10-11-2013 Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Gerhard

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#11 » 10 nov 2013, 20:50

Zo, vandaag ook weer een leuke dag gehad. Volgens één persoon die van héél vér kwam (Roelf!) ;) waren we softies omdat we met de auto waren gekomen en niet op de scooter maar dat had een andere reden. 's Ochtends even bij mijn schoonouders langs geweest want die hadden we echt al in tijden niet meer gezien en na het bowlen zijn we nog even naar Amsterdam gegaan om een topkoffer af te halen die Wim Bon op Marktplaats had zien staan. Bedankt joh, ik heb nu weer precies hetzelfde koffertje als op mijn vorige scooter.

Om 13.00 uur reden we met de auto de parkeerplaats op en zagen we dat de delegaties uit Soesterberg ook net hun auto's hadden geparkeerd. Ook Siem kwam net aan en gedrieen liepen we naar binnen. Na even zoeken hadden we de goede zaal gevonden en was het al bommetje vol. Leuk om te zien dat de club zo groeit en het is altijd weer leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die hetzelfde schroefje los hebben als wij.

Na dat ik mij moed had ingedronken (colaatje light) heb ik mij met volle overgave op het bowlen gestort. En het resultaat mocht er zijn! De allerslechtste, -beroerdste en -belabberdste score van iedereen! Dat vergt ook talent en inzicht! :) Nou ja, dankzij de poedelprijs kan ik mij nu tijdens het kakken gaan bekwamen in WC-golf en speel ik een volgende keer iedereen van The Green wanneer we ooit met de club gaan golfen. U bent gewaarschuwd!

Bedankt voor weer een leuke dag. Wel een vreemde gewaarwording om met de auto te gaan en niet met de scooter. 't Is wel een stuk sneller...
0 x

Tineke

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#12 » 10 nov 2013, 20:51

Omdat we zelf geen autootje hebben huren we er af en toe ééntje. Zo ook dit keer zodat we een paar dingen konden combineren vandaag. Eerst op naar Zuid Holland om een bezoekje te brengen aan mijn ouders waar ik al jaren geen contact meer mee heb gehad. Dus best spannend hoe het zou verlopen. Ik zal hier verder niet over in detail treden maar ik heb de ochtend met een oké gevoel afgesloten. Daarna tussen de nodige hagelbuien door richting de STN meeting gereden. Ik hoop dat de mensen die op de scooter waren daar niet ook middenin hebben gezeten.

Eerst even gezellig met wat mensen gekletst voordat het bowlen ging beginnen. Ik heb zelf niet mee gebowld maar kijken op zich was ook leuk. Mijn Gerhard was zo goed in bowlen dat hij de poedelprijs had gewonnen. Ach, als je toch een prijs wilt en door hebt dat je niet bij de beste hoort is niet zo heel erg je best doen natuurlijk ook een optie. Na het bowlen nog even naar Amsterdam om een topkoffer van marktplaats op te halen. En dan weer richting Twente. Rond 6 uur even een patatje gegeten in Deventer en toen weer verder huiswaarts. Toen we weer de snelweg op wilde zagen we dat er een joekel van een file stond. Dus we besloten om maar een andere route te nemen. Na een tijdje over wat smallere wegen gereden te hebben konden we toch wel weer via de snelweg verder waardoor het wel weer lekker opschoot. Na een uurtje of half acht waren we weer thuis.

Bedankt iedereen, ik heb het een heel leuke tourafsluiting gevonden. Hopelijk tot volgend jaar...
Laatst gewijzigd door Tineke op 10 nov 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#13 » 10 nov 2013, 20:54

zo ook weer thuis
de oogje s zijn nu toch wel een beetje moe en ik ga nog even nakletsen hier en dan plat
morgen uitgebreid verslag van deze zeer geslaagde dag
wel nat en op het laatste stukje weer wat hagel maar dat lezen jullie morgen
mensen bedankt en speciaal jan die me helemaal door noordholland heeft geloodst
èn weer terug
ik mocht de laatste paar km wel zelf naar de afsluitdijk
dat vertrouwde hij wel denk ik
welteruusten

roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

René K

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#14 » 10 nov 2013, 23:19

Weer een grandioze dag heb ik al lezend begrepen mooi geschreven
verslagen, Eric in het bijzonder.
Ook de foto's en ik tuur naar voor mij bekende personen om daar
een naam te plaatsen een aantal ken ik en ook wel eens ontmoet,
Roelf kan ik nog niet thuis brengen en zo zijn er nog wel een paar gezichten
maar die leer ik nog wel eens op het forum en zo probeer ik de gezichten en met
namen in m'n gedachten te krijgen. Eén persoon blinkt altijd uit op de Foto
vind ik, maar dat houd ik voor mij want dat is persoonlijk.
Het is een zege om zo met elkaar plezier te hebben en hopelijk nog vele jaren lang.

Gr. René
0 x

Gebruikersavatar
Gooney Bird
Voormalig STN Lid
Berichten: 158

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#15 » 10 nov 2013, 23:50

Mooi verslag weer zag er heel gezellig uit.
Toch leuk dat er zoveel moeite wordt gedaan de verslagen en de foto's met de thuisblijvers te delen.

Mvgr. Adrie.
0 x
Mvgr. Adrie.

Gaya

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#16 » 11 nov 2013, 00:01

Het was een hele geslaagde middag. Nieuwe leden ontmoet en het was natuurlijk weer geweldig om de andere leden weer een keertje te zien.
Jammer dat het alweer november is. De tijd gaat hard als je het leuk hebt.
Maar we hebben een mooie en lange zomer vol met leuke dingen gehad om op terug te kijken.
Mensen weer bedankt voor de leuke dag!!
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#17 » 11 nov 2013, 00:16

2013 STN gaat afsluitend bowlen:

Om 12.30 richting Halfweg gereden, tenslotte is het voor mij een thuiswedstrijd. Aangekomen bij de Zoete inval was het al een drukte van belang en heb ik iedereen even wezen begroeten om daarna te gaan genieten van een gezellige middag. Omdat ik niet met het bowlen meedeed heb ik op mijn gemak wat foto's kunnen maken en ze hier en daar een beetje bewerkt. Ook kwam ik in de loop van de middag een oude bekende tegen, namelijk Eriphan(onze mascotte), die door de baas en bazin meegenomen was naar Halfweg. Ik denk dat ie het zat was om zolang in de strandstoel te zitten en even zijn beentjes wilde strekken. Nou dat strekken is hem aardig gelukt, waar je ook keek hij luisterde bij iedereen aandachtig wat er gaande was. Hierdoor kwam hij er achter dat Gerrit vreemd ging, toen hem ernaar werd gevraagd kwam hij met het smoesje aan dat ze hier geen ballen hadden. Nou Gerrit Eriphan is slimmer dan je denkt, hij keek om zich heen en zij: hier zijn b..... genoeg. Na afloop van het Bowlen werden er natuurlijk heel wat prijsjes uitgedeeld en de eerste prijs was voor Tonny. Eigenlijk hadden we allemaal prijs, namelijk een gezellige middag. Ook werden we blij gemaakt door Annelyke, ze verraste ons met een stukje huisvlijt met daarbij een nieuwjaarskaartje, Annelyke bedankt hiervoor. Maar ja er komt ook een tijd van gaan en na een algemene groet naar iedereen ben ik dan ook weer naar Beverwijk gereden en ben vanavond begonnen met dit verslag. Rest mij iedereen te bedanken voor deze gezellige middag en om hieronder nog even een paar foto's te plaatsen.

Groeten van Siem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#18 » 11 nov 2013, 01:22

Mensen mensen mensen .....

Wat een mooie foto's. Ze spreken boekdelen. Daar kan een stukje tekst echt niet een op hahhaha..... Wat hebben jullie er een mooie dag van gemaakt. Wat een gezelligheid. Ik heb de mfoto's al meedere malen bekeken en wil blijven kijken.

Bea,

Wat fijn dat ook jij er bij was. Had dit wel verwacht want jij wilde dit voor geen goud missen. Een voorspoedig herstel.

En meneer de Adonis.... hoe kan het ook anders hahahahaha...... jong geleerd .... oud uitgevoerd met een brok aan ervaring hahahha.....

Ik wil jullie/STN graag feliciteren met deze bijzondere dag. Helaas kon ik er niet bijzijn. aar door de foto's en verslagen heb ik toch het gevoel dat ik er een beetje bij was.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#19 » 11 nov 2013, 10:40

zo nu even mijn complete verhaal.

ik had met jan afgesproken dat hij mij door het prachtige noordholand zou loodsen.
en we hadden 10.00 uur als ontmoetingstijd bedacht.
prima ik op zaterdag avond alle voorbereidingen gedaan en ondanks mijn melding dat ik de bandenspanning niet had gechekt dit toch maar even gedaan en zoals verwacht prima in orde.
lekker vroeg (nou ja vroeg voor mij dan )om 22.30 gaan slapen en ook als een blok in slaap geduveld.
om 1.30 uur was de visite van de overburen overtuigd dat ze naar huis gingen en dit werd luidruchtig kenbaar gemaakt..
ja dan ben je wakker en ga je liggen piekeren dat is geen goed idee kan ik zeggen.
het begind met de harde regen buiten ..regen? hagel zul je bedoelen
oh wacht heb ik het nummer van jan wel in de telefoon mocht het te bar worden.
kan altijd alsnog met de wagen gaan enz..
nee roelf slapen
oke na een uurtje toch weer in slaap gevallen
en om 6,00 klaar wakker.
nu niet weer gaan slapen dan staat jan wel heeel lang op de dijk te wachten
ik word dan meestal niet meer wakker tot mijn biologische klok het zegt wekker of niet.
dus de ochtenrituelen afgewerkt en buiten viel de hagel met bakken tegelijk uit de hemel.
goed het werd weer droog en ik heb voor de zekerheid het regenpak gelijk aangedaan.
maar goed ook bleek achteraf.
zo alles in de topkofer en op pad
met mijn nieuwe scherm heerlijk uit de wind en de regen word ook beter afgeleid van je bovenlichaam.
ondanks de fikse buien toch genoten van de rit alleen rammelde er constant wat hmm.
goed zal het meteen maar vertellen het bleek na 340 km het nieuwe scherm te zijn.
die moet je namelijk vast zetten met de orginele imbusbouten aan de zijkanten en het logo van kymco op het orginele scherm moet je overzetten .
nu blijkt dat die zelftapschroefje s er niet vergenoeg ingedraaid kunnen worden zodat er ruimte tussen het scherm en dashboard cover blijft zitten
ik had me op de terug weg er al bij neergelegd dat het een hele zoektocht zou worden tot ik mijn hand op het scherm legde in leeuwarden hè rammel weg!
dus vanmorgen even er af gehaald de schroefjes veranderd van een oude binnenband een rubbertje er tussen gemaakt achter het logo aan de buiten zijde
klaar!
goed nu verder met mijn verhaal.
ik was de afsluitdijk een paar km opgereden en toen zag ik in mijn ooghoek iets.
eerst dacht ik aan zo een donkere zeemeeuw maar dat beeld klopte niet
ik stoppen scooter uitgezeten over het hek gestapt stukje de dijk opgelopen..
wat zie ik een hert!!
een volwassen vrouwtje tss had ik nog nooit gezienen ook niet verwacht daar.
ik zoeken naar het foto toestel ja beest allang ver weg natuurlijk ze had me gehoord denk ik.
oke ,weer verder en zo rond 9.40 zie ik in de verte een gele zeemeeuw
oh nee het is jan die natuurlijk weer eerder was dan ik haha.
als je voor jan ergens wil aankomen moet je een dag eerder vertrekken volgens mij.
na de gebruikelijke begroeting en koffie, blijft het altijd fijn om jan weer te zien.
samen weer pad over de mooiste wegen weggetje s fietspaden tunnels vol water enz.
het is trouwens de eerste keer dat ik bij een grand dink het water onder een topkoffer langs heb zien stromen haha
ik maakte me bij die doorwading toch enigzins zorgen aangezien de g dink behoorlijk lager is gebouwd.
maar rustig achter jan aan gereden ging het goed.
nadat we bij de mac in alkmaar peter en annelieke hadden ontmoet verder
door dat prachtige gebied.
de pont had ik al eens op google bekeken en de aankomst in haarlemerleide was hartelijk.
na een zeer gezellig samen zijn met nieuwe en oude bekenden.
om 14.40 weer de aanstalten gemaakt om in de richting van het noorden te gaan.
na wat aankleed probleempje s uitgezwaaid door jan koning weer terug naar het pondje en heefd jan mij zijn ex werkvgever laten zien
een iets andere route deze keer maar wel prachtig mooi.
jan nogmaals dank voor deze prachtige route s .
toen we weer in de buurt van de afsluitdijk kwamen en ik weer precies wist waar het langs ging naar de dijk heb ik tegen jan gezegd dat ik het eventueel zelf wel aankon als hij weer naar huis wilde
tenslotte was hij nog niet thuis.
na een km tje of wat nadenken en aangekomen op een kruizing zei jan ,oke dan ga ik hier weer rechts en je hoeft nu alleen maar door het dorpje te gaan en het fietspad aan te houden een paar keer slingeren en je staat in den oever..
dat klopte natuurlijk als een bus
na ons afscheid naar den oever gereden
daar bij een groot tankstation even naar het thuisfront gebeld en voor de aankomende duisternis een rondje om de scooter gemaakt
een gewoonte die ik van het truck rijden heb overgehouden
beter bij daglicht wat ontdekken dan in het duister klooien.
goed na een beetje drinken en een broodje de afsluitdijk op
gelijk het rotste gedeelte om te rijden in het donker aangezien je tegen het verkeer in rijd.
na de dijk de zelfde route aangehouden
regelmatig een regenbui en de laatste kms een enorme hagelbui die mij bijna op mijn plaat lieten gaan ik dreef met 5 km per uur gewoon letterijk van de weg af
in de berm
ppffoe dat scheelde niets.
rustig aan in de berm en er rustig weer uitgereden.
heeel voorzichtig de laatste km en toen was de bui weer weg
alle natte zooi opgehangen en nar bed
nu de restverschijnselen even uitzitten
voor de statuten
ik heb 392 km gereden en een gemiddeld verbruik van 1 op 35 maar ook flinke stukken erg harde wind regen enz.
ben erg tevreden met de scooter wat rijeigenschappen comfort enz.
betrefd
ik mis eigenlijk alleen wat meer pimpspullen
beugelzetje voetplaatje s enz.goed wat niet is kan nog komen


mensen bedankt
roelf
Laatst gewijzigd door tomosje op 11 nov 2013, 13:48, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#20 » 11 nov 2013, 11:15

Mooi verslag Roelf. Je heb een barre tocht doorstaan om bij het bowlen aanwezig te zijn. Ik was blij dat wij dit keer voor de auto hadden gekozen...
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron

Aanmelden  •  Registreer