13-12-2013 Verslag van een beker overhandiging

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

13-12-2013 Verslag van een beker overhandiging

Bericht#1 » 13 dec 2013, 16:36

Vrijdag de 13

Wat een datum om je op avontuur te begeven, 100 km. heen en 100 km. terug om bij 5 graden boven nul op de scooter een gewonnen beker op te halen.
De lucht was strak blauw maar toch..... niet mijn ding maar ja ik kende Arold nog niet maar zijn reputatie was was hem al ver vooruit gegaan dus hij komt “gewoon” dus de verwarming op 21 graden de koffie zo heet mogelijk en de Jägermeister zo koud mogelijk en dan zou ik hem wel weer tot leven weten te brengen dacht ik nog.
Gelukkig hadden zijn grijze cellen hem toch tot bezinning gebracht en kwam hij in gezelschap van Wanda op vier wielen en met 'n dak boven zijn hoofd naar Heerlen.
De Jägermeister als opwarmer was niet nodig en misschien ook wel verstandig want zelfs in zuid Limburg doet de politie akelig tegen verkeersdeelnemers met 'n slok op.
Onder het genot van 'n bakkie met (natuurlijk) 'n stuk vlaai met twee vingers dik de slagroom erop zoals dat hoort passeerde het ene na het andere scooter avontuur de revue en weer vloog de tijd ons als een opgevoerde scooter langs de oren.
Met de afspraak dat deze minimeeting voor herhaling vatbaar was maar dan in de komende zomer zodat we nog voor stof voor toekomstige scooteravonturen in ons Limburgse heuvellandschap kunnen opdoen hebben we afscheid genomen en heb ik “de film” van hun bezoekje nog eventjes terug gedraaid door snel dit verslag te maken in de hoop dat ik Arold voor ben (hihihi).

Afbeelding
Arold en Wanda

Afbeelding
De plechtige overhandiging van de beker

Afbeelding
Marian, Jo, Arold en Wanda
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Stephan

Re: Vrijdag de 13e verslag van een beker overhandiging

Bericht#2 » 13 dec 2013, 17:46

Wat ontzettend leuk dat leden dit soort dingen onderling regelen, ook al begon het met een geintje, het is geweldig om te zien dat op een of andere manier mensen door ons clubje bij elkaar op de bank belanden (letterlijk), en er vaak zelfs vriendschappen buiten de club ontstaan.

Zo hebben Eric & ik elkaar ook via een club leren kennen en soms lijken we wel getrouwd (nee niet verkeerd gaan denken ;) )

Bedankt voor de leuke foto''s en dito mini verslag Jo!

Die Arold moet nu echt maar een staatslot gaan halen... :mrgreen:

Grts

Stephan
0 x

Arold

Re: Vrijdag de 13e verslag van een beker overhandiging

Bericht#3 » 14 dec 2013, 05:28

Zo dan nu ons verslag
Ik had al afgesproken dat ik zaterdag zou komen maar omdat we zijn uitgenodigd om mee te gaan naar een kerstmarkt werd het een dag eerder
Ik moest zelf nog even op controle in het ziekenhuis voor mijn reuma en daarna konden we door naar Heerlen om weer op tijd terug te zijn want we moesten ook nog naar de school van Ruben voor een bonte avond waar ook zelfgemaakte werkjes te koop werden aangeboden
Vrijdagmorgen ik kijk naar buiten en de auto zat aardig dichtgevroren :shock:
Oke dat was niet helemaal wat ik had verwacht.
Toen de kinderen naar school waren had ik de auto al onder het ijs vandaan gehaald want ik was toch bang dat we tijd te kort zouden komen en ik vertrouwde de weg niet
En inderdaad op sommige fietspaden waar nog geen zon op kwam was het aardig wit en dus waarschijnlijk ook wel glad
Maar ik was blij dat we met de wagen gingen want ook in het ziekenhuis liep het uit omdat er ook nog wat bloedonderzoek moest worden gedaan :?
Dus zo kon het gebeuren dat we met de auto in Heerlen aankwamen
Daar zijn we gastvrij ontvangen met heerlijke koffie met vlaai
De tijd vliegt voorbij als het gezellig is en naar overhandiging van de beker gingen wij weer via het mooie Limburgse land huiswaarts
Daar hebben we onze dochter opgehaald en ging het weer naar Eindhoven voor de bonte avond
Om half negen waren we weer thuis moe maar voldaan
We hebben al afgesproken met Jo en Marian dat zodra de lente zich aan doet we zeker met de scooter die kant opgaan samen met Kees en wie er zin in heeft :D
We gaan dan ook door het mooie Limburg toeren
Dus dit krijgt zeker nog een vervolg
Jo en Marian nogmaals dank voor de gastvrijheid en de mooie beker
grt Arold en Wanda
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer