20-12-2013 Verslag van een verrassings Tour

Eric L

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour.....wie o wie???

Bericht#11 » 20 dec 2013, 15:01

Zeer aangenaam verrast.
Werd ik door de Tourbuffels.
Ze waren zeker geen overlast.
Deze twee geweldige “vogels”.

Ze brachten een fruitmand voor mij mee.
En ook een poster van STN.
Nu ben ik als mens heel tevree.
Met zulke fijne vrienden.

Na een paar bakkies koffie en een koek.
Zijn ze weer huiswaarts gegaan.
Helaas het einde van het bezoek,
van wat hun hier bracht, zo spontaan.

Echt het was super gezellig.
Fijne feestdagen en een voorspoedig 2014.

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour.....wie o wie???

Bericht#12 » 20 dec 2013, 16:15

Mensen,

Ik vind dit prachtig om te lezen. leuke verrassing en foto´s met gezelligheid aan de top

Missie geslaagd :lol:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Nop
Berichten: 43
Contacteer:

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour.....wie o wie???

Bericht#13 » 20 dec 2013, 18:01

Beterschap Eric, en wat een leuke foto's en een top actie en top verslag !!
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour.....wie o wie???

Bericht#14 » 20 dec 2013, 18:11

Mannen wat een geweldige actie van jullie..

Dit is het clubgevoel waar we naar opzoek zijn..

Maar top dat we nu ook posters hebben.. :lol:
0 x
Verander muren in deuren....

TK E

Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#15 » 20 dec 2013, 18:23

Vanaf afgelopen maandag toen ik ook bij Eric L was geweest wist ik dat ik hier terug zal komen maar dan met een fruitmand......persoonlijk gaf mij dit een goed gevoel en na overleg met Eric (Kymcopeoples) hadden we afgesproken om dit samen te doen.......gisteren had ik een kort overleg met Stephan en die vond dit een dusdanig idee om het namens de STN te doen......
zo gezegd zo gedaan.....
Vandaag was het zover en met Eric (Kymcopeoples) hadden we al afgesproken om 09:45 te vertrekken naar het Drempt.......eerst even een soort van ???? Vraagteken tour te doen van wie gaan we vandaag verrassen.........ik geloof dat dit wel gelukt is gezien de reacties......

Dit had ik gauw in elkaar geflanst

Afbeelding

Om 10:00 reden we echt weg vanuit Soesterberg om richting Ede te gaan......bij de Ginkelseheide vond ik het wel leuk om hier even een pauze in te lassen.....het was best wel fris....
Voor de Ginkelseheide kwamen we ook nog even een tank tegen......mooi stukje oud ijzer.... :lol:

Dit was het uitzicht over de Ginkelseheide:

Afbeelding

En voor onze broodjes shoarma mochten we zelfs onze verse vlees uitzoeken...... :o :o

Afbeelding

Van hier uit zijn we volgas naar Drempt gegaan om hier na 45 min aan te komen...

Afbeelding

Tja en nu......eehhh ik heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien.....vooral toen hij de fruitmand zag......ik heb hem verteld dat de STN er is voor als je hem nodig hebt....in dit geval een lekkere fruitmand......
Vol trots moesten wij echt een bakkie koffie doen.......de bedoeling was om direct door te rijden voor de rest van onze tour.......maar goed een lekker warm bakkie zeg ik geen nee tegen....

Afbeelding

Ook kreeg Eric L nog even een controle telefoontje van zijn dokter........

Afbeelding

ik zij al tegen Eric (Kymcopeoples) dat hij in goede handen is.......zie foto....AL HOE WEL........

Afbeelding

Zeg me niet hoe het kan.............weet ik ook niet......

Na een klein half uurtje zijn wij verder gegaan met onze tour......op aandringen van Eric L moesten we echt over de Posbank gaan..........ik moet zeggen dat ik hier geen spijt van heb.........
Wat een prachtige locatie.........hier moeten we gewoon echt een keer heen met een tour.......dus misschien willen leden uit omgeving Ede of Arnhem dit een keer op zich nemen.....dan ga ik graag mee.
Via de Posbank zijn we richting Wageningen gegaan om te kijken bij de wereld beroemde hoek van Nederland hotel/restaurant."de Wereld".....helaas was ik zo onder de indruk dat ik vergeten ben om een foto te maken.......sorry...
Hieronder volgt wat foto,'s waar wij zijn geweest

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Harde Kern Soesterberg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij Rhenen oorlogs monument.......tja ik snap best dat die Belgen het dictee steeds winnen

Afbeelding

Effe pauze koffie en pis plek........sorry Eric moest heel nodig...... :o :lol: :lol:

Afbeelding
Afbeelding

Van hieruit was het ongeveer nog 30 min rijden en toen waren we weer thuis........
Gezien de weers voorspelling klopte het deze keer wel.......we hebben mooi weer gehad, het was best fris maar dat mocht de pret niet drukken......

Eric L weer bedankt voor je gast vrijheid.....wordt maar gauw beter.......
Eric (Kymcopeoples) ook bedankt dat je vandaag weer met mij op pad moest....ik snap best dat dat heel zwaar is met mij...... :shock: :o :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Al met al heb ik een leuke dag gehad en ik kan niet anders zeggen....Ben blij dat ik een STN,er ben.....

Groetjes TonnyK (TK E)

P.S. wat ook heel leuk is dat als Eric voor rijd.........kijk dan wel uit.......deze wil nog wel eens vol in de ankers gaan omdat hij dan bijna een afslag over het hoofd ziet..... :oops: :mrgreen: :mrgreen:
Levens gevaarlijk die Harde Kern uit Soesterberg......ach ja dat ben ik ook.... :mrgreen:
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#16 » 20 dec 2013, 18:58

Ja ja, even naar Drempt heen en weer.
Na wat overleg gisteravond, vanmorgen de New Dink behangen met de navigatie en de topkoffer met proviand.
Warme koffie en broodjes waren door Bea gemaakt, voor onder weg.
Om 09.45 uur afgesproken en uiteindelijk na tanken en het halen van de fruitmand onderweg naar het oosten.
Al genietend van de omgeving de rit richting Ede, via de ginkelse heide, al waar de levende shoarma ons vergezelde tijdens het nuttigen van de koffie met een koek.
Hierna via Arnhem langs Burgers zoo richting Drempt.
Aldaar aangekomen, deed Eric de deur geheel verbaast open.
We werden met open armen en aller hartelijkst ontvangen.
Na het overhandigen van de STN-fruitmand, moesten we even binnen komen om op te warmen en een bakkie koffie.
Na wat kletsen werd het tijd om weer op te stappen.
Ons weer ingepakt en op naar de Posbank, wat is het daar toch mooi.
Even genieten van het heldere weer en het uitzicht.
En hierna via Oosterbeek, Renkum, Wageningen de grebbeberg bij Rhenen richting het Soesterbergse.
Onderweg nog even een plasstop.
Na een tankstop vlak bij huis kunnen we terug kijken op een mooie tour van 175 km gereden.

Eric L dank je wel voor de gastvrijheid en Tonny K dank je wel voor de geslaagde tour.

Groet Eric
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#17 » 20 dec 2013, 19:06

Mooi verslag mannen.. Geweldige actie dat jullie een mandje gezondheid zijn gaan brengen..

Nog wel namens alle leden van de STN..

Aan de foto,s te zien hebben jullie een mooie tour gehad met goed weer. Mogelijk wel iets fris. Maar kennen jullie als buffels ondertussen wel..
0 x
Verander muren in deuren....

Eric L

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#18 » 20 dec 2013, 19:08

Top verslagen mannen, dank jullie wel.
Ik vond het echt een hele leuke (mooie) verassing.
Wat een idee zeg om zoiets te doen.
Al was het wat fris het was gelukkig mooi helder weer en goed ingepakt was het een mooie tocht vandaag.
Nogmaals dank jullie wel :!: .

Prettig weekend.

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
Dick1943t
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 689

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#19 » 20 dec 2013, 19:31

:) :) :) :) :) Een heel mooi verslag en weer mooie foto,s . ik weet zeker dat jullie genoten hebben. De foto met de schapen. toen ik nog klein was heb 2 weken met een schaapsherder meegelopen. ik weet nu wat lopen is. Dat vergeet je niet meer. Nogmaals prachtig wat Jullie gedaan hebben. Groetjes Mihaela en Dick :) :) :) :)
0 x

Mario

Re: Vandaag 20 december een verrassing tour....verslag

Bericht#20 » 20 dec 2013, 20:20

Helemaal toppie dat jullie dit gedaan hebben mannen voor Eric L.
Ik ben dan ook zeer trots dat ik mij een STN,er mag noemen als dit soort dingen gebeuren.
Geweldig verslag en leuke foto's.
En die posbank wil ik zeker een keer zien.

Groet,Mario
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer