16-11-2013 klein ritje naar waypoint in moordrecht.

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

16-11-2013 klein ritje naar waypoint in moordrecht.

Bericht#1 » 18 nov 2013, 06:07

vandaag een ritje gemaakt naar de winkel, waypoint in moordrecht, was wel mistig vanmorgen, maar daar lied ik me niet door tegen houden.
helaas geen foto`s gemaakt, 1 maal in moordrecht aangekomen, de scooter neergezet en de winkel binnen gelopen, ook nog even wat gekocht, wand ik had nog een lader nodig, alleen niet 1 die via me 12 volt plug moet, maar 1 die ik wil aansluiten rechtstreeks op me contact. en ik wist dat zij die hadden, gezekerd en al. was wel even €30,00 kwijt.
daarna maar op de terug weg gegaan, bij ridderkerk wel er onderuit gegaan, maar was ook een beetje eigen schuld, maargoed, kwam namelijk een auto me tegemoed, en ik wilde iets meer ruimte maken, maar kwam ook iets te dicht langs de stoeprand, en reed iets te hart, reed 35kmph in plaats van 30kmph. en daardoor blokeerde ik me voorwiel, en kon dus niet meer terug sturen, probeerde nog te remmen, maar helaas, controle was even kwijt dus kwam ter val, zelf had ik helemaal niks gelukkig, alleen me zijkap was afgebroken, verder geen schade.
maar had er toch van geleerd, en heb besloten de verdere tocht wat rustiger te gaan rijden en meer op te letten. dus zo gezegt en zo gedaan. op het gemakje veilig thuis aangekomen.

scooter thuis binnen in de huiskamer gezet, en de bank even opzei gezet, de kat kymco wilde ook naar binnen, en zij zat me al aan te kijken alsof ze wilde zeggene, wat doe jij nouw baasje?..

maargoed kortom leuke ritje geweest, en weer 1 ding geleerd, led goed op, en keer niet opletten is dus nog altijd gevaarlijk.

alles is nu ook gemonteerd, en nu kan ik me telefoon gewoon zonder splitter ofzo, in me 12vold plug laden, en als ik me contact aanzet, krijg me navigatie ze stroom van het contackt.
en is ook de bedrrading netjes weg gewerkt, ik zal daar nog even foto`s vanmiddag van maken, ook de zijkap heb ik even gemaakt, die heb ik met de lijmpistool even gelijmt, want schroeven kon niet meer, omdat hij daar ook op was afgebroken.

gr.kevin verhoeven.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Eric L

Re: 16-11-2013 klein ritje naar waypoint in moordrecht.

Bericht#2 » 18 nov 2013, 08:37

Ja ja Kevin.....
Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Het is wel de bedoeling dat je altijd goed oppast in het verkeer.
Dichtbij een stoeprand rijden doe ik nooit.
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik een uitwijkmogelijkheid heb.

Hou de volgende keer de gepoetste kant boven hè. :D

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
pietdegruyter
Berichten: 90

Re: 16-11-2013 klein ritje naar waypoint in moordrecht.

Bericht#3 » 18 nov 2013, 09:11

Ja en doe je het zelf niet dan doet het een ander wel
Van de week reed ik voor het winkelcentrum langs en die straat ligt in een bocht
De auto.s daar staan niet langs de weg, maar haaks op de weg geparkeerd
Dus moeten ze altijd een stukje de weg oprijden om te zien of er auto,s aankomen
En toen kwam ik er aan en moest hard remmen en gibberde op de weg, maar het ging goed
Ff schrikken dus
Op precies dezelfde weg, op dezelfde weg 5 jaar geleden reed ik met een leenauto van de garage
en toen kwam er ook een auto van die parkeerkeerplek achter uit rijdend en toen heeft die mevr de gehele
zijkant open gehaald met de trekhaak van haar suto, die keek dus echt niet uit
Dus het was wel heel erg schrikken

Gr jaap
0 x

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: 16-11-2013 klein ritje naar waypoint in moordrecht.

Bericht#4 » 18 nov 2013, 12:37

Jawel hij is gemaakt. Heb hem gelijmt je ziet alleen een klein schrurtje waar hij gebroken was.
Kaargoed in de toekomst kan ik qltijd een nieuwe skit bestellen voor die zijkand ondrr het voet plato.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer