11-11-2012 Verslag STN Pepernoten Meeting 2012

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#11 » 11 nov 2012, 20:56

Nou nou nou..... de foto's vertellen boekdelen. Wat een gezelligheid. Gefeliciteerd mensen.

Mtvrgrt kees
0 x

Barbara

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#12 » 11 nov 2012, 22:38

Ook wij hebben erg genoten van de dag.
Maar wat een hoop pietten die alles wel goed in de gaten hielden sommige iets te goed. :lol:
Het viel ons wel op dat er geen zwarte pieten waren maar alleen witte pieten. :?
Ik dacht altijd dat pieten zwart waren. :?
Zo was er de sjoel/pepernotenpiet die het sjoelen goed in de gaten hield.
Waar Tjalling vals probeerde te spelen met een mooie zelf gemaakte pepernoot zoals te zien is op een van de foto,s. :lol:
De prijzen zijn heel leuk bedacht en horen echt bijde sint.
Wij zijn er in iedergeval erg blij mee. :D
De organisatie en alle aanwezige bedankt voor weer een top dag. :D

Groetjes Tjalling & Barbara
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#13 » 12 nov 2012, 10:05

Met Jan uit Lisse afgesproken om Ard op te wachten bij de brug in Lisserbroek. Half twaalf waren we compleet, om na de spiegel van Ard te hebben vastgezet, via een mooie route richting het tuinencomplex te rijden. De eerste stop had Jan ingelast tussen de start en landingsbanen van Schiphol, waar het tijd was voor een sigaretje en natuurlijk het bewonderen van een paar vliegtuigen die vlak bij ons landen. Daarna via allerlei paadjes aangekomen op de plaats van bestemming waar al aardig wat mensen in de stemming waren. Nou die stemming is er niet meer uit gegaan, we hebben ons tegoed kunnen doen aan van allerlei lekkers en ondertussen met pepernoten kunnen sjoelen. Eric en Tjalling hebben zelf nog even gevoetbald, met Tjalling op het doel was er geen doorkomen aan. Na de prijsuitreiking werd het weer tijd om naar huis te gaan, met Jan en Ard was ik gekomen en met Jan, Ria en Peter en Annelieke ben ik weer opgereden richting huis. Ria nog helemaal in gedachten over het sjoelen, werd bij de uitgang van het tuinen complex bijna plat gereden, het scheelde echt maar een dubbeltje, ik ben er nog bleek van.Bij de watertoren van Assendelft ben ik weer richting huis gegaan en kon gaan terug kijken op een geslaagde dag. Rest mij iedereen te bedanken voor deze dag waar we weer oude en nieuwe gezichten hebben kunnen ontmoeten. Hieronder zet ik nog even een voorstelling van het geheel, kunnen we nog even nagenieten van wat er al was georganiseerd door de pieten van Amsterdam, hiervoor mijn dank.

Groeten van Siem.

Ik heb ondertussen een verzoek gedaan aan Gaaspertje om het filmpje even op de STN site te zetten, dus even geduld totdat Gaaspertje reageert.

Ondertussen zelf nog een poging gedaan, en het schijnt te werken.

http://youtu.be/7UKctlGWO-Q
Laatst gewijzigd door Okocis op 12 nov 2012, 16:57, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#14 » 12 nov 2012, 10:31

Siem wat heb je weer een werk gemaakt van de foto,s.. Geweldig..
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#15 » 12 nov 2012, 12:09

Hij werkt Siem wat een werk heb je er weer van gemaakt prachtig gedaan.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#16 » 12 nov 2012, 13:42

Nee klopt Jan de link is weer weg naar de foto,s..

Wil ik mijn welegemeende excuus aanbieden aangezien ik toch wel het een en ander ben vergeten in mijn verslagje..

Van Jan en Ria kregen Stephan en ik heerlijke chocoladeletter assorti gehad.. Jullie raden het al de S de T en de N. :lol:

Siem bedankt voor de heerlijke koeken. Altijd lekker.

Marijn bedankt voor de pepernoten. De komende jaren hebben we voorraad.

ehmm vergeet ik nu nog iets..
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#17 » 12 nov 2012, 20:16

Eric schreef: ............................ Marijn bedankt voor de pepernoten. De komende jaren hebben we voorraad.

ehmm vergeet ik nu nog iets..


Graag gedaan hoor :lol: Ben blij dat de pepernoten een goede bestemming hebben gekregen. ;)
En jij o.a. (en de anderen) bedankt voor het organiseren van zo'n leuke middag.

Gr Marijn
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Gebruikersavatar
Paul-dc3
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 106

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#18 » 13 nov 2012, 00:11

Vanuit mijn ziekbed de verslagen gelezen van de pepernotenmeeting.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn !!!!
De Bronchitus was toegeslagen, gaat nu wat beter bij een prednison en antibioticum kuur.

het is niet anders. maar het gaat wel beter en de goede kant op.

grt...Paul
0 x

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#19 » 13 nov 2012, 00:29

Zo dan heb ik eindelijk nog even de tijd om te reageren want zowel gisterenavond als vandaag had ik een druk programma .
Bij deze wil ik de organisatie nog even bedanken voor het organiseren van deze leuke middag , het was bijzonder geslaagd en een mooie afsluiter van het tourseizoen
we hadden het ook bijzonder goed getroffen met het weer en dat maakt ook altijd een hoop goed .
Ik vond het leuk om tussen de bekenden ook weer een paar nieuwe gezichten te ontmoeten en zo als ik op het forum wel kan zien groeit de club gestaag .
Wat er die middag allemaal heeft plaats gevonden is eigenlijk al uitvoerig beschreven daar kan ik niets aan toevoegen en de terug weg die ik samen met Jan reed verliep eigenlijk ook heel voorspoedig ahum ...... op een dingetje na dan. :?
Na een kwartier rijden ongeveer hield de weg ineens op te bestaan en zo te zien werd er stevig aan de weg getimmerd , alleen nu niet want het was zondag .
We reden dus regelrecht de zandbak in :) het leek wel een crosscircuit en al ploegend zette we onze weg voort en onze scooters hielden we met moeite in bedwang maar het lukte ons wel om zonder te klunen uit die zandbak te komen .
Ik kreeg nog even de geniale ingeving om mijn pas verworven prijs (gewonnen met het '' pepersjoelnoten '' ) in te zetten en de viltjes onder de banden te schuiven om meer grip te krijgen :lol: maar dat was gelukkig niet nodig en zonder kleerscheuren vervolgden wij onze weg en nam ik bij de Lisserbrug afscheid van Jan .
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer .

Groeten Ard .
0 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Peter

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#20 » 13 nov 2012, 10:40

Het staat vast deze aankomende zomer kom ik ook eens naar een meeting.De bedoeling is om het gewoon in een paar dagen te doen met overnachtingen in een hoteletje of zo.ik heb de fotos gezien van de pepernoten meeting en deze gezelligheid wil ik wel eens bij lijf en leve meemaken.mvg peter 8-) 8-) 8-) 8-) ps LET OP
LIMBURG KOMT ERAAN!!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer