Carbage run 2020 brommer edition

Gebruikersavatar
Sandertjuh
Berichten: 49

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#21 » 25 nov 2019, 20:59

:yahoo:
Laatst gewijzigd door Sandertjuh op 16 mei 2020, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Kymco New Dink 50
Kymco DJ Y50
Yamaha TDM 850


When someone tells you it can't be done, it’s more a reflection of THEIR limitations, not yours !!

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#22 » 25 nov 2019, 21:12

Sandertjuh schreef:(tekst van de Carbage run site)
Hoe wordt de maximale waarde van € 500,- voor een auto gecontroleerd?
I still don't understand.
Hoe ... gecontroleerd?

Is it just
Het gaat erom dat je met een oud barrel ... aan de start verschijnt.
and you can claim any price?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandertjuh
Berichten: 49

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#23 » 25 nov 2019, 21:29

:yahoo:
Laatst gewijzigd door Sandertjuh op 16 mei 2020, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Kymco New Dink 50
Kymco DJ Y50
Yamaha TDM 850


When someone tells you it can't be done, it’s more a reflection of THEIR limitations, not yours !!

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#24 » 26 nov 2019, 11:30

@Patrick, @thomas


HELAAS, HELAAS, HELAAS,

Vandaag heb ik contact gehad met de organisatie van de carbagerun, met de vraag of het mogelijk was om het terrein op te komen met auto en caravan.
Helaas is het absoluut niet toegestaan om een volgauto mee te laten rijden, en dus al zeker niet met caravan.
Ook het betreden van het campingterrein met genoemde combinatie is niet toegestaan.

Redenen voor mij om het niet door te zetten.

Jammer, want ik had graag deelgenomen, en dan 's-avonds kunnen slapen in een mooie caravan, en iemand bij me die reparaties kan verrichten.
Ook de voorpret gaat dus niet door. (het kopen en klaar maken van een oud brommertje)

Wellicht komt er nog eens iets anders op mijn pad, dan zal ik het zeker opnieuw overwegen.

gr, Henk
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#25 » 26 nov 2019, 12:02

henk vraagje
ben jij verplicht om op specifiek die camping te slapen..
zo niet zou je gewoon je stempeltje kunnen halen die dag even stukje naar je broer en klaar.
daar slapen en aangezien er stevig gefeest word meestal op dat terrein is het geen slecht idee om dan even daar buiten je rust te pakken.
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#26 » 26 nov 2019, 12:07

heb het antwoord al gevonden denk ik.
dit staat in de faq s op de site .
ik citeer:

Welke voorzieningen zijn er op the Carbage run Camping?
Weinig! The Carbage run Camping is er tijdens de brommer en zomer editie. Deze bevindt zich altijd op de finishlocatie. Er is geen elektriciteit maar wel sanitaire voorzieningen, alleen in beperkte mate. The Carbage run Camping is zeker geen kuuroord, maar kost ook weinig. Je kunt deze boeken nadat je bent ingelogd op de website. Het is wel de gezelligste plek om te overnachten tijdens the Carbage run!

er staat ..je kunt! ,dus moet niet je mag ook in de buurt..
ik zou gewoon naar de camping finish rijden en daarna naar je broer
s morgens weer startpunt enz.
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#27 » 26 nov 2019, 12:24

tomosje schreef:heb het antwoord al gevonden denk ik.
dit staat in de faq s op de site .
ik citeer:

Welke voorzieningen zijn er op the Carbage run Camping?
Weinig! The Carbage run Camping is er tijdens de brommer en zomer editie. Deze bevindt zich altijd op de finishlocatie. Er is geen elektriciteit maar wel sanitaire voorzieningen, alleen in beperkte mate. The Carbage run Camping is zeker geen kuuroord, maar kost ook weinig. Je kunt deze boeken nadat je bent ingelogd op de website. Het is wel de gezelligste plek om te overnachten tijdens the Carbage run!

er staat ..je kunt! ,dus moet niet je mag ook in de buurt..
ik zou gewoon naar de camping finish rijden en daarna naar je broer
s morgens weer startpunt enz.



Ik heb daar wel aan gedacht.
Maar het leek me nou net gezellig om tussen al die andere "gekken" te verblijven 's-avonds, en dan niet meer ergens anders naar toe te hoeven.
Ook is nu nog niet bekend waar de finishplaatsen zijn, zodat ik ook niet weet of er in de nabije omgeving andere campings zijn.

Nee, ik wilde het echt in volle glorie meemaken, een biertje kunnen drinken, en dan niet meer op een brommertje naar een ander campingterrein te hoeven rijden.

Volgende keer beter.

gr, Henk
0 x

Gebruikersavatar
Sandertjuh
Berichten: 49

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#28 » 26 nov 2019, 15:25

:bang!:
Laatst gewijzigd door Sandertjuh op 16 mei 2020, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Kymco New Dink 50
Kymco DJ Y50
Yamaha TDM 850


When someone tells you it can't be done, it’s more a reflection of THEIR limitations, not yours !!

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#29 » 26 nov 2019, 16:02

Sandertjuh schreef:
Henk,

Wanneer ik ook meedoe kunnen we samen rijden en sleutelen. Ik hoop alleen voor 6 december duidelijkheid te hebben of ik mijn geplande zaken kan verzetten anders word het voor mij de volgende editie in 2021. De inschrijving opent op 6 december en zal waarschijnlijk dezelfde dag al uitverkocht zijn.


Een mooi aanbod, maar het is voor mij zo, dat ik niet meer in een tentje ga liggen of iets dergelijks.
Tijdens mijn vakanties is mij juist mijn slaapplaats in een hotel heilig.

En deze reis had mij de mogelijkheid gegeven om iets leuks te doen met mijn broer, waar ik erg op gesteld ben. Omdat hij een nieuwe ruime caravan heeft, met volwaardige bedden, dacht ik wel zonder hotel te kunnen.

Nu zou ik dan van alles zelf mee moeten zeulen, en primitief moeten slapen.

En hoewel mij deze race een superervaring lijkt, gaat het ongemak me net iets te ver.
De jaartjes gaan bij mij een rol spelen.

gr, Henk
3 x

Gebruikersavatar
Sandertjuh
Berichten: 49

Re: Carbage run 2020 brommer edition

Bericht#30 » 26 nov 2019, 16:30

:schater:
Laatst gewijzigd door Sandertjuh op 16 mei 2020, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Kymco New Dink 50
Kymco DJ Y50
Yamaha TDM 850


When someone tells you it can't be done, it’s more a reflection of THEIR limitations, not yours !!

Social Media

   

Terug naar “Reis & Verblijf (Vragen, Tips & Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer