01-12-2013 Tourtje Holterberg

Tineke

01-12-2013 Tourtje Holterberg

Bericht#1 » 01 dec 2013, 16:38

Gisteren heeft Gerhard het kleine koffertje van zijn scooter op mijn scooter geplaatst. Omdat het logo eraf was bood hij aan om daar een STN stickertje op te maken. Omdat het ovaal is is dat een nogal lastige vorm en hij is een tijdje voor me aan het knutselen geweest maar ik ben reuze tevreden over het resultaat! Helaas heeft Gerhard de koffer op zijn scooter er nog niet op gezet. De boutjes waren te kort en de winkels zijn op zondag dicht dus dat komt later nog wel een keer.

Afbeelding

Vandaag begint de dag met een mooi zonnetje dus een goede dag voor een tourtje. Ik mezelf in ik weet niet hoeveel laagjes kleding pakken zodat ik wel mee kan met de Scooter Elf Steden Tocht! Maar helaas die was niet vandaag. Een aantal weken geleden wilde Gerhard en ik een ritje maken over de Holterberg maar in Holten aangekomen konden we niet verder omdat er een hardloopwedstrijd was. Toen zijn we maar weer huiswaarts gegaan. Nu dus weer een nieuwe poging voor de Holterberg. Op de heenweg in de buurt van Goor kwamen we nog langs een soort van kunstwerk. Waar we even een foto van hebben gemaakt.

Afbeelding

Bij Woody's aan de zuidkant van de Holterberg hebben we even gepauzeerd en wat genuttigd.

Afbeelding

En dan toch eindelijk over de Holterberg gereden. Er zitten pittige heuvels tussen. Op een gegeven moment dacht ik 'nou Gerhard, je scooter wil ook niet erg' en ik had het nog niet gedacht of ik merkte dat mijn scooter ook voluit reed met 22 km. op de teller. Tja, 't scootertje is op een gladde bus na niet opgevoerd maar hij trekt normaal gesproken best goed maar hier had ie toch wel wat moeite. Wel leuk om die bochtige heuvels te rijden. Nog even bij het uitkijkpunt gestopt en daar vond ik nog een mooi kerstboompje.

Afbeelding

Afbeelding

Toen weer langzaam richting huis. Helaas hebben we op de terugweg een beetje miezerregen gehad. Maar het was nog wel te doen. In Borne kwamen we langs een pannenkoekenrestaurant en we hadden wel zin in een pannenkoekje maar helaas was ie nog dicht. Nou dan maar met lege maagjes verder.

Tussen Hengelo en Enschede kwamen we nog langs De Grolsch Veste. Ik heb er maar geen foto van gemaakt want dat zou wat jaloezie op kunnen wekken. Ha ha, ik heb niks met voetbal maar merk dat hier de laatste tijd stadions op de foto worden gezet... dus moest het gewoon even melden.

Al met al een goed dagje gehad en weer 100 km. gereden.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer