05-08-2012 Verslag Oldtimerdag Medemblik

Gaaspertje

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#11 » 06 aug 2012, 09:53

Stephan en Marjoleine bedankt voor deze super gezellige dag alleen jammer dat Marjoleine de kraan thuis open had laten staan :lol: Wat een water is er gevallen maar goed dat drukte niet de pret.
Toen wij aan kwamen bij het Floraparkbad was iedereen al aanwezig op Danald na die kwam een paar minuten later ook aanrijden en na iedereen welkom te hebben geheten in de stromende regen op pad, Wouter aan kop die weer een mooie route had uitgezet in Hoorn stonden Jan en Peter te wachten en daar nam Jan het stokje van Wouter over om ons door het mooie Noord Holland naar Medemblik te brengen waar we eerst nog een hoosbui kregen en moesten gaan schuilen.
Daarna de straat in waar veel oldtimers stonden en wat een prachtige exemplaren stonden daarbij en de meesten waren mij niet onbekend die heb ik als kind zijn zien rijden er stonden zelf een aantal auto's tussen waarin ik zelf heb gereden oeps we worden niet sentimenteel hoor :mrgreen:
Aan het eind v/d straat een eetcafe ingedoken en een lekker kop koffie gedronken en een overheerlijke kip sate met friet gegeten, inmiddels was het droog geworden en we zijn met ons allen naar buiten gegaan om de oldtimers te gaan bekijken.
Aan het eind scheen het zonnetje en na wat gepraat, gelachen en jawel Tonny en ik op de muziek van Stephan een schuifeltje gemaakt hadden afscheid van Peter genomen die daar vandaan richting Alkmaar ging en wij weer achter Jan aan die een mooie route terug had uitgezet naar Hoorn waar wij afscheid van hem namen en Wouter weer aan kop ging en via een mooie route ons naar Schellingwoude bracht.
Daar nam iedereen afscheid van elkaar en ging een ieder huiswaarts.
Wouter en Jan bedankt voor de mooie en leuke route die jullie ons hebben laten zien en Stepahn en Marjoleine nogmaals bedankt voor deze leuke dag en natuurlijke alle leden die erbij waren bedankt voor deze fijne dag en o ja voor ik het vergeet Tonny voelde zich als een vis in het water en vond het een bijzondere leuke dag en zal zelf ook nog een verslagje maken althans dicteren want ik zal wel moeten tikken :lol:

Filmpjes komen nog daar moet ik even wat tijd aanbesteden die hou je tegoed zal eind v/d week worden.

Nogmaals iedereen bedankt voor deze fijne dag en dat er nog vele zullen volgen.
0 x

Gebruikersavatar
PeterRoland
Berichten: 51

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#12 » 06 aug 2012, 10:01

Leuk om te lezen dat de eerste rit al een succes was.
De foto's zijn klasse graag ...meer...meer...meer.
Ik ben gek op oldtimers. Die Flandria die er bij stond was mijn eerste brommertje (niet als 3wieler) Gekocht voor 1 tientje en met de bakfiets in onderdelen op moeten halen. Toen hij in elkaar stond bleek hij zo krom te zijn dat als je door zand reed zag je 2 sporen, zover stond het achterwiel naast het voorwiel. Maar het reed.

Ik kon er gisteren echt niet bij zijn. Mijn vrouwtje was jarig en ik kon moeilijk zeggen :
"Meid ik ga. Ik ga naar mooie oldtimers kijken"
Gezellig samen gevierd en eind augustus nog een keer met de familie en vieren we gelijk mijn verjaardag.

Gr,
Peter
Laatst gewijzigd door PeterRoland op 06 aug 2012, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rocknu-Rollater

Marjoleine

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#13 » 07 aug 2012, 07:02

halllo ,Wat ontzettend leuk Tonny dat je voortaan in onze scootersliert zit.En over die regen; vond je het niet heel knap dat de hele route onder die regenwolk is gepland dat is een kunst op zich he. Wat hebben we genoten van het kijken naar de oude auto,s met van die mooie luidde toeters he ;) Groetjes en tot volgende keer. Marjoleine
0 x

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#14 » 08 aug 2012, 01:46

Ter ten verslagen van Zondag 5 Augustus.

Te Zondagen ochtend opgestaande der ochtendgloren zijn wij ter veerpond vertrokken.
Ter veerponden aangekomen kwam ter aangereden burggraaf Danny.
Ter aan gekomen der overkant zijn we ter wegen gegaan naar ter straten der sneuwballenweg.
Ter daren aangekomen waren hertog Stephan en hertogin Marjolijn al ter plaatsen wachtend op naast hun stalen ros.
Niet ter velen lateren kwamen baron Gerit en barones Tonny ter Kymco ros ter plaatsen.
Na eniger tijden ter wachten kwamen landgraafen Willem en gouwgraaf But ook ter plaatsen.
Ter vervolgenden door jonkheer Eric en jonkvrouw Bauke ter komenen van ter plaatsen Soest aan gereden.
Met in zijnen kielsoog woudgraaf Wouter en prins Donald.
Toen wij daar bijna ter kompleten waren keek burggraaf Danny opeen zijnen aparatuur ter kunnen voorspellen wat den weren zullen doen.
Ter hopen op beteren weren zijn wij vertrokennen ter hoorn.
Ter onder wegen der hemel wateren ons ter boesemen nat maakten wij te hopende dat der hemelen zouden open trekken.
Mochten dat niet zo zijn ter Hoorn alwaar op ons wachtenden de heren markies Jan en paltsgraaf Peter komenden uit Alkmaar en Westblokker.
En daarvandaan ter vertrekkenden onder onze voortganger woudgraaf Wout
Ter Medemblik waardaar wij wat roestigen rossen zouden ter bekijken daar terplaatsen zoekenden naar een herberg waar wij onze inerlijke konden ter voeden der plaatselijke voeding.
Na enige tijd gezeten te hebbenen brak der hemel open en gingen ter roestige rossen ter bekijken na enige tijden wij weer ter terug weg via.
Hoorn Edam Monikedam en Amsterdam
Ter volgenden der ligenden dijken ter routen uit geschreven door woudgraaf Wout waar wij ter komenden ter Amsterdam ter afscheid namen van ieder en dan ter eigen wegen weder naar onze eigen kastelen gingen.
Wij danken ter harten de genen die met ons ten strijden zijn geweest en ter organiseren ter routen van de STN.

Ter vriendelijke groeten hoogachtend Tjalling.

http://www.youtube.com/watch?v=XQAvKC4N3IM

http://www.youtube.com/watch?v=l6q-mo2fxvU


Als je bij link aan tikt en dan bij meer van dan kan je alle 33 zien
Laatst gewijzigd door Tjalling op 08 aug 2012, 17:07, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#15 » 08 aug 2012, 08:39

altijd leuk die filmtjes geweldig om terug te kijken.

Bedankt grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Barbara

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#16 » 09 aug 2012, 00:58

Bij deze mijn verslag.

Tja zoals jullie konden lezen was het voor ons ook vroeg dag maar nog geen 5 uur toen draaide wij ons nog wel even om. :lol:
De regen heeft de club goed gedoopt voor de eerste 100 jaar. :lol:
Wij hebben ook erg genoten van de dag en zelf nog een stukje verder gereden. :D
Uiteraard hadden we toen wel weer een mooie regen bui we hebben maar even gescholen onder een brug. :lol:

Foto tijd: :D ;)

Afbeelding
Ik had een over heerlijk broodje met vis. :D

Afbeelding
Tjalling had maar een uitsmijter ham kaas genomen.

Afbeelding
Smakelijk eten allemaal.

Na het eten zijn we door de straat gewandeld waar de oude maar ook zeer mooie rossen stonden. :D
Toen scheen wel het zonnetje gelukkig dus we konden wel goed kijken naar de oude rossen. :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Een oude brommer met een trotse oude man. :D

Afbeelding
Nog twee oude rakkers.

Afbeelding
Tjalling riep al MIJN auto. :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Uiteraard moest deze volvo ook op de foto. :D

Afbeelding
Afbeelding
Mooi ding helaas geen geld voor dus dan houd het gouw op he.
Maar als iemand hem en kan betalen weet je wat je moet doen zou ik zeggen. 8-)

Afbeelding
Tja dan kan deze volvo ook niet ontbreken he? :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mja als ik eerlijk ben is dit meer mijn auto. :lol: :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren onze foto,s. :D
Als ze te groot zijn hoor ik het graag dan plaats ik de foto,s de volgende keer anders. ;)
0 x

Gebruikersavatar
PeterRoland
Berichten: 51

Re: Verslag Oldtimerdag Medemblik 5 Augustus 2012...

Bericht#17 » 09 aug 2012, 09:07

Mooi al die Oldtimers. Ik voel me daar wel bij thuis als Oldtimer zijnde.
Er staat altijd wel iets bij waar ik mee gereden heb.
Die Flandria en die Zundapp brommer.
Die Nekaf Jeep en mijn Chevrolet was iets nieuwer als op deze foto.
De Renault 16 heb ik ook gehad en die Opel als het een Rekord is heb ik er ook een exemplaar van gehad.

Die autos deed je vroeger gewoon weg er was bijna niemand die er aan dacht ze te bewaren.

Leuke foto's bedankt.
Gr,
Peter
0 x
Rocknu-Rollater

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer