12-08-2012 Verslag Meet & Greet

Stephan

12-08-2012 Verslag Meet & Greet

Bericht#1 » 12 aug 2012, 15:39

De dag begon voor ons in tegenstelling tot de deelnemers van Ruud Sint's KTN tocht niet zo vroeg.
Wij wilde lekker uitslapen op onze eerste dag van de vakantie :lol:

Maar om alles voor de Meet & Greet in de STN Garage klaar te zetten, waren wij rond 10.30uur al bezig met de voorbereidingen.

Afbeelding

Onze huis banketbakster had een originele STN cake gemaakt voor de gelegenheid

Afbeelding

En voor we het wisten, was het erg druk bij de garage

Afbeelding

Uiteraard werd er ook nog lekker wat gesleuteld door Eric, Eric (Kymcopeoples) en Jan:

Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor, kwam de fotograaf van stadsblad de Echo om een foto te maken die bij het interview geplaatst gaat worden.

Een aantal leden van KTN, Arold en Wanda waren van ver gekomen voor de rit van Ruud. Ze kwamen daarna ook nog even een hapje en drankje halen bij de garage.
Uiteindelijk zijn wij naar huis gegaan. Om de hoek kwamen wij een Kymco Grand Dink tegen, waar van later bleek dat dit een nieuwe STN lid was die een kijkje kwam nemen.

Al met al weer een mooie en gezellige dag gehad!

Alle aanwezigen bedankt voor jullie komst. Het is duidelijk dat STN een goed begin heeft gemaakt. Zonder jullie zouden wij het niet voor elkaar krijgen!

Grt,

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#2 » 12 aug 2012, 16:56

Zo ook weer thuis van een bezoekje aan de STN Garage na dat ik wat met een ieder wat geklest had Eric en Eric even geholpen met het verwijderen van het achter wiel.

daar ik had belooft om voor vieren weer thuis te zijn moest helaas een ritje richting Diemen laten schieten.

dus afscheid genomen en via de pont van zaandam weer Noord Holland in gereden.

iedereen bedankt voor het gezellig zamen zijn en tot de volgende keer.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#3 » 12 aug 2012, 17:45

Ik ga snel met mijn verslag komen..

Maar het was een TOP dag..
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#4 » 12 aug 2012, 17:50

Wij zijn ook weer thuis, het was weer een gezellige boel en daar gaat het tenslotte om, en wat een prachtige NAVIGATIE SYSTEMEN werden er weggegeven had een handvol losgeld om loodjes te kopen maar dat hoefde nieteens bij aankost kreeg ik er direct 1 van Stephan.
En ja toen was het zover de fotograaf arriveerde en heeft toch maar een prachtige fotoshoot gemaakt de STN wordt beroemd in en buiten Amsterdam en dat het veel nieuwe leden mag opbrengen, en voor ik het vergeet mijn people is ook hevig verwend met een heuse STN sticker onderweg hoorde ik hem kreunen maar dat was van blijdschap vertelde hij mij omdat er zo'n mooie STN sticker op het wind schermpje zit geplakt.
Alles was prima verzorgt kofiie, thee en broodjes Karin en Marjleine bedankt en Eric en Stephan jullie ook bedankt en tot een volgende keer.
Na afloop zijn we nog met een aantal richting ............. gereden om de KTN pretfles te verstoppen dus die kan weer gezocht worden, nee ik zal deze niet stilletjes gaan verplaatsen :mrgreen:

Grt, Tonny en Gerrit.
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#5 » 12 aug 2012, 18:17

Waarde Scootertourclub vrienden en vriendinnen,

Vanmorgen via Hilversum, Weesp, Diemen en wat omwegen dan toch bij het clubhuis aangekomen, waar al een nest aan Kymcolega's aanwezig waren. Na een allerhartelijkste begroeting van dames en heren clubleden en lekker kopje koffie en wat geknutsel en wat geklets een tochtje gemaakt.

O ja laten we vooral het navigatiesysteem en de clubstikker niet vergeten.
De stikker werd vakkundig door Stephan geplakt. En wij natuurlijk een oranje.

Via Amsterdam Zuid-Oost en plekken aldaar waar ik nog nooit ben geweest kwamen we weer op bekend gebied.
Paul GD nam het roer van Gaaspertje over en via allerlei kruipdoor en sluipdoor via Weesp naar Muiden gereden. Aldaar in de buurt ergens de KTN-fles verstopt.
Na een allerhartelijkst afscheid van de tourclubleden zijn we uitgeklaard gegaan.
Wij naar het Soesterbergse en de rest naar het Amsterdamse.

Wat ons betreftgezelligheid alom.

Wel graag tot een volgend keer.

Groet Eric en Bauke

(de oranje jacks) :lol: :) :lol: :)
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Arold

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#6 » 13 aug 2012, 06:57

hallo allemaal ook wij waren gisteren even stiekem binnen geslopen bij jullie clubje :o
gezien de gezellig sfeer aldaar zijn we maar meteen lid geworden
helaas konden wij niet al te lang blijven i.v.m de afstand terug naar huis
wij waren s'morgens om half 3 al vertrokken voor de amsterdam tour
maar vonden het wel leuk om eens bij de garage te kijken
wij waren om 18.00 uur weer thuis naar 320 kilometer te hebben gereden
dankzij de super goede navigatie die wij gekregen hebben zijn we nergens fout gereden :D
groet arold en wanda
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#7 » 13 aug 2012, 08:08

Wat een geweldige dag was het gisteren.
Deze begon al lekker vroeg en fris. Om 06.15 stond ik met de scooter voor de poort van de tuin. Ik moets toch even een minuutje nemen om wakker te worden..pffff :mrgreen:

Om 06.30 was ik bij de Haarlemmerpoort waar ik (nog) niemand zag staan. Dus reed ik een rondje om de poort als ik Ruud aan zie komen rijden vanaf de eilanden. Die had al een klein verkenningstochtje gedaan. Als snel kwamen de overige tourgangers aanrijden. Om 07.15 zijn we met als reisleider Ruud voorop de stad onveilig gaan maken. Amsterdam is toch echt wel een mooie stad,of is het nu toch een dorp.

Rond 09.00 bemerkte we toch wel dat het al wat drukker op straat werd en vooral de fietsers ongeduldig waren.
Barbara had nog bijna een aanrijdsel met een DOOS!! Amsterdams voor een fietser die niet uitkijkt. :mrgreen:

Rond 11.00 was de tour klaar en hadden we nog wel wat tijd over. We zouden pas rond 12/12.30 bij de garage zijn. Dus werd ik door Ruud uitgenodigd om via een mooie omweg naar de garage te rijden. Ik heb getracht te laten zien dat Amsterdam ook een hoop mooi groen bezit. Maar uiteindelijk kwamen we toch aan bij degarage om 12.00. Door Stephan,Marjoleine en Karin was alles daar tot in de puntjes verzorgt. We konden meteen aan de koffie en thee. Ook een lekker broodje kon direct worden gemaakt.

Het was al snel gezellig drukker bij de garage. De dag was dus weer een groot succes.

Hierbij wat foto,s van de tour:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
PeterRoland
Berichten: 51

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#8 » 13 aug 2012, 09:43

Alle verslagen gelezen tot nu toe en het was weer een gezellige dag zo te zien.

Helaas kon ik er niet bij zijn. Ik kreeg zaterdag een telefoontje uit België of we zondag konden komen voor iets belangrijks.
Zaken gaan voor het meisje dus naar Antwerpen gegaan en daar toch nog een gezellige afloop gehad.

Ik had me erop verheugd naar de garage te komen. De rode loper voor mij als Rotterdammer had ik al op de foto gezien en m'n smoking was vrijdag net terug van de stomerij.

Volgende keer beter. Bij A'dam by night.

Gr,
Peter
0 x
Rocknu-Rollater

Gaaspertje

Re: Verslag Meet & Greet 12 Augustus 2012

Bericht#9 » 13 aug 2012, 10:04

Peter we hebben je hebt ons teleurgesteld die loper was speciaal voor jou uitgelegd en het hoempapa orkest had voor jou een nummer ingestudeerd deze zijn nu jankend naar huis gegaan. :mrgreen: :mrgreen:
Volgende keer beter Peter ;)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer