11-11-2012 Verslag STN Pepernoten Meeting 2012

Mokum

11-11-2012 Verslag STN Pepernoten Meeting 2012

Bericht#1 » 11 nov 2012, 15:52

Het was weer super gezellig vandaag en de opkomst was ook groots!
Vooral het pepernoten sjoelen was een groot succes :-)

Ik wil hierbij Eric, Karin, Marjolein en Stephan hartelijk bedanken voor de organisatie, het was zoals altijd weer prima geregeld.

Nogmaals bedankt.
Rob, Dine en Kwekkie (ons nieuwe clublid).
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#2 » 11 nov 2012, 18:12

Waarde heren en dames van de organisatie,

Lafhartig zijn wij met de auto naar het Amsterdamse Osdorp gereden alwaar we op het aangegeven adres de mannen van de Scooter Tourclub ons tegemoet kwamen.

De pepernoten middag werd een hele gezellige middag. Waar vele clubleden op af kwamen.
Het pepernotensjoelbakspel en een hapje en drankje ( niet met alcohol) was ook aanwezig.
Uiteindelijke een prijsuitreiking waarbij Bauke voor 82 punten een mooie Kymcomuts kreeg en aan mij een pakje met onderzettertjes van een Frans merk werd uitgereikt.

Wel nu weer een supergezellige middag, waarin touren in dit geval geen prioriteit had.

Na een hartelijk afscheid zijn we naar huis gereden.
Hoop dat iedereen die met de scoot waren behouden is thuis gekomen.

Dames en heren van de organisatie bedankt voor de gezellige middag.

En wat ons betreft graag tot de volgende gelegenheid.

Groet een tot snel.

Eric en Bauke
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Stephan

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#3 » 11 nov 2012, 18:43

Wat een geweldige dag hebben we gehad...! Begin van de week hadden we nog de lokatie aangepast met de toenmalige weersvooruitzichten, en op de dag zelf gewoon stralende zon en geen spatje water gevallen :D

De dag begon voor ons rond 10.00 en we op de scooter sprongen opweg naar Amsterdam-West waar we de Pepernotenmeeting zouden houden. Achter de clubhuis van het tuinencomplex was een mooie overdekt terras waar we in geval van regen droog de meeting konden houden.
Uiteraard hadden we voor een hoop traditionele hapjes gezorgd, dus alles even voorbereiden:

Afbeelding

Afbeelding

Eric en ik hadden natuurlijk weer eens iets grappigs bedacht, en zo hadden we een sjoelbak geregeld en een berg pepernoten. Hiermee zouden we de STN Pepernootsjoelwedstrijd mee gaan houden. Uiteraard moet je dan ook prijzen hebben en deze werden vakkundig ingepakt door onze inpak pietjes

Afbeelding

Al snel kwamen de eerste leden aan, Ard op zijn mooie Honda, Jan met de rode Grand Dink en Siem op de People S

Afbeelding

Afbeelding

Marijn was er ook mooi op tijd met de Elystar en aanhanger vol met pepernoten :mrgreen:

Afbeelding

Ondertussen begon het pepernootsjoelen, wat natuurlijk weer hilarische taferelen met zich meebracht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eric werd weer eens goed "aangespoord" door Barbara

Afbeelding

Gerrit liet zich ook weer eens van zijn beste kant zien....

Afbeelding

Marijn had nog niet zo'n mooie STN sticker op zijn Elystar, dus tussendoor maar even een sticker geplakt

Afbeelding

Ondertussen werden de sjoel scores door de notarissen geteld en de volgorde van winnaars genoteerd

Afbeelding

De deelnemers mochten op volgorde van score een prijsje uitzoeken, ik heb helaas niet alle foto's maar hier een paar gelukkige winnaars

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de meeting gezellig kletsen met elkaar en genieten van de hapjes en drankjes. Annelyke (bazin) had als verassing voor wat heerlijk hapjes gezorgd, en ook de cateraar van de kantine zorgde voor wat lekkers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rond 15.30uur zijn de meeste leden weer richting huis gegaan

Afbeelding

Op de valreep kwam Theo (clublid en tevens mijn collega) nog even aanwaaien. We zijn met een groepje in de kantine nog een hapje en drankje gaan nuttigen. Theo bood aan dit voor zijn rekening te nemen :mrgreen:

Ik wil toch een aantal mensen even bijzonder bedanken vandaag:

* Annelyke (de Bazin) voor de overheerlijke hapjes
* Ria en Jan voor de smul chocoladeletters
* Marijn voor de 4278 pepernoten (jaja ik heb ze geteld)
* Theo voor de traktatie in de kantine
* Alle aanwezigen voor hun komst en deelname aan het sjoelen. Dankzij jullie is het een gezellige dag geworden!

En last but not least... Eric, Karin en Marjoleine voor het medeorganiseren van deze meer dan geslaagde meeting..!

Grt,

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#4 » 11 nov 2012, 18:45

Zo Karin en ik zijn weer thuis na een meer dag geslaagde dag welke ook voor ons nog een verrassende wendig kreeg.

Om 10.30 kwamen wij op het tuinencomplex aan waar Stephan en Marjoleine ook al waren.
We hadden de voorpret al behoorlijk te pakken,dus voor ons kon de dag al niet meer mislukken.
Snel begonnen we met de meetingplek een beetje aan te kleden.

Afbeelding
Afbeelding

Geweldig zoveel geluk,er stonden nog tafeltjes en stoelen welke we konden gebruiken. Dat maakte het compleet.

Afbeelding

Als snel kwamen de Pepernotenmeeters en werd het gezellig druk...

Afbeelding
Afbeelding

Natuurlijk hadden we met z,n viertjes weer een uniek spel bedacht.. Pepernotensjoelen. :mrgreen:
Iedereen moest er aan geloven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tjalling had een illegale sjoelpepernoot het spel ingebracht.. :lol:

Afbeelding

Na streng te zijn toegesproken kon het spel hervat worden..
Om dit soort dingen niet meer te laten gebeuren had ik de illegale sjoelnoot maar opgegeten.. :oops:

Afbeelding

Sommige hadden wat extra stimulans nodig om tot een beter resultaat te komen.

Afbeelding

Ondertussen had stickerpiet Stephan het druk met plakken..

Afbeelding

Sommige kwamen iets later maar zette maar direct even de hoogste scoren van de dag neer en werd hierdoor de winnaar.. :mrgreen:

Afbeelding

Rob hield het op zijn geprezen sjoeltechniek welke na jaren trainen is opgebouwd,wij hielden het op geluk.. :mrgreen:

Sommige deelnemers hadden een binnenpretje..

Afbeelding

Uiteraard was er na deze bloedstollende wedstrijd een prijsuitreiking. Er zullen wel foto,s van komen.. Wie o Wie..

In de Kantine van het complex waren tuinders aan het kaarten.. Natuurlijk hadden we veel bekijks van hun. Dat dit prima samen kon bleek wel toen de schaal met plakjes worst en stukjes kaas ook bij ons langs kwam.. Heerlijk.
Later nodigde ze ons ook uit om na afloop van onze meeting binnen in de kantine nog een drankje en snackje te komen doen. Dat lieten we ons geen tweede keer zeggen. Met een iets uitgedunde club hebben we ons tegoed gedaan aan een drankje en een patatje of iets anders lekkers.
OOk was er een tombola waar we aan mee hebben gedaan. Helaas viel geen van ons in de prijzen,maar dat kon onze pret niet drukken..

Afbeelding

Theo die iets later was gekomen kwam nog even mee om een drankje en hapje te doen in de kantine.. Spontaan bood deze tot onze verrassing aan de drankjes te betalen..

Het was nog lang gezellig..

Willen we iedereen weer bedanken voor deze superdag.
Ook onze weerpiet bedankt voor het geweldige zonnetje..
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#5 » 11 nov 2012, 18:49

Wat was het een heerlijke gezellige middag en het weer werkte super mee Eric,Karin,Stephan en Marjoleine bedankt voor de organisatie.
Leuk dat er zoveel leden aanwezig waren altijd weer gezellig bijpraten en natuurlijk de pepernoten sjoelbak wedstrijd was een succes.
Ik moet wel zeggen dat ik een blauw achterwerk heb overgehouden van het sjoelen Marjoleine was zeer streng en zodra het niet ging zoals zij wilde kreeg ik met de roe hieronder heb ik het bewijs geplaatst.

Site Admin: dode link verwijderd
Iedereen bedankt voor de gezliige middag.
Er zijn al foto's geplaatst dus dit sla ik even over daar het allemaal op hetzelfde neerkomt.
0 x

Stephan

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#6 » 11 nov 2012, 19:09

Ik ben nog vergeten te vermelden dat een aantal prijs winnaars, Gerrit, Jan Koning en Siem hun gewonnen prijs hebben afgestaan aan onze jongste aspirantlid Marieke.... En ik kan zeggen dat Marieke er heel erg blij mee is (en onze tandarts ook..) :mrgreen:

Afbeelding

Mannen bedankt..!

Grt,

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#7 » 11 nov 2012, 19:14

:mrgreen: :mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Marjoleine

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#8 » 11 nov 2012, 19:15

Gaaspertje schreef:Ik moet wel zeggen dat ik een blauw achterwerk heb overgehouden van het sjoelen Marjoleine was zeer streng en zodra het niet ging zoals zij wilde kreeg ik met de roe



Ja Gerrit, jij hebt je fysiotherapeut morgen iets uit te leggen met die striemen op je bibs :mrgreen:

Groetjes,

Marjoleine
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#9 » 11 nov 2012, 19:20

Damens en Heren wat hebben wij weer genoten van deze geweldige dag die maar weer eens aan geeft dat een vrij en onafhankelijke club waar alle scooter merken toegestaan zijn een geweldig idee is daarom hopen wij er heel lang deel van te kunnen uitmaken van deze geweldig club

Eric en Stephan en de vrouwen ons dank voor deze geweldige dag.

Met vriendelijke groeten Ria en Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: Verslag pepernootmeeting 2012

Bericht#10 » 11 nov 2012, 20:22

;) Ook ik was om 17.30 uur weer na een gezellige middag bij de Eendendracht. Wil de organisatie bedanken voor deze middag. De sfeer was relaxed en super. Echt waar je je thuis voelt. Ik, op dat moment als enige op de Peugeot, werd direct geaccepteerd doordat stickerpiet gelijk een STN sticker op mijn scherm heeft geplakt. Die had ik nog niet en dat kon niet. Bedankt voor het aanbrengen van de sticker. :) Het geeft het gevoel dat je er dan bij hoort.

Het was leuk om weer wat oude bekende gezichten te zien. En tevens kennis te maken met andere leden van de club.

Ik dacht, het is een pepernoot meeting dus ik had een aantal zakken kruidnoten meegenomen. Deze heb ik achtergelaten en zijn in goede handen gekomen, heb ik vernomen.

Zie al uit naar augustus, naar Texel. Maar eigenlijk naar maart, wanneer de 1e tourtjes gereden zullen worden. Heb er wel zin. Tijd geen tourritten meer gemaakt.

Organisatie: jullie hebben er weer een topmiddag neergezet.

Weer prettig om lid te zijn van een gezellige tourclub.

Wie tot ziens bij een tour.

Gr Marijn
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer