11-08-2013 Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

TK E

11-08-2013 Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#1 » 11 aug 2013, 19:29

Vandaag na diverse contacten te hebben gehad met diverse forum berichten moest ik er maar even uit om mijn gedachte even te legen.
Dus ben ik om 12:00 vertrokken samen met mijn zoon Roland om naar Schiphol te gaan.
Onderweg was het bijna zover 3999 km :o Nu al????

Afbeelding

En na nog geen paar seconden later stond de teller dan op 4000 km. 8-)

Afbeelding

Ik ben eerst richting Utrecht gereden om daar via het Amsterdamse Rijn kanaal richting de N201 naar Schiphol te gaan

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In de buurt van Mijdrecht volgde er een omleiding vanwege asfalteer werkzaamheden. Ik deze volgen en halverwege werd ik weer terug gestuurd met de mededeling dat de weg hier gesloten was. Uiteraard omdat ik het niet laten kan heb ik hier de verkeersregellaar op aangesproken dat ze de bebording dan maar weer eens moeten aanpassen. Want volgens de bebording was de weg wel degenlijk toegankelijk. Niet te min ik weer terug of via Mijdrecht binnendoor mijn weg te vervolgen.

En uiteraard zijn we later wel aangekomen op plaats van bestemming

Afbeelding

Hier hebben we diverse vliegtuigen zien vertrekken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na een tijdje zijn we verder gegaan en we moesten ook even wachten bij een brug die net open ging voor diverse boten.

Afbeelding
Afbeelding

Onderweg kwamen we uit bij de Arena waar ik hier even met Ronald de Boer heb gepraat over de opstelling want dat kan natuurlijk niet hè verliezen van AZ. Voor straf heeft hij een rondje om het veld moeten lopen. :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard reden we ook langs de F-Side waar ik vroeger ook behoorlijke herinneringen aan over heb gehouden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Om uiteindelijk via de Bijlmer richting Muiden te gaan en van hieruit naar Bussum om daar bij de gele M lekker een menu te scoren.
Door Hilversum reden we langs de (NOB) de ingang van The Voice of Holland om ook hier maar even gauw een foto te schieten

Afbeelding

Van hieruit zijn we direct door gereden naar huis om hier de laatste foto te schieten om deze dag samen met mijn zoon af te sluiten. Dit was zijn eerste rit samen met mij op de scooter en zeker voor herhaling vatbaar.

Afbeelding

Groetjes en tot later
Een jonge harde kern en een oudere harde kern from Soesterberg.

Roland & TonnyK (TK E)
Laatst gewijzigd door TK E op 11 aug 2013, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gaaspertje

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#2 » 11 aug 2013, 20:05

Jullie hebben weer een leuk ritje gemaakt en daar gaat het toch om, mooie foto's zijn het.
Maar je hebt met de Boer gesproken over Ajax, je weet toch dat je er 3 dingen mee kan doen en dat is blussen,wassen en tegenaan schoppen. :roll: :roll:
0 x

Stephan

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#3 » 11 aug 2013, 20:09

Wat een leuke foto's Tonny! En wat lijkt je zoon op jou zeg!

Erg leuke ritje, hij zal wel helemaal "out" zijn na zo''n rit



Grts

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#4 » 11 aug 2013, 20:30

Hè jr en sr.

Mooie tour zo, met prachtige foto's.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#5 » 11 aug 2013, 21:11

Leuk ritje en ik ben blij dat je alleen een foto hebt gemaakt van TVOH en niet bent gaan zingen voor ons! :-)
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#6 » 11 aug 2013, 23:37

Jullie hebben er een mooie dag van gemaakt.
Leuk om de foto,s ook te zien.

De Arena roept al weer herinneringen op. Ingang B was een van de teams welke ik aanstuurde. Leuk om te zien.
0 x
Verander muren in deuren....

Ron
Berichten: 71

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#7 » 12 aug 2013, 10:09

Jullie hebben een leuk toertje gemaakt. Fijn dat je zoon er ook van genoten heeft!
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Even een ritje Schiphol samen met mijn zoon.

Bericht#8 » 12 aug 2013, 11:53

Nou nou... mooie rit.... leuke foto's.... en.. yep... papa net zo trots en stoer als zoonlief :lol: :lol: :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer