16-12-2013 Rit zondag Amsterdam

TK E

16-12-2013 Rit zondag Amsterdam

Bericht#1 » 15 dec 2013, 18:34

Na weer een mis voorspelling van het weer instituut kon ik het niet laten op toch maar weer een lekker stukje te gaan rijden.....ik hou het deze keer lekker kort....dus lekker makkelijk..

Effe langs Eric (Kymcopeoples) en na overleg wilden we een mooie vecht tour gaan doen.....effe aftanken bij BP en gaan met die hap.....

Onder weg bij de Bilt kreeg ik ineens een idee om Karin te gaan verrassen met een bliksem bezoek omdat ze jarig was.....dus even gestopt en overleg met Eric......ja allebei waren we het over eens om een bezoek te brengen aan Karin......dus gas en onderweg naar Amsterdam......
Eerst effe Stephan bellen voor het adres.....maar ja af en toe is het net een wijf (sorry dames)....die was alleen maar in gesprek.....tot aan Amsterdam waar Karin woont was hij in gesprek.....wie zegt dat dames lang kunnen bellen.......ik vermoed ook dat hij in een verkeerd lichaam is geboren.... :o
Dan maar effe Gerrit bellen en ja adres bekent dus richting Karin.....daar aangekomen bleek gewoon dat Stephan er ook was en jawel hij was nog steeds in gesprek......echter wist hij niet dat hij aan het bellen was......dus in dit geval (vodafone denk ik) jullie kerstbonus wordt geregeld........ :P
Stephan wist dus niet dat hij aan het bellen was (hij stond op toestenblokkering)......
Dus mijn reactie naar hem toe was " man je lijkt wel een wijf (weer sorry dames)wat kan jij bellen....je bent alleen maar in gesprek" antwoordt: ik zal effe kijken "o ja ben nog steeds aan het bellen......."

Aankomst bij Karin & Eric

Afbeelding

Maar goed we kwamen voor Karin want die was jarig en ze vond het leuk dat wij even een bliksem bezoek deden. De rest even voorgesteld en een kort gesprek en een bakkie koffie zijn wij weer terug gegaan met de rest van de tour..(richting Soesterberg dan maar weer).

Onderweg zijn we even gestopt bij vliegveld Hilversum om de benen te strekken en herinneringen opgehaald. Toen zijn we terug naar ons Soesterberg gegaan...
Bij Maartensdijk kwam Eric met een voorstel om van scooters te wisselen zodat ik even kon testen hoe nou een New Dink rijdt.......op zich vind ik het een mooie scooter.....maar voor mij is dus gebleken dat ik het bij een Peoples S moet houden....dit omdat bij een New Dink zit je meer rechtop dan bij een Peoples S....voor mijn rug is het beter om iets naar voren te zitten (sportiever zithouding) dan als ik recht op zit.....ik krijg dan last van mijn rug......wel leuk om dit even getest te hebben....ook Eric vond het wel leuk......denk ik...... :shock:
Maar goed het weer zat er weer naast en ik ben blij dat ik weer iemand een brede glimlach heb kunnen geven (Karin & Eric)

Hieronder de foto,s van vliegveld Hilversum.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook zag ik ineens dat ik een eigen scooter club had (STN scootertonrclubnederland)
Zie Foto:

Afbeelding

Kijk toch eens in die Spiegelbeeld de echte STN Tourbuffels van de Harde Kern Soesterberg.

Al met al wil ik Eric bedanken voor weer een leuke rit.....allebei houden we van doorrijden en dat is wel zo fijn...Eric bedankt.... :geek:
TonnyK (TK E) :mrgreen:
Laatst gewijzigd door TK E op 15 dec 2013, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Rit a.s. zondag 15 december

Bericht#2 » 15 dec 2013, 18:52

Ja Ton heeft eigenlijk al alles verteld,
Neemt niet weg dat het eigenlijk nooit te koud is om te touren.
Zeker met een beenkleed en handvatverwarming, gecombineerd met een goed motorpak en handschoenen.

Had eigenlijk wel even zin in een tourtje, na overleg met Ton een rit uitgezet.
Dit kon makkelijk zonder de Tom ding geval wegwijsmiep.
Dus niet meegenomen, waar de telefoon en een beetje wegenknobbelgebruik kom je toch nog ergens.
Via Utrecht, Amsterdam-Rijnkanaal tot Amsterdam voor het centraal station langs en via via kom je dan uit bij de jarige Karin.
Geheel verrast kwamen Eric en later Karin op het motorgeweld en getoeter af.
Leuk om iemand te verrassen op deze manier.

Ton dank je wel voor deze leuke tour met een bijzondere wending.
Route langs de Vecht..........mmm.....ja even anders.

Afbeelding
Dank je Stepan voor de foto
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Dick1943t
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 689

Re: Rit a.s. zondag 15 december

Bericht#3 » 15 dec 2013, 19:01

:D :D :D :D Leuke foto,s blije gezichten en leuk ritje , daar hebben Jullie een leuke dag mee gevuld .Prima. :D :D :D
0 x

Gebruikersavatar
Nop
Berichten: 43
Contacteer:

Re: Rit a.s. zondag 15 december

Bericht#4 » 15 dec 2013, 19:14

Leuke foto's !!
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Rit a.s. zondag 15 december

Bericht#5 » 15 dec 2013, 19:39

Heerlijk om lezen. Mooi verslag en foto's

Mtvrgrt kees
0 x

Gaaspertje

Re: Rit a.s. zondag 15 december

Bericht#6 » 15 dec 2013, 21:38

Jullie hebben weer een leuk ritje gehad en het weer zat mee dus wat wil je nog meer.
Erg leuk om dit soort dingen te lezen.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer