08-08-2012 Verslag Gooi en Eemland tour

Cees

08-08-2012 Verslag Gooi en Eemland tour

Bericht#1 » 08 aug 2012, 18:03

Ja wat zal ik zeggen Eric.
Idd om klokslag 9:00 uur kwam de lift naar beneden met de twee coureurs (Gerrit en copiloot Tonny).
Even een praatje gemaakt en gestart naar het beginpunt met heerlijk weer.
De tocht begonnen die Gerrit al 2 keer had gereden, maar toch met mij wilde rijden.
Vond het een prachtige rit en veel gezien .
Tocht goed in elkaar gezet Wouter , lof hiervoor.
Bedankt Gerrit en Tonny voor de leuke en gezellige dag, Moest af en toe wel even Gerrit corrigeren.
Maar ja hij is ook een stuk ouder als ikke :lol: :lol:

Bedankt en tot de volgende tocht
0 x

Gaaspertje

Re:08-08-2012 Verslag Gooi en Eemland tour

Bericht#2 » 08 aug 2012, 18:19

Vanmorgen om 09.00 uur stonden we voor de lift toen Cees belde dat hij voor de deur stond na de handen geschud te hebben en Cees de ouwe snoepert Tonny een zoen had gegeven :lol: zijn wij gaan rijden naar de Hakkelaarsbrug alwaar wij aan de route begonnen het zonnetje scheen wat wilden we nog meer en hebben het de hele dag droog gehouden.
Bij de bajes in Nieuwersluis zijn we gestopt en op een bankje koffie gedronken en wat gegeten en natuurlijk lekker zitten praten over koetjes en kalfjes na ongeveer een uur zijn we weer gaan rijden en in Lage Vuursche bij het bekende pannenkoekenhuis op het terras wat gedronken en gegeten en dat smaakte prima.
Daar weer de route verder gereden maar in Bunschoten moesten we even onze fantasie gebruiken en van de route afwijken ivm een super grote drukke markt waar wij niet door konden rijden om in de haven te komen, maar goed even om het centrum heen rijden en kwamen weer op de goede route ter hoogte van het voetbalstadion bij de dijk en zo verder naar het Rechthuis in Muiderberg waar wij om exact 16.01 uur aankwamen.
Ondanks dat dit de derde keer was dat ik de route gereden heb zag ik toch weer dingen die mij nog niet eerder waren opgevallen, het was een leuke en gezellige dag.
Cees leuk dat je bent meegereden en hopelijk heb je het ook naar je zin gehad.

Grt, Tonny en Gerrit
0 x

Stephan

Re: 08-08-2012 Verslag Gooi en Eemland tour

Bericht#3 » 08 aug 2012, 18:26

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Het weer zat mee gelukkig, alleen einde dag in Amsterdam wat water gevallen.
Ik denk dat ik maar aandelen ga nemen van het Jagershuis in Lage Vuursche, met al die bezoekjes van Scooter Tourclubs :mrgreen:

Grt,

Stephan
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer