Amsterdam het lachertje van 2019?

Gebruikersavatar
JMans
Berichten: 57

Re: Amsterdam het lachertje van 2019?

Bericht#11 » 17 jul 2019, 12:57

Als je van Hilversum naar Loosdrecht rijdt is er een stukje waar je als brommer rijder 300 meter het fietspad op wordt gestuurd en er daarna vrolijk weer vanaf de weg op wordt gestuurd. Denk je nou echt dat ik voor dat stukje van de weg af ga ? Het is trouwens nog een 60 km weg ook, dus zoveel hinder hebben de auto's daar nou ook weer niet van. Ik ben daar wel een keer pontificaal ingehaald door zo'n bak oplegger die mij dan ook nog bijna afsneed. Sommige mensen zijn echt moordenaars op de weg :what2:
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Amsterdam het lachertje van 2019?

Bericht#12 » 17 jul 2019, 15:53

JMans schreef:Als je van Hilversum naar Loosdrecht rijdt is er een stukje waar je als brommer rijder 300 meter het fietspad op wordt gestuurd en er daarna vrolijk weer vanaf de weg op wordt gestuurd. Denk je nou echt dat ik voor dat stukje van de weg af ga ? Het is trouwens nog een 60 km weg ook, dus zoveel hinder hebben de auto's daar nou ook weer niet van. Ik ben daar wel een keer pontificaal ingehaald door zo'n bak oplegger die mij dan ook nog bijna afsneed. Sommige mensen zijn echt moordenaars op de weg :what2:


lol maar sommige zijn inderdaad een beetje een persoon met ene kort lontje
Ik heb het zelf ook , vaak zijn het hier maar hele korte stukken en dat is vaak dat je even voor de fieters stoplicht moet wachten , om vervolgens over te steken en dan weer de weg op wordt gestuurd
of dat je even een 50 meter het fiets brom pad op moet , waarom ??

dan rij ik ook gewoon door , ik rij zo vaak waar het niet mag , maar ik gedraag me ook niet als een brommer op de weg maar meer als lichte motorfiets.

de politie kijkt en lacht hier alleen , zelf zijn ze hier heel makkelijk , mits je geen jeugd bent dan :schater:
maar dan nog knijpen ze vaak een oogje dicht , of je moet het echt te gek maken
ze rijden hier meer als straatvulling dat ze echt wat doen , ach meer blauw op straat , zullen ze wel gedacht hebben , nou dat hebben we wel ze rijden vaak genoeg langs.
vaak zijn het dan de oude vrouwtjes die ze aanhouden om dat ze tegen het verkeer in fietsen of van die schoolgaande kinderen zonder licht rijden , want daar zijn ze wel snel bij hier

maar goed ze moeten toch wat te doen hebben , beter om brommers lastig te vallen die eens lekker van hun hobby genieten en af en toe een beetje outlaw zijn :worshippy: :oops:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Amsterdam het lachertje van 2019?

Bericht#13 » 17 jul 2019, 20:49

JMans schreef:Als je van Hilversum naar Loosdrecht rijdt is er een stukje waar je als brommer rijder 300 meter het fietspad op wordt gestuurd en er daarna vrolijk weer vanaf de weg op wordt gestuurd. Denk je nou echt dat ik voor dat stukje van de weg af ga ? Het is trouwens nog een 60 km weg ook, dus zoveel hinder hebben de auto's daar nou ook weer niet van. Ik ben daar wel een keer pontificaal ingehaald door zo'n bak oplegger die mij dan ook nog bijna afsneed. Sommige mensen zijn echt moordenaars op de weg :what2:


Dat stukje rij ik dagelijks, vlak na de rotonde de weg af, 500 meter verderop bij de volgende rotonde er weer op, en daarna erop en eraf voor 300 meter 60 km weg. Fietspad van nog geen anderhalve meter breed, jaren 60 asfalt....

Lekker het hele stuk loosdrechtseweg op de weg en hopen dat de stoplichten bij de land rover dealer op groen staan :worshippy:
1 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Roy
Berichten: 392

Re: Amsterdam het lachertje van 2019?

Bericht#14 » 17 jul 2019, 23:02

JMans schreef:Als je van Hilversum naar Loosdrecht rijdt is er een stukje waar je als brommer rijder 300 meter het fietspad op wordt gestuurd en er daarna vrolijk weer vanaf de weg op wordt gestuurd. Denk je nou echt dat ik voor dat stukje van de weg af ga ? Het is trouwens nog een 60 km weg ook, dus zoveel hinder hebben de auto's daar nou ook weer niet van. Ik ben daar wel een keer pontificaal ingehaald door zo'n bak oplegger die mij dan ook nog bijna afsneed. Sommige mensen zijn echt moordenaars op de weg :what2:

bij Tienhoven precies hetzelfde verhaal onzin hoor
0 x
Dag record 153,5 km :sct1:
Sym Fiddle 2 deep ocean blue

Social Media

   

Terug naar “Regels, de Wet, Veiligheid & Boetes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer