30-11-2013 Laatste tour ritje november 2013

Eric L

Re: Eerste tourrit NOP

Bericht#11 » 01 dec 2013, 20:48

Een mooi verslag met mooie foto's.
Altijd fijn om te lezen.

Groet Eric
0 x

Michael

Re: De eerste 80 km

Bericht#12 » 01 dec 2013, 21:57

Hey Nop,

Ik heb ook even een filmpje gemaakt van mijn New Dink. Denk dat we redelijk gelijk rijden...
Je kan ook mooi m'n teller afwijking zien... ;)

http://youtu.be/s-faiOUgvsA

Gr. Michael
0 x

Gebruikersavatar
Nop
Berichten: 43
Contacteer:

Re: De eerste 80 km

Bericht#13 » 02 dec 2013, 20:09

Michael schreef:Hey Nop,

Ik heb ook even een filmpje gemaakt van mijn New Dink. Denk dat we redelijk gelijk rijden...
Je kan ook mooi m'n teller afwijking zien... ;)

http://youtu.be/s-faiOUgvsA

Gr. Michael



Afwijking op teller is behoorlijk maar je reed volgens mij wel 61 echte kilometers :shock:
volgens de normen vanaf mei 2014 16 km te hard :!: :arrow: kentekenbewijs :cry:

Hoe hard gaat ie vlak, en heb jij gladde buis en andere rollen erin? bij mij 62 per uur nu op de teller, ik gok 53 echte kilometers.
Maar een flinke bochtige smalle rit heb je gefilmd goed om je navigatie eronder te zien, hoe heb je die bevestigd?
Voordat ik mijn ND in bezit had, heb ik genoten van elke filmpje van een rijdende ND, tx!
0 x

Michael

Re: Laatste tour ritje november 213

Bericht#14 » 05 dec 2013, 22:42

Hey Nop,

Ik heb alleen de gladde bus erin en rolletjes....... Geen idee, regelt de dealer. Ik denk gewoon standaard.
Op vlakke weg rij ik 66 op de teller, op GPS is dat ongeveer 57 km. p.u. Ik heb wel gemerkt dat die teller een eigen leven leeft. Het ene moment geeft hij 62 aan en het volgende moment 64. Op GPS gebeurt er echter niets... De 61 echte kilometers op het filmpje is heuvel af. Dit haalt hij normaal niet hoor! Het eerste stukje film is heuvel op tot aan de rand in het asfalt, daarna gaat het heuvel af.

Het hoesje voor de Tomtom zit met klittenband om het stuur. Je kunt deze gewoon op marktplaats vinden of bij je lokale dealer misschien ook. Voordeel is dat deze ook weer snel te verwijderen is als je hem niet nodig hebt.

Gr. Michael
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer