10-11-2013 Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Gaaspertje

10-11-2013 Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#1 » 10 nov 2013, 17:36

Ik ben alweer even thuis na een leuke middag waar we weer een aantal nieuwe leden hebben ontmoet en het was reuze gezellig en een mooie grote opkomst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De overige foto's zijn via onderstaande link te zien:
http://s765.photobucket.com/user/Huigje123/library/STN%20Seizoenafsluiting%202013?sort=2&page=1

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige middag.
0 x

Stephan

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#2 » 10 nov 2013, 17:38

Woooow.... :!: Wat een geweldige dag hebben we weer achter de rug... 8-)
Vanmorgen om 11.30 uur afgesproken met Jaap uit Purmerend en Mario & Yvonne bij de pont in Noord. Mooi op tijd was iedereen aanwezig en konden we even kennis maken met Jaap. Ook Willem kwam aanrijden en had zijn neefje Iwan gezellig meegenomen.
Daarna naar de overkant waar Gerrit en Danny stonden te wachten.
Met wat hemelwater (niet veel overigens) zijn we naar Haarlemmerliede gereden waar Eric ons al kwam verwelkomen.

Afbeelding

Al snel was iedereen binnen en ik had mijn jas nog niet uit of Jan & Roelf zaten al aan de uiensoep.. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat iedereen even wat gedronken had en bijgepraat, was het voor een grote groep tijd om te gaan bowlen
De Familie Bultrug uit Soesterberg waren goed vertegenwoordigd

Afbeelding

En toen brak het ballengooi festijn los

Afbeelding

Ook Cobra42 deed zijn uiterste best om de kegels om te krijgen

Afbeelding

En onze jongste telg ook...

Afbeelding

Jan Hutten heeft toch wel de looks van een professionele bowler ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dames waren er gewoon moe van en gingen er maar bij liggen...

Afbeelding

Onze enige echte eigen Amsterdamse Adonis kon het wederom niet laten en liet zich als een ware Heiboer op de gevoelige plaat vastleggen

Afbeelding

Na het bowlen hebben we de prijzen uitgereikt, en de Kymco speldjes verloting gedaan, hier heb ikzelf geen foto's van.

Gerhard had de 3e prijs, Peter deBaas de 2e en Tonny TK E de eerste prijs, mannen gefeliciteerd. Later vernam ik dat de punten telling niet helemaal goed was gegaan omdat sommigen langer of korter hadden gebowld. Volgend jaar zorgen we ervoor dat het op de juiste manier wordt geteld!

Aan ook leuke dagen komt een einde en gingen de meeste mensen weer op huis aan, vooral Roelf, en onze Zuid-Holland ploeg hadden nog wat kilometers te gaan. Gelukkig stond er een waterig zonnetje aan de hemel in vergelijking met de heenreis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat voor ons een verrassing was, is dat onze Tourkabouter Eriphan opeens overal en nergens opdook.....
We hebben hem mee naar huis genomen, want hij had het redelijk koud gekregen

Afbeelding

Daarna is hij vermoeid in slaap gevallen...

Afbeelding

Jongens, wat een mooie club hebben we neergezet...
Jong oud, soort/merk scooter het maakt totaal niets uit. Wij vonden het erg leuk om twee nieuwe leden te verwelkomen, Jaap & Jan, wij hopen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
We willen uiteraard iedereen bedanken voor zijn /haar bijdrage en gezelligheid van deze dag, en ook de afname van club merchandise was weer erg goed! Wij hopen dat we komend jaar weer mooie merchandise kunnen laten maken.

Speciaal willen wij Annelyke bedanken die voor alle aanwezigen een mooi cadeautje had geknutseld met wat lekkers erin.

OP NAAR TOURSEIZOEN 2014!!!!!!

Grts

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#3 » 10 nov 2013, 17:42

Waarde STN vrienden en vriendinnen.

Vanmorgen rond 12.00 in de auto naar het Haarlemse gegaan.
Voor de gene die we vandaag hebben gezien is het ook bekend waarom.

Maar goed, dat komt allemaal wel goed ga ik vanuit.
Rond 13.00 kwamen we aan bij het bowlingcentrum in Haarlem.
Het was niet geheel onopvallend dat er iets door de STN was georganiseerd.
Inmiddels stonden er net zoveel scooters als auto's. :lol: :lol:
Buiten een aantal mensen in de hand geknepen. Uiteindelijk binnen waren er nog veel meer STN-ers.
Na iedereen begroet te hebben zijn we aan een tafel gaan zitten waar Bea door velen werd aangesproken.
Van Gerard en Tineke kreeg Bea een leuke attentie, waarvoor onze dank.
Overigens uiteraard iedereen bedankt voor de lieve en goede reactie en beterschaps wensen voor Bea.

Uiteindelijk zijn er een aantal gaan bowlen.
Het was een mooi gezicht hoe de gene die deelnamen zich bezich hielden met die bal met gaten een een 10 tal kegels.
Naar verluidt heeft Tonny gewonnen, geen idee :lol: :) of hij eerlijk heeft gespeeld
Na de prijsuitreiking en een leuke attentie van de STN en de kerstwens van de Baas en de Bazin zijn we naar huis gegaan.
Buiten nog even met een nieuwe scooterclubber staan praten.

Wat een gezelligheid en wat een leuke middag.
Graag tot een komende ontmoeting of tour.

Alvast veel liefde, geluk en gezondheid en vele veilige kilometers voor 2014

Op naar een mooi nieuw tourseizoen in 2014

Groet Eric en Bea
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

TK E

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#4 » 10 nov 2013, 17:46

:lol: :lol: Hahaha. Familie bultrug ik had het kunnen weten.....mijn verslag ga ik zo aan beginnen.....
Ook had ik nog even nagevraagd maar de laatste volledige beurt met gooien (dat iedereen heeft gegooid) van daaruit is er een uitslag uitgerold... Dit houd in dat als ik het goed gezien had iedereen 14 of 15 keer in totaal heeft gegooid.... Mijn laatste beurt zijn de punten er dus vanaf gegaan...dus als ik het goed heb is het dan wel eerlijk gegaan.....
0 x

Gebruikersavatar
Paul-dc3
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 106

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#5 » 10 nov 2013, 18:13

Wat straalt dit een gezelligheid uit !@!!! :P :P :P

Had er graag bij willen zijn maar ben getroffen door een flinke hernia.
sjone tjone wat heb ik moeten missen !!! :evil: :evil: :evil:

grt.Paul
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#6 » 10 nov 2013, 18:45

Zo ff de tijd om een verslagje te schrijven.

Wat een geweldige dag hebben we er met zn alle van weten te maken.
De opkomst was wederom overweldigend. Wat ik persoonlijk nog wel het leukste vond was dat leden welke niet mee deden met de bowling toch zijn gekomen om de sfeer mee op te snuffelen. :mrgreen:

Vanaf het moment van binnen komen tot aan het moment dat de laatste leden de Zoete Inval verlieten is het meer dan gezellig,spontaan en super geweest.
Ik neem mn petje af dat een flink aantal leden toch op de scooters zijn gekomen ondanks het regenachtige weer. Maar zeker goed dat leden ook de auto hebben gepakt om er toch maar bij te kunnen zijn. Het gaat om het met elkaar zijn.
Leuk ook dat er WEER nieuwe gezichten waren om kennis mee te maken. De club blijft maar groeien en groeien.

Na afloop van de bowling was een uitreiking van wat kleine prijsjes. Stephan en ik hebben uit de scoren welke wij hebben gekregen een zo juist mogelijke winnaar en ook poedelprijs te kiezen. Het is allemaal met een grote knipoog. het gaat pers slot om het samen zijn.

Ook de loterij van de Kymco speltjes was een klein succesje. ;) Sylvia bedankt voor het trekken van de lootjes.

De meeting hete afsluiting van het seizoen. Toch kunnen de weergoden ons zomaar nog mooie dagen geven waar op het heerlijk kan zijn om een tourtje te maken. Maar je moet toch een smoes verzinnen om weer eens bij elkaar te komen. :D

Leuk dat Annelyke voor iedereen een leuk zelfgemaakt cadeautje bij zich had.. We zijn er erg blij mee..

Op naar een volgende meeting,tour of andere smoes om bij elkaar te zijn.
0 x
Verander muren in deuren....

TK E

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#7 » 10 nov 2013, 18:54

mijn verslag zoals ik die heb beleeft...... en dat was me er een.....

als eerste voor de mede leden gekeken of het redelijk weer was maar het was echt tussen de buien door..... Mijn zoons wilden allebei mee met bowlen dus ik de auto in beslag genomen van mijn vrouw zodat de familie "bultrug" (volgens Stephan) lekker met de auto kon gaan. Zo gezegd zo gedaan en om 12:45 uur kwamen we aan op plaats van bestemming.
Diverse leden kwamen hier ook gelijk aan rijden (afdeling Zuid Holland). en hierna zijn we samen naar binnen gelopen,
Effe wat drinken en Siem was de enigste die aan mijn oproep had begrepen en een usb stick meegenomen om foto,s voor de STN jaar verslag...... Klasse Siem (bedankt)

De technische afdeling van de STN (foto)
Afbeelding

en tja hierna kon de wedstrijd beginnen....als eerste mocht ik werpen en ja hoor strike....heb ik weer...maar goed de groep waar ik in zat ging het echt goed want de ene strike naar de andere strike werden gegooid. kan natuurlijk niet zeggen dat ik de afgelopen week op trainingskamp ben geweest..... ;) . :mrgreen:
Afbeelding

al met al heb ik een te leuke dag gehad omdat ik hem veel te snel vond gaan..jammer maar we groeien bijzonder goed.....

Afbeelding

Gerhard en mijn zoon Roland in opperste concentratie
Afbeelding

Yes weer een Strike
Afbeelding

Gerhard met zijn toilet prijs.....Eehhh. Wc golf set (poedelprijs voor de hoogste scoren...niet dus). :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste prijs
Afbeelding

Afbeelding

Cobra als arrestatieteam lid....hahaha :lol:
Afbeelding

STN persfotograaf Stephan
Afbeelding

Ook wil ik Bea bedanken dat ze er was omdat ze net geopereerd was en nu al weer erbij....echt top...

Ook wil ik Fam. de Baas bedanken voor het kerstpakketjehuisje met heerlijke chocolaatjes erin.... Je moet er maar opkomen....echt leuk.....
Toch effe overleg denk ik over hoe we terug rijden...... :mrgreen:
Afbeelding

Ik moet echt zeggen dat ik een gezellige te korte dag heb gehad..ik vond het reuze gezellig en mijn zoons Roland en Casper hebben ook een leuke dag gehad en ze waren zeker onder de indruk???soms ook wel van Cobra met heerlijke plat Haagse opmerkingen tijdens het bowlen...

Groetjes en tot de volgende keer
TonnyK (TK E)

P.S. Even ter info voor alle leden we hebben ook weer een nieuwe sponsor erbij en deze neemt de kosten voor zich om de STN visitekaartjes voor zijn rekening te nemen.....zelf ben ik nog in overleg om meer te ontwerpen en evt. ook te laten maken maar hier horen jullie later meer over..
Het bedrijf zit gelegen in Driebergen en heet Showprint....info: http://www.showprint.eu
Laatst gewijzigd door TK E op 10 nov 2013, 19:37, 4 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Cobra42
Berichten: 842

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#8 » 10 nov 2013, 18:57

Het was super super gezellig!
Iedereen bedankt voor deze gezelligheid en de geslaagde dag.
Het was een mooie lokatie.
Ik ben met bowlen niet als eerste geëindigd maar gelukkig ook niet als laatste haha :mrgreen:
Annelyke bedankt voor het leuke presentje en Stephan bedankt voor het koeltasje, de ScooterXpress en het vinden van de beugel voor mijn scoot ;)
0 x
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes



Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#9 » 10 nov 2013, 19:01

Het was een geslaagde meet mensen ondanks het wat matige weer op de heenweg met een aantal regen/hagelbuien maar met een leuke terugtocht langs de kust.

We hebben er gelijk een nieuwe wisseltitel bij naast 'tourbuffel', te weten 'ballboys' want niemand wist de bal en kegel zo te beroeren als onze top bowlers :lol:

Ik denk dat het gelijk een tijdelijk afscheid is voor 2013 en we de meesten weer zien in een nieuw seizoen 2014! Heb er zin in!
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gaaspertje

Re: Verslag STN Seizoen Afsluiting & Bowling 2013

Bericht#10 » 10 nov 2013, 19:20

En hier nog even het duo van de dag JUT & JUL

Afbeelding

BEA EN KARIN JE ZIET IK HOU WOORD :lol:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer