10-11-2013 Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#21 » 11 nov 2013, 16:48

;) Beste allemaal,
Wat was het gezellig in De Zoete Inval. Dat laten de foto's duidelijk zien.
Bij binnenkomst werd ik direct opgevangen door Stephan en Eric en aan de aanwezige STN-ers voorgesteld.
Ook waren Cobra 42 en HaagseTweet van de partij, waarmee ik op het forum al veel contact mee heb gehad.
Leuk die mannen persoonlijk te ontmoeten, want eind deze maand hebben wij een brainstormmeeting gepland, voor een het organiseren van een "voorjaar 2014" toertocht in regio Westland, Rijnmond en het Haagse kustgebied.
Ja, ik voelde mij tussen al die STN-ers direct op mijn gemak en na een kop koffie en prima Tosti kon ik mij op baan 5 melden voor de bowling en ging Tonny met strakke (bowling!) ballen sterk scorend van start. Leuk waren de twee zoons, die gaande de wedstrijd steeds beter gingen gooien. Net als Cobra opmerkte, was ik te goed voor de poedelprijs, maar niet voor glorie, maar heb ook ik leuk kunnen ballen en heb daar nu behoorlijk spierpijn in m'n achterste als souvenir van overgehouden. Top!
Na de organisatie bedankt te hebben voor de gezelligheid ben ik langs de scooters gelopen, die op hun baasjes stonden te wachten en dacht: was ik maar 25 jaar jonger geweest, dan was ik ook met de tweewieler gekomen en stapte toen dankbaar in mijn warme auto. Thuis gekomen het mooie kersthuisje met de beste wensen van de Fam. Baas aan mijn Ineke gegeven en haar de overige STN materialen laten zien. Graag wens ik iedereen plezierige winterfeesten toe en zie jullie graag terug in 2014, maar dan wel op mijn Liberty.
Hartelijke groeten uit Maassluis,
Jan.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

René K

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#22 » 11 nov 2013, 16:50

Jeetje dat was een barre avontuur Roelf als ik het zo lees, maar je hebt
het weer overleefd en weer veilig thuis gekomen. Wat zal jij daarna
heerlijk geslapen hebben Hè. :)

Gr. René
0 x

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#23 » 11 nov 2013, 17:41

om 9:00 vertrokken, was nog lekker droog weer, net de heinenoord tunnel door, en begon het te regenen, tot capelle, en was het weer droog. zo ging het maar door. maarja goed regenpak, dus met goed opletten op de weg, gingen we gowoon de regen trotseeren. zelfs het zonnetje begond zich af en toe te laten zien. en de momenten dat het zonnetje zich liet zien, kan je al zien op de foto`s dat ik dat natuurlijk wel even moest vast leggen. uiteindelijk, nog 2 opgepikt op nieuwvennep, en even onder het viadukt geleik kunnen schuilen, was wel een half uur te vroeg, maar dat geef niet, beter te vroeg dan te laat. en daar kwamen ze hoor op de afgesproken tijd, en natuurlijk moest er ook nog 1 tanken, maar ja dat moet ook wel eens gebeuren, dus even langs de chel, en dan de route vervolgen op naar de meeting, en uiteindelijk waren we daar dan ook heel aangekomen. het was dan ook heel gezellig.
na de meeting weer op de terug weg gegaan, en beter weer gehad, alleen even bij wadinxveen paar spetters verder droog weer, bij rotterdam besloot ik iets anders te rijden, wand moest nog heel even naar bas van der heiden, wat halen op rotterdam, nou dat viel even tegen, dag via het feyenoord stadion te gaan, nou als ik had geweten waar ik toen achterkwam had ik dat dus niet gedaan, duizende mensen over de stoep fietspad en weg, dus stapvoeds me er tussendoor vringen, en waar is dan een politie of verkeers regelaar? nergens dus! en gewoon maar blijven lopen hoor, schilde maar een centimeter of ze stoote tegen me spiegels maar oke. moest ook geen stuurfout maken anders reed ik tenen plat. was dus een complete ramp. tot ik een doorgangetje zag, waar ik dacht die hele groep van me af te schudden, lekker weer een rustig fietspad, zo eindelijk gelukt dagt ik, nou dat dacht ik zeker wand ja hoor 1km verder kwam ik ze weer tegen, daar gingen we weer, en dit keer 1 polite sjonge jonge jonge dacht ik mocht eens tijd worden, maar heb er niks aan, wand wat deden ze, hun zwaailampen aan, en stonde te kijken, alsof ze water zagen branden, maar duidelijk singalen afgeven wat is dat, dus besloot maar te doen wat de verkeerslichten me zeggen, wand wat die agenten wilde wist ik niet, volgens mij zagen ze me niet eens, maar waren ze in droomland. en dat noem zich dan politie. maargoed. ondangs alles verder wel een leuke tocht gehad.

gr.kevin verhoeven.
en hier de foto`s


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer