22-09-2012 Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Stephan

22-09-2012 Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#1 » 22 sep 2012, 20:37

Wij zijn weer thuis na een super leuke en gezellige dag!
Om 9.30 uur hadden we afgesproken bij de Amsterdam Arena om vanaf dat punt gezamelijk te vetrekken richting Woerden.
Zoals gebruikelijk was iedereen veel te vroeg, maar toch weer even gezellig om eerst nog even te kletsen met elkaar.
Tevens was onze nieuwe STN ere lid "Lady" ook van de partij

Afbeelding

Om 10.00uur met een paar druppels regen op onze dak zijn we gaan rijden. In Woerden bij de Mc Donalds hadden we afgesproken met Ard en Kees. Ard was ook net aangekomen op zijn nieuwe Honda

Afbeelding

Natuurlijk werd deze uitgebreid bewonderd

Afbeelding

Bij de Mc even warm worden met een kopje koffie en voor sommigen een hapje erbij
Uiteraard kwam Siem ook binnen vallen en had al verassing Jan ook meegenomen

Afbeelding

Onze Danny was ook heel erg blij met een STN petje... ;)

Afbeelding

Tijd om te vertrekken. De opkomst was erg goed

Afbeelding

Met zn allen naar de lokatie gereden waar het evenement plaatsvond. Het was al erg druk met al die STN leden :mrgreen:

Afbeelding

En daarna maar naar al dat moois kijken.....geniet maar even mee

Deze is speciaal voor Roelf (Tomosje)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

STN Promotie team

Afbeelding

Afbeelding

Na het zien van al dat moois, afscheid genomen van Ard, Siem en Jan en wij zijn met een groepje via Utrecht terug gereden. Het idee was om in Weesp nog even een drankje te doen. In Maarssen viel de snelheid van mijn scooter opeens terug en even later dweilde ik over de weg, een lekke achterband...
Een balein van een paraplu (stuk ijzer van ca. 5 cm lang) had zich in de band genesteld.

Met de prop en lucht van Gerrit en wat solutie van Tjalling heeft mijn prive monteur Eric vakkundig een prop gezet (zijn die workshops toch nog ergens goed voor geweest).

Afbeelding

De band was met 1 luchtpatroon nog niet helemaal vol. dus besloot Gerrit de route wat om te leiden naar de eerst volgende benzine pomp in Breukelen. Danny was een heer, om aan te bieden dat Marjoleine bij hem achterop mocht.

Afbeelding

In Breukelen even de band op spanning gebracht en weer door naar Weesp om nog even een drankje te doen met z'n allen.

Afbeelding

Afbeelding

Gerrit, Tonny en Tjalling gingen vanuit Weesp naar huis, en Eric, Karin , Danny en wij zijn via het kanaal richting Amsterdam-Oost gereden waar wij de brug op doken richting Noord.

Moe maar voldaan kwamen we thuis en hebben we lekker gegeten.

Wij willen een paar mensen toch even extra bedanken; Kees en Ard die van ver waren gekomen, top jongens bedankt! Hoop dat jullie goed zijn thuis gekomen!

Gerrit, Tjalling, Eric bedankt voor jullie hulp bij de lekke band! En Danny, super bedankt dat je mn meissie mee hebt genomen achterop!

Verder iedereen bedankt voor de komst en de gezelligheid!

Grt,

Marjoleine en Stephan
0 x

Gaaspertje

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#2 » 22 sep 2012, 20:38

Vanmorgen naar de Mediamarkt gereden waar Eric, Karin,Stepahn,Marjoleine,Danny en Tjalling al stonden te wachten na elkaar begroet te hebben zijn we om 10 uur gaan rijden naar Woerden waar we om ongeveer 12 uur bij de Mac aankwamen en daar stond Ard op on te wachten met zijn mooie Honda echt een pracht ding.
We zijn eerst maar naar binnen gegaan om een bakkie koffie te drinken en wat te eten ,daar kwam Kees aanrijden met zijn GD en even later Siem en Jan Koning.
Daarvandaan naar het terrein waar het hele gebeuren plaats vond en wat een mooie oude brommers en motoren stonden daar echt prachtig.
Siem,Jan en Ard zijn in de loop v/d middag weer vertrokken richting huis en wij zijn een tijdje later vertrokken we wilden nog even naar CeesR gaan die met zijn boot in de jachthaven van Woerden ligt maar helaas was CeesR nog aan het werk wij zijn toen binnendoor via Harmelen, de Meern naar Utrecht gereden en daarvandaan langs de Vecht richting Weesp.
Helaas kreeg Stephan in Maarssen een lekke band met vereende kracht was dit snel verholpen prop erin en we gingen weer verder, even de route aangepast zodat we bij een tankstation kwamen waar de band op de goede spanning werd gebracht en toen weer verder.
Bij Nieuwersluis weer de vecht over gestoken en zo binnen door naar Weesp waar we op de Ossenmarkt nog wat hebben gedronken, toen was het tijd om van een ieder afscheid te nemen en ging een ieder richting huis.
Tonny en ikzelf willen bij deze iedereen bedanken voor deze fijne en gezellige dag, wij hebben er echt van genoten en hopelijk jullie allen ook.

Groetjes Tonny en Gerrit.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#3 » 22 sep 2012, 20:55

Dag mensen,

Vandaag geen verslag meervan mijn kant. Maar wel ff laten weten dat ook ik weer veilig thuis ben gekomen om 19:15 uur. Heb net het warm eten achter de kiezen en ben helemaal af. Ik had problemen om Woerden uit te komen en heb mede dankzij de verkeersregelaars een aardig rondje gereden gggrrrrrrr..... Ik heb een goede 200 km erop zitten. Beduidend meer dan berekent hahahaha .....

Ik schrijf het verslag volgende week omdat ik morgen een feestje heb betreffende een inwijding van een nieuw huis....

Maar... thx guy's ....

Wordt vervolgt....

Kees
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#4 » 22 sep 2012, 21:19

Ook wij zijn uiteraard veilig thuis.

Wat een geweldige dag hebben we met zn alle gehad.
Heel leuk om Kees na zo,n lange tijd weer eens te zien. Goed dat je mee bent geweest. Hopelijk is dit de start van meer.
Siem en Jan konden het toch niet laten en waren naar de MC gekomen in Woerden.

De door Stephan gemaakte en geplaatste foto,s zeggen alles.
Het weer was zo nu een dan iets fris maar gelukkig droog. De dreigende regen is niet gekomen.

Leuk dat Ard op zijn nieuwe aanwinst was gekomen. Wat een mooie scooter.

Wil toch gerrit en Tonny bedanken voor de mooie routes. We hebben er van genoten.

Op naar het volgende evenement of meeting. Wij hebben er nu al zin in. ;)
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#5 » 22 sep 2012, 21:37

Vanmorgen mijn broertje opgehaald in Lisse en na een paar lekkere bakken koffie richting Woerden gereden. We dachten eerst nog dat we een beste bui zouden krijgen, maar die bleef weg en de zon kreeg voor de rest de overhand. Nadat we in Woerden waren aangekomen, zijn we doorgereden naar het clubhuis McDonald's, alwaar we werden onthaald met een heerlijke bak koffie, hiervoor onze dank. Na de koffie werd het tijd om het evenementen terrein op te zoeken en te gaan genieten van al het moois. Nou dat stond er genoeg, maar alles waar je in kon zitten, daar paste mijn broertje niet in, volgens mij is ie groter gegroeid :D :D Maar genoten heb ik er wel, wat stond er toch een moois. Maar ja we moesten ook weer eens richting huis en rond de klok van half twee zijn Ard<Jan en ik richting Lisse gereden en daar ging ieder zijn eigen weg.

Rest mij nog om iedereen te bedanken voor deze gezellige dag en Stephan nog voor de beugeltje waarmee ik de garmin op een andere plaats kon bevestigen. Tot slot hieronder nog een kleine collage van deze dag.

Vriendelijke groeten van Siem.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#6 » 22 sep 2012, 21:45

Waarde scootertourclub vrienden en vriendinnen,

Voor mij was het jammer dat er andere verplichtingen waren, gelukkig zijn er verslagen en foto's welke een jaloersmakende indruk van deze tourdag geven.
Mooi dat deze dag weer een geslaagde tourdag is geweest.

Tot de volgende keer,

Groet Eric en Bauke
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Flügel2
Berichten: 66

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#7 » 23 sep 2012, 08:11

Vanaf mijn werk zit ik jullie verslagen te lezen. :cry:

Een mooie dag en veel gezien en belangrijk ook lol gehad een top dag dus. :lol:

Greetz,,

Marc&Flügel :mrgreen:
0 x
Vice President Scoot'n Angel
The Reggae Angel

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#8 » 23 sep 2012, 13:12

Hallo allemaal het was een perfecte dag ik miste wel mijn eega die moest werken .
Ik kan nu we schijven wat andere ook hebben geschreven maar dat doe ik nu niet.
Ik wil het hebben over het geen wat mij is op gevallen is .
Een groep mensen die met hun eigen problemen in een groep samen een toer maken.
Wat is daar nu het bijzonder aan . Waar maak je nog mee dat je mekaar helpt zonder dat je er zelf beter van word .gewoon dat je mekaar mag dat is voor mij bijzonder .dat maak je niet zo veel meer mee je kan dat vriendschap noemen . Maar wat is het vreemde er aan dat het niet uit maakt waar je vandaan komt of wat je sociale status is. Gewoon elkaar accepteren hoe je bent. Ik heb in het verleden wel wat anders mee gemaakt . Je hoeft niet Pythagoras of Plato te hebben gestudeerd om te weten dat het niet zo vaak meer voor komt.De S.T.N. Geeft mij een gevoel dat ik al een tijd niet heb gevoelt van vrijheid vriendschap . Ik vind dat bijzonder. Misschien is dit wat te zwaar maar dat is wat ik gisteren voelden . Achter iedere lach zit een traan. De volgende keer schrijf ik weer met wat gein maar dit viel mij op !
Ik ben blij met mijn vrienden van de S.T.N . Bedankt M.V.G. Tjalling
0 x

Stephan

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#9 » 23 sep 2012, 13:30

Tjalling....

Mooi geschreven grote vriend! Je hebt inderdaad gelijk, het gaat veel verder dan alleen maar een tourtje rijden.
Je zou het ook de "Sociale Tourclub Nederland" kunnen noemen.. :mrgreen: Ik vondt het zeker ook mooi om te zien hoe iedereen mij gisteren hielp met de lekke band, het is iets kleins maar toch doen we het maar allemaal.

STN hoeft niet groot te worden, dan wordt het vaak te onpersoonlijk, maar we willen gewoon doen wat we allemaal leuk vinden. En respect naar elkaar staat daarin voorop. Eric en ik zijn ook super trots dat iedereen zo enthousiast is en het forum constant in beweging is.

Grt,

Stephan
0 x

Ger

Re: Verslag Nationale Veteranen Treffen Woerden 2012

Bericht#10 » 23 sep 2012, 17:10

Komen wij (Geraldine en ik) in Woerden aan bij de festiviteiten zie jullie lopen.
Wij toeteren jullie kijken om en lopen door.
Toen wij de scooters op slot hadden gezet waren jullie verdwenen en nergens meer te vinden.
We hebben er nog rond gekeken en alleen maar oud spul gezien maar jullie niet meer kunnen vinden.

Zijn toen maar weer vertrokken en naar Motozoom gereden en Geraldine een nieuwe helm cadeau gedaan
en lekker gegeten bij de griek.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer