14-10-2012 Herfsttour met KTN leden

Gaaspertje

14-10-2012 Herfsttour met KTN leden

Bericht#1 » 14 okt 2012, 18:44

Vanmorgen om 8 uur van huis gereden naar Zwanenburg daar kwamen ook Danny,Siem,Jantje en Ruud klok vandaar samen naar Alphen a/d Rijn gereden daar kwam de hele ploeg bij elkaar en zijn we de herfsttour gaan rijden.
Ben weer thuis na een zeer natte tour maar het was toch de moeite waard om deze terijden.
In Alphen a/d Rijn zijn Wouter van de groep afgehaakt die richting Zwanenburg en Haarlem moesten wij zijn via Mijdrecht gereden en Vinkeveen in Vinkeveen heb ik afscheid genomen van Wouter die richting Almere ging en ik linksaf richting Abcoude en zo binnendoor naar huis.
Onderweg had de GD van Wouter een zachte voorband we dachten even oppompen er liep net een man langs en die zag een grote spijker in de band zittendeze eruit getrokken het was joekel van een schroef, zowel Wouter als ik hadden een proppenset dus een prop erin en weer verder rijden.


Jan en Wouter bedankt voor het uitzetten van deze tour en natuurlijk ook alle mederijders.
Zo en nu is het tijd voor een borrel.

Filmpjes komen van de week.
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Herfsttour met ktn leden.

Bericht#2 » 14 okt 2012, 19:38

Jammer Gerrit dat de dag nat is verlopen. Toch mooi dat je deze tour hebt kunnen maken met de mannen van de KTN.
Hopelijk komt er toch nog een mooi wekend zodat er een tourtje gemaakt kan worden.
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Herfsttour met ktn leden.

Bericht#3 » 14 okt 2012, 21:42

Jammer van de regenachtige dag maar fijn dat ieder weer veilige kmters hebben gereden. Hier in NB heeft de zon de gehele dag zich van zijn warme kant laten zien.

Ben benieuwd naar de filmpjes.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Flügel2
Berichten: 66

Re: Herfsttour met ktn leden.

Bericht#4 » 15 okt 2012, 00:04

Mooi gerrit dat je een goede rit gehad hebt :!: :!:
Ik heb hem ook gereden van achter mijn ogen :lol: :lol:

Greetz,,

Marc&Flügel :mrgreen:
0 x
Vice President Scoot'n Angel
The Reggae Angel

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer