niet ophield met zeuren ik een bon zou krijgen voor niet werkend remlicht bij v/d louw bleek deze niet stuk maar het achterlicht brandde te fel waardoor bijna geen verschil met het remlicht.
Toen ik de boom daar wilde laten dreigde men met een boete van 90 euro voor illegaal afval dumpen ik moest maar gaan lopen had die dag mijn kniebrace om maar dat was niet hun probleem dus uit eindelijk boom op buddyseat gebonden . Ik was 13.45 op de controleplek en reed om 18.15 uur in het donker langs het kanaal naar huis motoragent kwam nog eens voorbij rijden. daar mogen geen motoren rijden het is een fietspad vriendelijk groet Mahysaer


Waarschijnlijk zijn ze vroeger gepest op school....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: lading op treeplank vervoeren

Bericht#12 » 25 sep 2017, 05:27

Allereerst vind ik het ontzettend lullig voor je. Er van uitgaande dat het exact zo is gebeurd als jij beschrijft valt dit voor mij in de categorie "burgertje pesten".
Gegevens die op jou als burger betrekking hebben kun je bij de politie opvragen: https://www.politie.nl/themas/wet-politiegegevens.html

Ik merk er bij op dat de helmcamera in eerste instantie is bedoeld voor de veiligheid van de motoragent. Net als de 'bodycam' die steeds vaker gebruikt wordt. Wat ik daarmee bedoel is dat de beelden die jij wil hebben mogelijk niet worden bewaard omdat ze niet zo zeer aan jou als persoon zijn gekoppeld (politiegegevens over een burger) maar als stukje veiligheid tijdens de uitoefening van het beroep van de motoragent. De kans is dus groot dat die beelden niet bewaard zijn. Maar ik zou er ten alle tijden om vragen en zeker ook tijdens een hoger beroep wanneer jij aan kunt voeren dat ze niet bewaard zijn kan het een rechter aan het denken zetten wanneer je daar de woorden "weinig transparant" aan toevoegd.
0 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: lading op treeplank vervoeren

Bericht#13 » 25 sep 2017, 15:49

mcguyver schreef:Allereerst vind ik het ontzettend lullig voor je. Er van uitgaande dat het exact zo is gebeurd als jij beschrijft valt dit voor mij in de categorie "burgertje pesten".
Gegevens die op jou als burger betrekking hebben kun je bij de politie opvragen: https://www.politie.nl/themas/wet-politiegegevens.html

Ik merk er bij op dat de helmcamera in eerste instantie is bedoeld voor de veiligheid van de motoragent. Net als de 'bodycam' die steeds vaker gebruikt wordt. Wat ik daarmee bedoel is dat de beelden die jij wil hebben mogelijk niet worden bewaard omdat ze niet zo zeer aan jou als persoon zijn gekoppeld (politiegegevens over een burger) maar als stukje veiligheid tijdens de uitoefening van het beroep van de motoragent. De kans is dus groot dat die beelden niet bewaard zijn. Maar ik zou er ten alle tijden om vragen en zeker ook tijdens een hoger beroep wanneer jij aan kunt voeren dat ze niet bewaard zijn kan het een rechter aan het denken zetten wanneer je daar de woorden "weinig transparant" aan toevoegd.


Klopt. Tijdens een aanrijding (niet mijn schuld) heb ik de beelden opgevraagd van de benelux tunnel.
Nee, als burger helpen ze je niet.
Wel wordt het camerasysteem in de kiltunnel gebruikt voor het uitschrijven van verkeersboetes. Maar de burger helpen bij uitzoeken ongevallen...... is niet mogelijk. Terwijl die dingen er hangen van onze belastingcenten.
Destijds erg boos overgeweest,..... nu een eigen dachcam (die van 19eur bij kruidvat).
0 x

Social Media

   

Terug naar “Regels, de Wet, Veiligheid & Boetes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer