STN Jaarverslag 2013

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

STN Jaarverslag 2013

Bericht#1 » 24 dec 2013, 17:02

Sinds de oprichting van STN in 2012 is dit het tweede jaarverslag.
Ditmaal geschreven / samengesteld door onze zeer gewaardeerde (ere) lid Kees (Motormuis).
Wij willen Kees en de leden die aanvulling hebben gegeven aan het geheel ontzettend bedanken voor alle uren werk die dit heeft gekost.
Tevens ook Robert ontzettend bedankt voor het overzetten naar het forum! Het wordt ZEER gewaardeerd!!!!

Heel veel plezier met het jaarverslag 2013...!

TEAM STN


___________________________________________________________________________________________


Afbeelding


2013 was een veel bewogen jaar voor STN. Nieuwe leden als ook oude bekenden.
Veel wensen waarvan menig alleen van kon dromen kwamen tot ieders vreugde uit.

De mensen welke lid zijn bij STN komen vanuit allerlei lagen en windstreken. Het maakt elkander niet uit wie, wat en hoe ze zijn.
Samen hebben ze een gezamenlijke factor, het scooter rijden.
Ook de mens welke achter de scooter schuil gaat stond centraal in dit veel bewogen jaar.

Sinds het bestaan van STN, 1 augustus 2012 was het jaar 2013 nog groter dan verwacht. Het aantal leden bleef maar groeien.
Zelfs tot op de dag van vandaag vinden de mensen ons door de vele tourritten maar ook het sociaal media zoals Facebook en Google.

Nadat het tour seizoen van 2012 werd afgesloten dachten velen dat er geen activiteiten zouden plaats vinden vanwege de winter periode.
Niets was minder waar. Men had voor het inluiden van 2013 al weer vele activiteiten bedacht.

Zo was er de stampotten meeting in januari 2013

Afbeelding

Veel mensen staken geheel vrijwillig en zonder enige verplichtingen de handen uit hun mouwen.
Diverse stampotten met worst en spekjes werden gemaakt.
Er werd zelfs een waar kampvuurtje gemaakt om de sfeer echt winters te maken.

Afbeelding

Zo was er ook een demonstratie dag op 9 februari

Afbeelding

Met onze dames als toeschouwers en de mannen met volle overtuiging hun scooters en ja, zelf leden van DBS waren aanwezig om het uit te proberen.
Maar een grote schoonmaak eindigde uiteindelijk in een ware sneeuwbui waardoor iedereen weer naar huis moest.

http://www.youtube.com/watch?v=odxUOdtbj4o

24 februari 2013 Motorbeurs Utrecht.

En als men dan denkt dat het bij STN alleen maar over scooters gaat nou…. ze doen het net zo snel en vrolijk met de trein.
Waarbij het sociale aspect met veel zorg aanwezig was.

Zo was er een lid die met vleugeltjes in zijn haar, pet achterstevoren met de gedachte… `ik ben er klaar voor`helemaal zag zitten op een Downtown.
Er was voor ieder wat wils en alles bij elkaar goed georganiseerd.

Afbeelding

28 April Sponsor Tour Zandvoort

De ontmoeting vond plaats bij de `Le Garage`. Van daaruit reed men gezamenlijk naar My Scootershop Zandvoort.
Ook hier was de gezelligheid toonaangevend en werd iedereen goed verzorgt.

Afbeelding
Als dan blijkt dat een lid verrast wordt met een nieuw scherm voor zijn scooter tja…. Dan ben je toch echt sprakeloos van blijdschap.

Afbeelding

En als je bedenkt dat er mensen zijn die letterlijk proeven als het om het innerlijke gaat.
Dan schieten woorden soms tekort. Koekje erbij ??

Afbeelding
Natuurlijk hoort er bij zo’n mooie dag een groepsfoto erbij.

3 Mei 2013 Een meerdaagse Tourrit.

Afbeelding

2 leden besloten een meerdaagse tour te ondernemen terwijl de natuur nog in bloei moest komen.
De navigatie werd van plaatst naar plaatst geprogrammeerd en zo werden ze verrast met een mooi
stukje natuur welke hard bezig was om in bloei te komen.



5 Mei 2013 De kan niet stil zitten Tourrit.

Een lid welke na een lange pauze het niet kon laten om weer een stukje te gaan rijden samen met zijn partner.
Hier is het duidelijk dat het touren een drijfveer is welke de rijder niet los kan laten.

Afbeelding

4 Mei 2013 West Friese Dorpjes Tour.

Hoe leuk en gezellig kan het zijn om samen te gaan touren en daarbij allerlei dorpjes aan te doen. De foto’s liegen er niet om.

Afbeelding

9 Mei 2013 Spontane Bollen Tourtje

Vader en zoon besluiten spontaan een bollen tourtje te gaan doen.

Afbeelding

Het laat maar weer eens zien dat men niet iemand hoeft te zijn maar samen kunnen zijn ongeacht groot of klein.
Het innerlijke van STN leden.
Tja…. Wat bedoeld men daar nou mee… nou…. Als een tour rit plaats vind moet er natuurlijke ook voor het innerlijke gezorgd worden.

Of het nou erwtensoep of pannenkoeken of TowerBurger… de buikjes worden altijd rond waarbij er zelf met de wijsvinger gewezen wordt….
Denk eraan… alles op eten hé.

Afbeelding

Belgische Scooter Tour Club

Voor het touren gaan de leden ook naar België aldaar een tour rit te gaan doen. Op zich is dit uniek te noemen. Het gezellig samen zijn over de grens kent ook daar geen grenzen.

http://www.youtube.com/watch?v=B-_mSchVKgg

19 Mei Tour der Touren

Een groep leden besloten om een tour te doen naar trein museum Beekbergen. Niet zomaar een rit.
Nee… voor sommigen zelf ruim 400 km op een dag.
Een behoorlijke rit en dan nog eens de tijd vinden om het e.e.a. te bezichtigen.

Afbeelding

26 Mei De Friese meren tocht (De hel van het noorden)

Het e.e.a. zou samen gaan met de Vespa club waarbij de communicatie niet helemaal was verlopen zoals gehoopt.
Veel leden waren te vroeg gearriveerd en stonden letterlijk te ijsberen. Na een goed uur werd de tour alsnog gereden.

Wat een bikkels zijn het dan toch.

26 mei 2013 De Hamburger meeting IJmuiden

Hoe verzint men het. Een wedstrijd hamburger eten. Het ging om een echte Tower Burger.
Ook leden van DBS namen deel aan de wedstrijd met de gedachten…. “dit winnen wij wel ff ”
Maaaaaaarrrrrrr…… niets was minder waar.

Menig weddenschappen en vertrouwen werd getoond in diegenen welke de Tower Burger als eerste op kreeg.
Zelfs de dames deden mee waarbij 1 niet verkeerd ingeschat mocht worden want zij was een geduchte tegenstander hard en meedogenloos.
Een wedstrijd tussen de dames en de heren. 2 heren van STN hadden een close call maar eentje won met vol trots.

Afbeelding

De jonge generatie en de oudere generatie

2 leden besloten samen een rit te gaan maken. Op zich niks apart zou men zeggen. Maar toch….
Het e.e.a. moest tijdens de rit geïmproviseerd worden Waarbij de heren zich goed konden vinden.
Hieruit bewijst het maar weer eens dat ook jong en oud goed samen gaan.

Afbeelding


20 April 2013 Natte uitlaten en dichte neuzen dag.

Dit was een dag om naar terug te kijken. Van her en der kwamen leden en verzamelde zich bij Lé Garage.
Het was de bedoeling om enige uitlaten te voorzien van een nieuw jasje zodat deze weer netjes eruit zagen.

Maar…. er gebeurde nog meer. Er werden ook meerdere scooters voorzien van een 12 Volt aansluiting.
Handen werden in elkaar geslagen en de gezelligheid speelde de boven toon.

Afbeelding

Er was een speciale gebeurtenis op diezelfde dag. 2 leden hebben elkaar 12 jaar geleden leren kennen en werd er natuurlijk met een verrassing bekokstoofd.
Er geurde ook eigenaardige dingen na een tondeuse partijtje in het bijzijn van een grote gapende voetbediende prullenbak.

Een aantal leden vonden het leuk om een kort koppie te krijgen waarbij de opbrengst ten goed kwam voor de club kas.
Eenmaal geschied besloot 1 lid op een scoot mobiel rond te gaan rijden terwijl de ander besloot een muts op te doen.
Zou dit nou te maken hebben gehad met een skön kort koppie ?.... wie zal het zeggen maar…. schik hadden ze wel.

Eriphan de tourkabouter was ook vol trots aanwezig en aanschouwde het hele gebeuren.

Afbeelding

Er was ook hoog bezoek van de plaatselijke handhaving. Waarschijnlijk vonden meer mensen het erg leuk maar hadden er andere gedachten bij.
Na een goede geruststelling verliep de dag met veel gezelligheid en behulpzaamheid. Het was zeker een dag om met veel heugenis terug te kijken.

De Mergelland Route

Dit is een route welke door Limburg gereden wordt. Deze Route werd en wordt nog steeds vele jaren gereden door leden maar ook anderen mensen.
Het is een route met veel natuurlijk schoon.

Afbeelding

Er was ook een video van gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=91zFBRHr1nY

De reis naar Frankrijk

In Nederland touren en meetings houden is uieraard leuk en gezellig. Toch gaan we ff een stukje vooruit n de tijd.
Zo was er ook een lid weke besloot om met zijn scooter een reis naar Frankrijk te maken.

Afbeelding

Op zich niets voorstellend zou men zeggen. Niets was minder waar.
Desondanks alle voorbereidingen begon meneer aan de tour niet wetende wat hem allemaal te wachten stond.
Een scooter rijder in hard en nieren. Want…. Zeg nou eerlijk…. Zou jij aan zo´n reis beginnen ?

Zo waren er vele en vele touren en maar ook korte tourtjes welke door leden werden georganiseerd.
Maar ook incidenteel werd er nogal wat kilometers gereden.
Wat dit jaar opvallend was…. Is dat menig in het bezit bleek te zijn van een action Cam.

Dit zijn camera’s welke men op je scooter en/of je helm kunt monteren en zo tijdens het rijden de kilometers kan vast leggen.
Het geeft een hele nieuwe dimensie dan het maken van foto’s. Door de live beelden krijgt men de indruk er bij te zijn.

Klap van de Molen Tour 2013

Ook de "Klap van de molen" uitgezet door Jan Houtkamp, bleek een geweldige tour te worden, langs een hoop mooie ouden molens in Noord Holland

http://www.youtube.com/watch?v=-t1ziuuiLrY

Sponsors

Door het jaar heen kwamen er ook sponsors aan bod. Deze mensen boden geheel vrijwillig hun eigen bijdrage aan STN.
Het was/is een mooie welkomst voor STN.
Namen behoeven niet meer genoemd te worden daar deze niet meer weg te denken zijn en op de hoofdpagina en verslagen van hun naam mogen genieten.

1e Jaar Meeting

Afbeelding

Wat niemand had kunnen voorspellen noch kon indenken bleek toch uit te komen. Namelijk dé 1e jaar meeting welke werd gehouden in Texel.
Hierbij werd tijdens de voorbereidingen veel gespeculeerd hoe het e.e.a. zou gaan verlopen,
waarbij sommige leden van mening waren om een helpende hand uit te steken zonder enige voorkennis aan de organisatie.
Hetgeen met grote dank werd aanvaard.

Afbeelding

De leden kwamen vanuit alle windstreken. Voor sommigen werd het, gelet op de afstand,
een meerdaagse tour waarbij een tentje voor op een camping e.d. en/of B&B geregeld werden.
Het werd een enorm succes met een onverwachte grote opkomst van veel leden.

Het was duidelijk merkbaar op het forum dat men ruim van te voren er naar toe leefde.
Leden waren van alle windstreken aanwezig.

Sommige kwamen met een tentje om zich neer te strijken op een camping waarbij anderen kozen voor wat meer luxe op een andere camping.
Zo kwamen velen met hun scooters bepakt van bagage tot boterham en drinken om de vele kilometers te rijden om aanwezig te mogen zijn.

Een gemiddelde van 200 km enkele reis was geen uitzondering. Dus tel de totaal gereden kilometers maar uit.
Want ook werd er een heuse tour gereden op Texel met publieke belangstelling.

Als toetje kreeg het gehele verhaal ook nog eens uitgebreid aandacht in de Scooter Express en wel 3 volle pagina’s vol.
Dit laatste had niemand verwacht. Wat waren we met z’n allen trots op het behaalde resultaat’

Afbeelding

Het was een hels karwei om alles geregeld en georganiseerd te krijgen maar een ieder welke mee heeft geholpen hebben het toch maar gedaan.
Dit op zich is een groot applaus waard. Maar ook de leden…. Want let wel…. Zonder leden was het nooit gelukt.

Afbeelding

Vele foto´s zijn gemaakt maar ook veel filmpjes geschoten. Een ervan staat hieronder de link.

http://www.youtube.com/watch?v=_DZVx6LHqqg

http://www.youtube.com/watch?v=fVKaaFtR-Qg

Al met al werd de 1e jaar meeting een grote happening

De Leden

Het leden aantal groeide al voorheen maar na de 1e jaar meeting groeit het aantal leden meer en meer.
Tot op de dag van vandaag komen er steeds meer leden bij.

Al gaande het seizoen vorderde kwam er naar voren dat STN geen eendaags vlieger bleek te zijn.
Zo waren er ook de mindere dagen voor sommige leden en/of hun partners.

Sommige belanden in het ziekenhuis of beleefden een ongeluk. Medeleden toonde spontaan hun medeleven in de vorm van kaarten,
berichten en zelfs persoonlijk bezoek als ook een gift aan de persoon in kwestie.

Het is toch wel uniek te noemen dat men zo massaal voor elkander daar is in mindere tijden.

Het werd het afgelopen seizoen steeds duidelijker dat er onder de leden steeds meer respect voor elkaar werd getoond,
waarbij ieder in zijn waarde wordt gelaten. Maar ook onder het motto van…. “Niets hoeft maar alles mag”.

Al deze ingrediënten maken STN een scooterclub waarvan men met een gerust hard mag zeggen….

“Wij zijn trots om lid te mogen zijn van STN” of “STN in Hard en Nieren”.

Het is een meer dan geslaagd seizoen geweest.
Er werden wedstrijden en loterijen gehouden, bedankjes gegeven in de vorm van cadeau ’s omhelzingen naar elkander.
STN is uitgegroeid tot een uniek forum welke door steeds meer mensen bezocht worden en het leden aantal blijft groeien en groeien.

Na het eerste lustrum….. werd de draad weer snel opgepakt en kondigde zich de volgende tour alweer aan.

De Gehaktballen Tour

Wat moet men hier nou van schrijven zou je zeggen.
Wel… het leuke ervan was wederom de tour eromheen met een bezoekje aan het motorenmuseum.
Als afsluiting Dé gehaktbal. Dus voor alle duidelijkheid…. Niet de ballekes maar…. Gewoon Dé gehaktbal.

Afbeelding


Natuurlijk zijn er ook spontane gebeurtenissen.

Zo een lid welke meende zich voor te mogen doen als Zorro. Toch wel een veilig gevoel voor menig lid als hij meerijd waakt en ons verdedigd.

Afbeelding


De scooterrijder in actie

Afbeelding


Voor diegene welke denken alles gezien en/of gereden te hebben nou….. er is nog veel meer in petto.

De nacht Tour

De bedoeling was om een tour tijdens de nacht te maken.
De rit werd van te voren goed gepland om eventuele obstakels te voorkomen.

Afbeelding


Tour rit Veda scooters

Een andere tour rit welke gereden werd was de tour rit naar Veda Scooters. De happening vond plaats in Ede samen met wederom leden van DBS en de Piaggio MP3 Club
Het was en grote opkomst van beide clubs. Het e.e.a. had te maken met een bedankje voor de bijdrage van Veda Scooters.

Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=0oSGVXgehus


Midgetgolf Lage Vuursche

Dit werd een dag om zeker niet te vergeten. Met een tourtje eraan vast werd er besloten om te gaan Midgetgolfen.
Ook hier waren leden van DBS aanwezig.

Afbeelding

Er werd menig balletje geslagen door de mannen maar ook de vrouwen.
Sommige balletjes belande netjes in doel andere verdwenen spoorloos in de bosje en liep uit op een balletje zoek acties.

Afbeelding

Er moest menig keer gezocht worden naar het balletje niet wetende dat de bouwers stiekem een ondergronds buizen stelsel hadden gebouwd waar het balletje weer uit tevoorschijn kwam.

Afbeelding

Er werden de meest gekke trucjes toegepast om het balletje in zijn hol te krijgen. Zo was er een wijzende vinger.
De midgetgolf stick als biljard keu en zelf met de mond werd er geblazen.

Afbeelding

Een enkeling meende dat een midgetgolfstick als wandelstok gebruikt kon worden terwijl de ander zich zwaar verdiepte in de poging het balletje in zijn holletje te krijgen.

Afbeelding

Na de wedstrijd was er een prijs uitreiking voor de gelukkige winnaars.

Afbeelding

Na het zware werk moest er uiteraard weer energie bijgetankt worden en hoe kan het ook anders… ja hoor !!.... de buikjes werden gevuld.
Maar niet iedereen want sommige hadden nog een aardige terugrit voor de boeg en besloten de terugreis te aanvaarden maar de rest maakt zich rijk van allerlei lekkere dingen.

Afbeelding


Het Daf Museum

Deze bestond uit een Tour naar alsmede een bezoek aan het museum.
De leden verzamelde zich bij kees thuis. Een deel van de groep had moeite om het adres te vinden en werd er druk gebeld om alsnog op tijd te arriveren.
Uit eindelijk bleek dat deze groep een straat verder op nog geen 100 meter afstand aan de kant stonden te wachten hahahaha.

Het grappige was dat een ander lid zonder jas en helm op zijn scooter sprong een poging te wagen de drenkelingen op te sporen maar na meerdere pogingen lukte het niet en draaide even later de verloren groep de straat in.

Wellicht was een navigatie foutje van een van de big boys de oorzaak.
Niet alleen het niet vinden van het adres maar ook een lekke band was een probleem bij een scooter van een lid.

Hij moest menig keer zijn bandje bijpompen omdat het gaatje niet gevonden kon worden.
Na de pit stop werd de tocht naar het Daf museum gestart.

Afbeelding

Eenmaal gearriveerd werden we met een bus naar het museum gebracht.

Afbeelding

De gezelligheid speelde de boven toon. Er was veel te zien. Te veel om te benoemen.
Wat wel heel opvallend was dat er een "DAFfetaria" aanwezig was. Oftewel een kantine om je buik te vullen.

Afbeelding

De dag vliegt om en dus moest de hele meute ook weer terug naar hun ros. Nog gauw een groepsfoto en dan huiswaarts.

Afbeelding

Er werd van alles georganiseerd door leden. Korte tourtjes tot lange touren waarbij men op het idee kwam om een heuse Elfstedentocht te gaan rijden.
De planningen werden ook goed voorbereid en menig lid verheugde zich er op.

Afbeelding

Helaas heeft het weer niet mee gewerkt en kon de tour niet gereden worden. Toch waren er een aantal bikkels welke het gewaagt hebben om desondanks het slechte weer aan de start te verschijnen.

Afbeelding

Een tourtje werd een tour.

Men vertrok met 953 km op de teller en eindigde met een kilometerstand van 1369.
Met de gedachte om ff een stukje te gaan rijden op de nieuwe scooter. Een Kymco G-Dink.

Dit is de opvolger van de welbekende GrandDink van Kymco.
Het zijn beide Dé tour scooters bij uitstek vanwege hun comfort. De kilometers rollen onder je weg omdat je er niets van merkt.
Deze scooters hebben ook nog eens enorme luxe.

Afbeelding

Er werd dan ff een kleine 416 km gereden op een dag.


Een verhaal van een lid.

Enige tijd geleden mocht ik een schrijven ontvangen van een lid. Op zich niks bijzonder zou men zeggen, maar nadat ik het gelezen had ….
Het verteld boekdelen over het scooter rijden.
Ik stap al een paar jaar bij Gerhard achterop de scooter. Lekker genieten van de omgeving als we er op uitgaan.

Afgelopen jaar wilde ik steeds vaker even een frisse neus halen.
Op een gegeven moment ging ik proberen om zelf op de Grand Dink te rijden maar die was duidelijk te groot voor me.
Dan toch maar zelf een kleiner scootertje aanschaffen.

De keuze was op een Kymco Super 8 gevallen. Niet zo zwaar en lekker wendbaar.
Ik had op het beetje oefenen op de Grand Dink na nog nooit eerder zelf gereden en de eerste meters vielen erg tegen.
Ik moest meteen mijn nieuwe aanwinst zo'n 10 km naar huis rijden. Ik was blij dat ik heelhuids thuis was gekomen.

De dagen er op elke keer een stukje oefenen om het scooter rijden onder de knie te krijgen.
Eigenlijk kwam dat gevoel sneller dan ik zelf had verwacht.
De dingen die ik het lastigst vind zijn fietsers inhalen op smalle fietspaden en de nogal krappe bochtjes op de fietspaden.

Uiterst voorzichtig wring ik me daar doorheen. En jawel, het lukt nog ook. Onderhand heb ik al heel wat kilometertjes onder me door laten gaan.
Eerst alleen in Enschede, onderhand ook al naar verschillende andere plaatsen gereden en samen met Gerhard zelfs al helemaal naar Holten geweest.
Na dat ritje gaf mijn kilometerstand al gauw 90 km meer aan.

Wacht maar tot ik zelf een navigatie tot mijn beschikking heb dan voel ik me nog vrijer en kan ik ook op eigenhoutje overal naar toe.
De stukken die ik nu rijd zijn natuurlijk een goede voorbereiding voor volgend jaar want ik wil dan graag zelf mee kunnen rijden met de tourritten.
Ik heb me niet voor niets aangemeld bij dit gezellige forum.

Afbeelding

Lichtjes route Eindhoven 2013

Afbeelding

Ook dit jaar werd de lichtjes route eer gereden. Deze route werd dit jaar gesponseerd en reden er ook scooterrijders van een andere club ook mee.
Deze route begon enige jaren geleden als een kleine tour met een groepje mensen en eindigde in een heuse meeting met de tour eraan gekoppeld.
De meeste verzamelde zich bij Arold en Wanda thuis. De rest van de groep sloot aan bij de verzamelplaats te Eindhoven.

Afbeelding

Ook is er een video beschikbaar gesteld van het hele gebeuren. Deze bestaat deels uit foto’s en video

http://www.youtube.com/watch?v=Ywa9CIMqv0k

De Germania Tour

Er werden ook ritten georganiseerd met leden van andere clubs.
Dit is een mooi voorbeeld dat leden van verschillende clubs ook samen kunnen rijden, waarbij het alleen gaat om een gezamenlijke hobby en wel….
Het Scooter Rijden.

Afbeelding

Tour tocht Almere by Autumn

Ook hier werd een tour gereden door leden van verschillende scooterclubs.

Afbeelding

Een dagje Anna Palowna Landgoed Hoenderdaell

Op uitnodiging van leden werd deze tour gereden met een mooi uitstapje. Er gebeurde rare dingen die dag.
Er werden 2 mini motormuisjes gespot op het landgoed. Gelukkig waren ze niet gevaarlijk maar wel erg ondeugend.

Afbeelding

Afbeelding

Een verrassing tour

Een wat ??... juist… Een Verassing Tour. Voor wie !!... nou gewoon … om een lid en hard onder de riem te steken en dat deze niet alleen staat.
2 leden hadden besloten om deze tour te gaan rijden. Het weer was hen gezind en dus….

Onderweg naar de persoon waarvan zij dachten…. Dat heeft deze verdient.
Een gebaar van sociaal en menselijkheid waar de mens zelf centraal staat.

Afbeelding

Zoals eerder beschreven zijn in het gehele seizoen heel veel riten gereden. Hier wat statistieken vergeleken bij het tour seizoen van 2012.
Niet alle riten kunnen worden benoemd in dit jaar verslag daar het gewoonweg teveel is om op te noemen.

Een video verslag gemaakt door TK E

http://www.youtube.com/watch?v=FcBSE3u_V7g

Statistieken:

Het hele seizoen door werd er tourritten gemaakt. Te veel om te beschrijven.
Tijdens dit schrijven kwam de telling uit op 78 Tour ritten en/of Meetings.

Dit is nogal een fors aantal vergeleken met het tour seizoen in 2012 waar maar 26 Tour ritten en/of Meetings werden gehouden.
Dus een verdrievoudiging in 1 jaar tijd.
Alleen dit gegeven geeft al aan dat STN zich als club meer dan bewezen heeft en nog steeds groeit en groeit.

Het is een club waar respect, sociaal en emotioneel medeleven met behulpzaamheid voor de medeleden voorop staan.
Het is een club welke onder de aandacht van de media is gekomen zoals de Scooter Express, sponsors maar ook mensen welke belangeloos achter de schermen mee werken het geheel draaiende te houden.

Het zijn al die mensen welke het mogelijk maken om een Scooterclub zoals STN en zijn Forum mogelijk maken.
Gelet op de statistieken mag men oprecht zeggen… STN is er voor iedereen en van iedereen.

Als je meer wit weten over STN Scooter Tourclub Nederland, meld je dan gerust aan en neem deel aan allerlei activiteiten of duik maar eens in de topics welke allemaal geschreven worden. Schrijf zelf een verslag van je tour rit om anderen mee te laten genieten.
Voel je vrij met het motto… Niets moet alles Mag.

Op naar het nieuwe tour seizoen 2014
Laatst gewijzigd door motormuis op 12 jan 2014, 10:11, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x

willem
Berichten: 113

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#2 » 24 dec 2013, 17:12

hier rotterdam-zuid

ik wilde effe melden
dat dit een prachtig verslag is
hulde aan onze kees.

gr.willem uit rotterdam-zuid
met de rode kymco people s.
0 x

Eric L

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#3 » 24 dec 2013, 17:25

Hulde aan Kees
Een prachtig verslag.
Alleen met dit verslag al verdien je voor mij een beker. :D

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#4 » 24 dec 2013, 17:32

Kees, bedankt voor dit mooie jaarverslag en alle anderen voor de bijdrage die hier aan is geleverd. Zonder ritten, foto's sterke verhalen enz. geen verslag.

Groeten van Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Dick1943t
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 689

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#5 » 24 dec 2013, 17:34

Hier ook Rotterdam Zuid.
Dit jaarverslag is heel goed opgezet, en ook mooie foto,s met blije gezichten. Dat zegt genoeg.
Ik kan er niet veel aan toevoegen, maar ik weet wel dat de sfeer er goed in zit. De gezelligheid
en goede communicatie is het fundament van de CLUB. Schrijven doe ik al in de topics. Nu zeg
ik alleen tot ziens in het volgende jaar :) :) :) :) :) Dick
0 x

Gebruikersavatar
Ruud Sint
Berichten: 85

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#6 » 24 dec 2013, 17:49

Ik schaar me achter de voorgangers.....mooi verslag en prima weergave van de club-sfeer....
0 x
Regels zijn er genoeg, HANDHAVERS hebben we nodig !!!

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#7 » 24 dec 2013, 17:53

Toppertje Kees,

Wat heb hè een mooi verslag gemaakt. Heerlijk om op tourjaar 2013 terug te kijken.
Heerlijk de filmpjes kijken.

Vooral voor mij de Mergelandroute en de Eifelroute. Sorry hoor. ;) ;)
PeterRoland dank voor je film en foto werk.
We kijken hier met genoegen op terug.

Ha ha en dan de lichtjestour, heerlijk om dit terug te zien.
Over sleutels zullen we het niet meer hebben.
Niet te vergeten de terugreis............samen op de ND.

Ik heb er al weer zin in, touren in 2014.

Mensen wat een topjaar 2013
Wat een topclub de STN.
Alle leden bedankt hiervoor.

Graag tot een komende tour of gelegenheid.

Groet Eric en Bea
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Stephan

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#8 » 24 dec 2013, 19:11

Wat een mooie verslag he mensen...? Kees heeft zijn uiterste best gedaan en dat is ook te zien en te lezen....

Voor mij persoonlijk is het voor de tweede keer een emotioneel moment. In vogelvlucht zien wat ONZE club bereikt en meegemaakt heeft in een jaar tijd.
Niet altijd even leuke zaken, zeker mbt gezondheid van een aantal leden, of partners van onze leden heeft het jaar toch wel wat vervelende mededelingen gebracht, maar juist daarin bleek weer hoe we met z''n allen voor elkaar klaarstaan.

Eric en ik hebben vanaf dag 1 aangegeven dat het woord "beheer" eigenlijk niet bij ons past. Een open platform voor iedereen die dezelfde hobby delen.
Wij hopen dan ook dat iedereen dit waardeert en zal proberen en ook 2014 weer succesvol te maken!

Ik wil mijn ALLER BESTE MAATJE Eric bedanken voor zijn vriendschap en steun, maar vooral lol die we afgelopen jaar hebben gehad! Maar vooral onze wederhelften, Karin en Marjoleine, die toch wel wat te verduren hebben gehad met ons en het bouwen aan de club.... ;) Maar ook onze steunpilaren, Jan Houtkamp, Gerrit Koppelrath en Robert Pauw, die er voor zorgen dat het forum onderhouden blijft...!

De leden die eigenlijk samen met ons deze club maken, laten we ervoor zorgen dat 2014 ook weer een geweldig jaar wordt, op ALLE vlakken....!

Bedankt mensen, ik ben een trots persoon....!

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#9 » 24 dec 2013, 20:28

zo effe een traantje weg gepinkt na het lezen van het verslag
echt een trots gevoel
fijne club fijne mensen heerlijk
pff kan niet wachten op de eerste tour van 2014 die 2500km die ik nu op de teller heb staan moeten vlug verdubbelen..
een trots scootertourclublid
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: STN Jaarverslag 2013

Bericht#10 » 24 dec 2013, 21:36

Wat is het weer een mooi verslag geworden. Als je de teksten zo aan het lezen bent ondersteunt door de foto's en filmpjes gaat het afgelopen jaar in gedachten voorbij als een mooie film
Stephan en ik hadden dit bij het ontspruiten van het idee om de STN op te richten nooit kunnen bedenken. Na 1.5 jaar staat de STN als een solide en gezellige club op de kaart menig bedrijf weet ons ondertussen te vinden. Het mooiste was twee weken geleden toen er iemand van de NCRV belde. Wereld beroemd in ons eigen land . Maar ook weten potentiële leden ons te vinden het ledenaantal groeit nog dagelijks . Toch blijven we met z, n alle dicht bij elkaar, kijken we in mindere tijden naar elkaar om, delen we de mooie maar ook mindere momenten . We mogen er best even bij stil staan dat dit heden ten dage bijzonder is.
Karin en ik hebben dit zelf mogen ervaren.

Maar terug naar het verslag; Ik weet dat hier heel wat werk en uren in is gaan zitten . Kees geweldige dat jij dit wilde doen. Maar uiteraard ook de andere leden welke hun bijdrage hebben geleverd bedankt.

Natuurlijk mogen we ook even stil staan bij onze moderators Jan en Gerrit en onze admin Robert. Mannen geweldig bedankt voor alle hulp..

Ook is het wel gepast om alle sponsors te bedanken voor het vertrouwen welke zij in de STN hebben.

Stephan en ik melde het wel vaker, we moeten onze meiden toch zeker even noemen. Wat een geduld hebben zij met ons . Je staat er zo niet bij stil hoeveel werk en tijd er in onze club gaat zitten achter de schermen . Dagelijks hebben we wel even contact.
Toch merken wij ook dat de STN stevig staat . Zo zijn wij in overleg op het idee gekomen onze titel van "Beheerder" te wijzigen in " Oprichter" We willen hiermee aangeven dat de club van ons allemaal is. Natuurlijk blijven we wel eindverantwoordelijk en zullen wij, en waar nodig in overleg, ingrijpen. Maar zoals jullie weten willen wij dit zo min mogelijk doen..

Stephan, maatje, grote vriend, bedankt. Bedankt voor alles wat we samen hebben weten te bereiken en nog zullen bereiken.

Allemaal bedankt voor weer een geweldig jaar . Nog even en het is al weer 2014. Een mooie gelegenheid om verder te bouwen aan ideeën, tours en vriendschappen.
0 x
Verander muren in deuren....

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer