22-09-2012 Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Stephan

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#11 » 23 sep 2012, 17:22

Wij hebben jullie ook niet gezien, op het terrein zijn we opgesplitst, maar dan zijn we jullie mis gelopen. Jammer, had even gebeld naar Eric of mij dan was het wel goed gekomen.

Grt,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#12 » 23 sep 2012, 17:34

@ Ger en Geraldine,

Dat meen je niet. Wat jammer dat we het niet door hadden. :shock:
Had even een belletje naar mij gedaan.
Maar hopelijk een volgende keer beter.
Wel leuk dat jullie ook zijn geweest.

@Tjalling; mooie geschreven kerel. Zo voelen wij het ook.

Het is zoals Stephan terecht schrijft; we zijn zo trots als een aap met 7 l........
0 x
Verander muren in deuren....

Ger

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#13 » 23 sep 2012, 17:38

Heb een nieuwe foon waar jullie nummer niet in staat.

Het was duidelijk dat sommige van jullie ons gezien hebben en had niet verwacht dat jullie door zouden lopen.

Achteraf gezien was het eten bij de griek gezelliger en leuker.
0 x

Stephan

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#14 » 23 sep 2012, 18:09

Heel vervelend Ger, maar wij (Marjoleine en ik) hebben jullie echt niet gezien.
Het terrein is niet zo groot en we liepen daar met 10 man in de rondte. Na betalen bij de ingang liepen wij verder met 4 personen.

Wees ook dan duidelijk wie jullie gezien zou hebben, want wat ons betreft is er niets aan de hand en zouden we het juist leuk vinden om jullie weer te zien, er is dus absoluut geen sprake van opzet.
Je bent ook STN lid, dus welkom net als ieder ander.

Maar blij dat de Griek leuker was en jullie goed hebben gegeten!

Grt
Stephan
0 x

Gaaspertje

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#15 » 23 sep 2012, 20:51

Ger dat is nu jammer maar wij (Tonny en Ik) hebben jullie niet gezien ik kan me niet voorstellen als iemand jullie gezien zou hebben er dan doorgelopen wordt !!!!!
Maar als jullie dat denken noem dan man en paard zodat dit de persoon/personen gevraagd kan worden, want nu is het een verdacht makerij en daar heeft niemand wat aan, ik zou zeggen stuur een pb naar die persoon zodat het opgehelderd kan worden.
0 x

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#16 » 23 sep 2012, 23:59

Ger het is jammer dat ik jullie niet heb gezien ik was met Stephan en marjoleine .
Maar waarom heb je dan niet in geschrefen bij de tour dan konden we wat af spreken bij de Mc Donald,'s even wat bij kletse bij een bak koffie. En dan samen naar de nationale veteranen treffen.
Als je er toch heen ging jij bent toch ook lid van de S.T.N. Je moet niet spoken zien die er niet zijn. Ik loop niet zo snel dus als je mij heb gezien had dan even op mijn schouwder getikt dan hadden wij wat kunne bij praten wij doen dit toch voor ons lol. Ik hoop dat je gewoon de volgende keer mij op mijn schouder klopt en dan trakteer ik op een bak koffie en praten wij wat bij . Welken reden zal ik hebben om jou voor bij te lopen en niets te zeggen? en ik denk dat de ander er ook zo over denken M.V.G.Tjalling
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#17 » 24 sep 2012, 01:20

Hoi Ger,

Zoals eerder geschreven heb ook ik jou/jullie niet gezien. De groep viel vanaf het begin van het terrein al snel uit elkaar omdat ieder zijn eigen ding wilde zien/bekijken. Stephan had dat al voorspeld en hadden wij met elkaar van te voren afgesproken dat we elkander om 15:45 uur bij onze scooters weer zouden verzamelen. Het tijdstip van terugkomst werd naderhand telefonisch naar elkander toe, aangepast omdat men in de planning had ook nog een bezoekje te gaan brengen aan een mede lid wat op het allerlaatste moment niet doorging vanwege werk.

Jammer dat ik/wij jullie gemist hebben.

Wellicht een volgende keer.....

@Tjalling,

Mooie verwoording Thx....

Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 24 sep 2012, 01:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#18 » 24 sep 2012, 01:28

Stephan schreef:het gaat veel verder dan alleen maar een tourtje rijden.
Je zou het ook de "Sociale Tourclub Nederland" kunnen noemen.. :mrgreen: Ik vondt het zeker ook mooi om te zien hoe iedereen mij gisteren hielp met de lekke band, het is iets kleins maar toch doen we het maar allemaal.

STN hoeft niet groot te worden, dan wordt het vaak te onpersoonlijk, maar we willen gewoon doen wat we allemaal leuk vinden. En respect naar elkaar staat daarin voorop. Eric en ik zijn ook super trots dat iedereen zo enthousiast is en het forum constant in beweging is.


Dit is wat een club groot maakt en groot houd :)

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#19 » 24 sep 2012, 07:59

Tjalling schreef:Je moet niet spoken zien die er niet zijn.


Nou Tjalling..... Ik heb jou een keer in het Amsterdamsebos gezien...Er is een fietser in Nederland die nog aan het bijkomen is van de schrik. :mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#20 » 24 sep 2012, 10:11

OEPS !!!!..... :lol: :lol: :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer