Zomer 2012 TourRit Retourtje Limburg

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Zomer TourRit Retourtje Limburg 2012

Bericht#11 » 15 dec 2012, 07:56

Mannen tourders,

Heb een paar keer naar jullie filmpje gekeken en probeerde te herkennen waar jullie de tour hebben gereden.
Volgens mij herkende ik wel de Mac in Heerlen.
Heerlijk om het Limburgse land te zien.

Mooie film.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Zomer TourRit Retourtje Limburg 2012

Bericht#12 » 15 dec 2012, 08:22

Een goedemorgen Eric,

Thx....

Yep.... Limburg kent vele en vele mooie stukken natuur om te rijden.

Het was niet echt een tour geweest maar meer een retourtje om mijn zoontje op te halen met de scoot. Het was voor hem de alle eerste keer om zo'n lange rit op de scoot mee te maken. Hij vond het allemaal erg spannend. Het was een verrassing voor hem. Na afloop vroeg meneertje meteen.... wanneer kom je mij weer met de scooter ophalen hahahaha...... uuuuhhhmmmm :shock:

We zij via Sittard, Geleen, Amstenrade, Brunssum, Hoensbroek en Heerlen binnen gekomen. Al het voorgaande heb ik aan Mr. Navigator overgelaten want hij weet precies hoe te rijden met zijn speurneus :lol: Hetgeen ook wel met zijn vreugde dans te zien is in het filmpje :lol: De boven vernoemde plaatsen is toch lekker mijn terrein :lol: Hij is die titel "Mr. Navigator" echt waardig. Waar in het land hij ook mag zijn :)

Bij Sittard Geleen zij we via de "Windraak"gereden. Dat is echt een lekker stukje vooral op de terugweg. Ik heb daar vroeger vaak gereden. Daar is in al die jaren niets veranderd. Eigenlijk wel grappig moet ik zeggen.

Ach... die MAC.... die herkent iedereen :mrgreen: is gewoon de neus volgen :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer