01-12-2013 Verslag retourtje Liempde

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

01-12-2013 Verslag retourtje Liempde

Bericht#1 » 01 dec 2013, 18:22

Vanmorgen opgestaan en ik had er zin in.
De lucht was blauw, de scooter had er zin in en ik ook.
Dus om 9,30 liep ik naar de New Dink om deze uit de box te rijden. Even de topkoffer erop en op naar TonnyK.
Hij was bijna klaar om de tour te gaan beleven.
Nog even bespreken welke route we gaan rijden en op naar Liempde.
Via Vianen een stukje langs de lek naar Zaltbommel, wat is Nederland toch mooi.
De brug bij Zaltbommel over en in no time door 'S Hertogenbosch richting Boxtel.
Afslag Liempde en na een voorspoedige reis aldaar aangekomen.
Hier werden we verwelkomd door Ilse en Alwin.
Even kletsen een kopje koffie, nog wat afstelwerk aan Tonny's People S.
Na een hartelijk afscheid weer terug naar het Soesterbergse.
Volgens mijn teller bijna 190 km weggetuft.
En dan nog bijna helemaal droog. De laatste paar kilometers door Zeist een beetje motregen.
Om 16.15 uur zette we de scooters weer stil.

Dank jullie wel team scooter en bike team Liempde.
Weer een top tour Ton.

Graag tot een volgende tour.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

TK E

Re: Verslag retourtje Liempde 1-12-2013

Bericht#2 » 01 dec 2013, 21:56

Zo als het goed is kijken of het nu wil....net terug van verjaardag en mijn verslag wilde niet zoals het altijd gaat.....dus opnieuw

Vanmorgen stond Kymcopeoples al om 09:30 aan de poort te bonken van gaan we nog....dus ja ja ja ik kom eraan dus gauw alles klaar gemaakt en gaan dus 09:45 vertrokken en als het goed is niets vergeten...... :o tja als het goed is want bij Vianen kwam ik erachter dat ik mijn Airhawk was vergeten :? en al je hem een keer bent gewent dan wil je niet meer zonder......maar goed vandaag ging het toch echt zonder....

In ieder geval zijn we richting het zuiden gegaan en bij Zaltbommel hebben we effe een bakkie gedaan en het is altijd een leuk uitzicht bij de brug.....wat er nog van over is.... :lol:

Afbeelding

En al gauw waren we in Liempde aangekomen en na een bakkie koffie zijn we mijn carburateur gaan fijn afstellen en het heeft zeker geholpen want in mijn geval kreeg de carburateur te weinig lucht. Maar moet ook wel zeggen dat iedere carburateur anders staat afgesteld......

Afbeelding
Afbeelding

ook kwam we erachter dat de gaskabel niet vast gemonteerd was (monteur vergeten van gisteren nog) hhmmmm niet goed klein minpuntje voor mijn dealer......daar ga ik hem zeker op aanspreken.... Maar goed gezellige middag gehad en om 16:30 was ik weer terug en de laatste 10 min motregen gehad.....

Nog een foto van effe de benen strekken bij Vianen
Afbeelding
Afbeelding

Al met al vond ik het op de terugweg behoorlijk koud maar ik heb uiteraard genoten van deze Tourtje.
Scooter & Bike Shop te Liempde bedankt voor de gastvrijheid en de service......echt top
En zoals ze zeggen "ik vond het keigaaf".
TonnyK
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer