01-08-2012 Ritje Harderwijk

Gaaspertje

01-08-2012 Ritje Harderwijk

Bericht#1 » 01 aug 2012, 20:56

Het was vandaag prachtig weer dus vanmorgen om 9.00 uur samen met Tonny op de people gestapt en via een sluipdoor kruipdoor route naar Harderwijk gereden onderweg nog even lekker gestopt in een mooi stukje natuur en daar op een bankje een bakkie koffie en broodje gegeten wat wij hadden mee genomen.
Bij aankomst de scooter op een veilig plekje gezet en zijn we het Dolfinarium in gegaan was daar voor het laatst geweest toen onze kinderen nog klein waren en wat een verandering vergeleken met toen, leuke shows gezien en daar natuurlijk lekker even gaan zitten en wat te eten genomen en vooral een lekker glas koud drinken want wat was het warm zeg.
Na afloop weer de terugtocht gemaakt via een totaal andere route dwars door een natuurgebied waar ik niet mocht rijden dit toch gedaan en wat was dat mooi gewoon super. ( o jee wat een crimineel ben ik toch) :mrgreen:
Nu weer thuis en we kunnen terugkijken op een leuke geslaagde dag wel bekaf maar voldaan.

Grt Tonny en Gerrit.
0 x

Stephan

Re: Ritje Harderwijk

Bericht#2 » 01 aug 2012, 22:11

Was mooi weer voor zo een ritje Gerrit.
Zijn de dolfijnen niet geschrokken toen ze je weer zagen.?? :mrgreen:

Grt,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Ritje Harderwijk

Bericht#3 » 02 aug 2012, 06:37

Harderwijk en omgeving, Karin en ik vinden het het mooiste stukje NL. We hebben er een caravan gehad en kom er al als klein ette.... :mrgreen:

Leuk om te lezen dat jullie gezellige dag hebben gehad. Het weer zat jullie mee.

Misschien kunnen we nog wel een tourtje die kant op maken.
Dinsdag waren wij nog in Ermelo op de jaarmarkt. Bowie de hond heeft de bossen nog even onveilig gemaakt. :mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Ritje Harderwijk

Bericht#4 » 02 aug 2012, 06:44

Stepan de dolfijnen herkenden mij meteen en riepen: Heeee daar is de ADONIS van Amsterdam en al die knappe vrouwen direct naar mij kijken had beveiliging nodig om hen van mij af te houden :mrgreen: :mrgreen:

Cees dan heb ik wel gratis kost en inwoning. :mrgreen: :mrgreen:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer