29-09-2012 Verslag lichtjes route Eindhoven

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

29-09-2012 Verslag lichtjes route Eindhoven

Bericht#1 » 30 sep 2012, 10:41

Een goedemorgen op deze zonnige dag,

Gisteravond hebben ik samen met mijn zoon, Arold Wanda en dochter, Alwin, Frans, Peter, Patric, de lichtje route in Eindhoven gereden. Het was weer net zo als het vorig jaar de moeite waard. Het weer was uitstekend droog en aangenaam met een mooie lage volle maan.

Om 18:30 uur bij Arold & Wanda thuis en vandaaruit door naar Eindhoven om de rest van het gezelschap op te halen. En... de route... het werd drukker en drukker en drukker. File hier en file daar. Het wilde niet echt maar destemeer men kon zien. Op een gegeven ogenblik konden we niet anders en werd de rit een slalom rit tussen alle auto's door..
het is te veel om te schrijven. Men moet de route gewoon rijden om te ervaren hoe mooi het is. Bedenk wel.... de lichtjes route wordt door vrijwilligers onderhouden dus.... ga der maar eens aanstaan hahaha... echt knap van die gasten.

Na een koffie stop op het busstation in Eindhoven... werd de route weer vervolgt richting de vijver waar het de lecreme de la creme was.

Ik heb geen foto's gemaakt maar wel de action cam laten draaien om een impressie te krijgen.

Om 23:30 uur was ik met mijn zoon welke bijna in slaap was gevallen achterop de GDdweer thuis. Voldaan en wel.

Wordt dus vervolgt

Mtvrgrt kees
0 x

Stephan

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#2 » 30 sep 2012, 10:59

Jullie hebben in elk geval erg goed weer gehad Kees. Voor ons net even te ver, maar wie weet volgend jaar.... ;)

Grt,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#3 » 30 sep 2012, 11:49

Yep.... kan ik mij goed voorstellen Stephan jet is voor julie idd te ver weg. Wij hadden gewoon perfect weer. Mister Arold heeft nog bij de vijver een groepje meiden de stuipen het lijf gejaagd dor een oranje verkeers- pion te pakken en deze als trechter te gebruiken om zo een boodschap de wereld in te helpen.... de meiden schrokken zich het lap lazers :lol: :lol: :lol:

Peter moest nog helemaal terug naar Tiel. Dat was ook nog een goeie 65 km te gaan.

Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 30 sep 2012, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
PeterRoland
Berichten: 51

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#4 » 30 sep 2012, 11:50

Het was echt de moeite waard.
De heenweg in de middag richting familie in E'hoven 2 en half uur gereden.
De rit zelf is leuk om te doen je blijft in de rondte kijken en stoppen voor stoplichten.
Eindhoven is niet de Lichtstad van Nederland maar meer de Stoplichtstad.
Er staan op die lichtjesroute echt prachtige bouwwerken en de drukte die moet je erbij nemen. Vorige week zaterdag schijnt het helemaal vol te hebben gestaan. Er werd al gezegd het was "ongezellig" druk.
Een leuk stukje vond ik dat donkere gedeelte waar die spoken tussen de bomen ieder keer oplichtten. Een griezelstraatje maar wel goed bedacht. Dat je aan het einde ervan ook nog gratis koffie kon krijgen was helmaal gaaf.

Na de route en na afscheid nemen om kwart voor 11 de neus richting Tiel gedraaid en met Alwin als GPS'er waren we heel snel door Boxtel. Daar draaide Alwin naar huis en ik door Vught en den Bosch naar huis.
ik stapt e 10 over half 1 binnen na een gezellige dag.
Alwin bedankt voor de thuisroute en Arold en Wanda voor het uitzetten en begeleiden.

Gr,
Peter
0 x
Rocknu-Rollater

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#5 » 30 sep 2012, 11:55

@Peter,

Fijn om te lezen dat ook jij weer veilig thuis bent gekomen.

Mtvrgrt kees
0 x

Arold

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#6 » 30 sep 2012, 19:06

motormuis schreef:Yep.... kan ik mij goed voorstellen Stephan jet is voor julie idd te ver weg. Wij hadden gewoon perfect weer. Mister Arold heeft nog bij de vijver een groepje meiden de stuipen het lijf gejaagd dor een oranje verkeers- pion te pakken en deze als trechter te gebruiken om zo een boodschap de wereld in te helpen.... de meiden schrokken zich het lap lazers :lol: :lol: :lol:

Mtvrgrt kees

ze waren gewoon aan het zingen kees ik deed gewoon even mee :lol:
voor de stn leden volgend jaar eind september wordt de rit weer ingepland
groet arold
0 x

Stephan

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#7 » 30 sep 2012, 19:16

Lijkt ons leuk Arold en Wanda, het eens bij te wonen. Tegen die tijd gaan we eens kijken of we er een leuke combi van kunnen maken (icm overnachting in de buurt).

Grt,

Stephan
0 x

Arold

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#8 » 30 sep 2012, 19:32

zodra het bekent is wanneer het volgend jaar zal ik het hier melden
maar ga er maar vanuit dat het het laatste weekend van september is
groet arold
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#9 » 30 sep 2012, 22:14

Ik kan mij voorstellen dat dit een mooi en leuk evenement is.
Het is spannend wachten op de foto,s. Kunnen we het toch mee beleven.
0 x
Verander muren in deuren....

Arold

Re: lichtjes route Eindhoven

Bericht#10 » 01 okt 2012, 03:53

moet geen probleem zijn eric
Afbeelding
hier doen de kinderen mee met het rad van fortuin
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wil je meer zien kijk dan op
http://www.lichtjesroute.nl

met vriendelijke groeten arold
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer