21-10-2012 Texel bij herfst

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

21-10-2012 Texel bij herfst

Bericht#1 » 21 okt 2012, 19:25

Het idee kwam van Gerrit en daar ik al door drukte een maandje of drie geen tour ritje meer heb gereden ben ik in overleg met Gerrit er vandaag op uitgetrokken en de baas uit alkmaar dacht ik laat die twee niet gaan ik ga mee.

Van ochtend op de afgesproken plaats stond Gerrit als op mij te wacht Ik had het idee dat hij mischien wat aan de late kant zou zijn vanwegen het weer hij had de wind vol tegen van uit Amsterdam.
Maar nee hij stond er al ruim voor de tijd die wij afgesproken haden.
even de hand gegeven en gaan met die benaan daar wij een afspraak hadden met Peter in 'T Zand om 10 uur moesten wij weer tegen een sterke windt op boksen nou ja onze scooter wij zaten er op en zij deden het werk.
door een leuk landschap met wel veel bladeren en klij was het oppassen daar het nog even voor ons had geregent.
Maar goed wij waren twee tellen te laat in het 'T Zand lekker even over van alles en nog wat geklets en de koffie aan gesproken hier na konnen wij op weg naar de de Boot wel even gevraagt of iedereen zijn pil had genomen voor zeeziekte :mrgreen: :mrgreen: .

Voor de rest van het verhaal laat ik onze PS man aan het woord.

ik dank de heren Gerrit en Peter voor een zeer leuke dag op Texel.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Stephan

Re: Texel bij herfst.

Bericht#2 » 21 okt 2012, 19:37

Fijn te horen dat jullie ondanks het herfstweer een mooie en gezellige tocht hebben gehad!
We zien het verslag en foto's van Gerrit wel verschijnen, die zit waarschijnlijk nu lekker op de bank met een goede whiskey :mrgreen:

Grt,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Texel bij herfst.

Bericht#3 » 21 okt 2012, 19:39

We lezen het al weer Jan, jullie hebben een mooie dag gehad.
Het was opzich voor de tijd van het jaar een mooie dag voor een tourtje.
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Texel bij herfst.

Bericht#4 » 21 okt 2012, 20:17

Zo ik ben alweer een poosje thuis en nu even een verslagje:
Zoals Jan al schreef was ik ruim op tijd op de plek v/d afspraak aanwezig het motregende toen ik van huis ging, Jan kwam even later aanrijden en toen we elkaar de handen geschud hadden op weg naar t'Zand waar Peter op ons stond te wachten even handen schudden een bakkie leut en op weg naar Den Helder daar moesten we ongeveer 20 minuten wachten en toen de boot op.
Jan heeft ons het hele eiland laten zien wat een mooie route was het ik genoot er echt van en het is een zeer geslaagde dag geworden, s'middags in een strandpaviljoen lekker gegeten en daar gingen we weer.
Peter liet mij een huis zien wat in een duin gebouwd is je zag alleen de schoorsteen erboven uitkomen een prachtig mooi om te zien.
Om 15uur hadden we de boot terug naar Den Helder daarvandaan ging Peter aan kop richting Alkmaar in Koedijk hebben Jan en ik afscheid genomen van Peter en gingen wij weer verder, voor Purmerend namen Jan en ik afscheid van elkaar en gingen we ieder onze weg naar huis.
Jan en Peter bedankt voor de gezellige dag het was echt een toppertje.

Site Admin: dode linkjes van foto's verwijderd.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer