23-09-2012 Verslag beste van 2012 met KTN leden

Gaaspertje

23-09-2012 Verslag beste van 2012 met KTN leden

Bericht#1 » 23 sep 2012, 21:50

Vanmorgen om 4.30 uur opgestaan en om 5.45uur de people naar beneden gebracht en gaan rijden naar de Maxis waar ik Siem zou ontmoeten, Siem zag mij al aankomen en we zijn naar de Hollandsebrug gereden en even later kwam Wouter aan.
Daar vandaan naar Nijmegen er waren wat mist vlagen en het was echt koud we zagen dat het 2 graden was onder weg 2 keer gestopt om koffie te drinken die we
mee hadden genomen en dat was geen overbodige luxe en werd ik weer een beetje warm van binnen.
Onder weg naar Nijmegen een paar spatjes gehad maar dat was niet veel, in Nijmegen waren de meeste rijders al aanwezig na de begroeting en het bij kletsen zijn we gestart met de route, Wouter had weer een pracht route in elkaar gezet waar ik volop van genoten heb, gaande weg liep de temperatuur op en was het best te doen een klein buitje hebben we gehad dus dat viel mee.
Onder weg de nodige stps gemaakt en we hebben gegeten in Rheden ik heb een heerlijk pannenkoek met gember en ananas gegeten en die was heerlijk, toen de inwendige mens weer op peil was verder gereden en het eindpunt was in Zeist naast het slot Zeist.
Daar gingen de meeste weer zijn weg naar huis op een aan aantal na die gingen daar eerst wat eten, ik ben met Wouter mee gereden richting Amsterdam, onderweg begon het te regenen en niet zo'n klein beetje ook, voorbij Bussum heb ik afscheid van Wouter genomen en ben linksaf richting Weesp gegaan en zo over Driemond naar huis, vanaf het Fransekamp begon het nog harder te regenen gelukkig zat ik met mijn benen onder het beenkleed dit is echt een uitkomst.
Wouter bedankt voor deze mooi rit het was erg gezellig en de pret zat er goed in, ook alle mede rijders bedankt voor deze mooie dag met veel slap geklets bij de stops en het vele lachen hierom.

Foto's en filmpje komen nog.
0 x

Stephan

Re: Verslag beste van 2012 met KTN leden

Bericht#2 » 23 sep 2012, 21:58

Mooi verslag Gerrit! Ik heb hier geen regen gezien, maar zag op de Buienradar dat het wel ergens boven NL zat. Fijn dat jullie zo een leuke dag hebben gehad, wij konden helaas niet mee, maar we wachten de foto's wel af. Grt Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag beste van 2012 met KTN leden

Bericht#3 » 24 sep 2012, 07:55

Goed om te lezen dat jullie een mooie tour hebben gehad Gerrit.

Jammer van de regen onderweg,maar nu weet je wel de voordelen van het beenkleed. :mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag beste van 2012 met KTN leden

Bericht#4 » 24 sep 2012, 08:59

Waarde scootertourclub vrienden en vriendinnen,

Wij waren ook mee met deze tour.
Om 06.00 uur opgestaan en om 07.00 uur op ons Kymcoros bestegen. Het was schemerig en heel erg stil en koud op de weg toen we naar onze ontmoetingsplek nabij Rhenen zijn gereden.
Op de ontmoetingsplek genoten van een kopje koffie en na een tijdje wachten kwam PeterRoland aanrijden. De ontmoeting was zoals altijd aller hartelijkst.
Het eerste stuk deed Peter het kopwerk, maar na een tijdje touren kwamen we aan in het Nijmeegse op het Keizer Karelplein alwaar al een medetourder stond te wachten.
Na verloop van tijd werd de ploeg steeds groter tot we met 12 scooters op pad gingen.

Tjemig wat is ons landje mooi en wat een mooie tocht.
Van Nijmegen via de Zevenheuvelen weg over de Waalbrug naar Arnhem en via allerlei weggetjes in Zeist aangekomen. In het laatste stuk van de tour begon het jammer genoeg te motregenen.
Bij het eindpunt in Zeist van het afscheid allerhartelijkst.
Hopen dat iedereen heel thuis is gekomen na deze mooie maar erg koude rit. Ondanks de "warmhoudkleding" was het goed uit te houden.

Vanuit Zeist is het voor ons nog maar een klein stukje. Doch ondanks de reservebenzine werd het bijna lopen. Vlak voor het tankstation was het einde van de scooterlimonade in zicht. Even getankt en het laatste stukje van de rit was snel gedaan.

Wouter bedankt voor de ontzettend mooie tour.
Medetourders bedankt voor de gezelligheid.

Na een tour van 235 km en een verbruik van ongeveer 1 op 35 zijn we tevreden, thuis op de bank gestort.

Graag tot een volgende tour.

Groet Eric en Bauke
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer