28-01-2013 Kraantje onderaan de dijk.

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

28-01-2013 Kraantje onderaan de dijk.

Bericht#1 » 28 jan 2013, 17:14

Kraantje van de dijk af gegleden.

Vanmorgen 28 januari 2013, voor het eerst weer eens even gaan toeren. Ik moest nog even een snelle cdi naar Ruud in Zwanenburg terug brengen. Maar ja de winter is dan wel bijna voorbij, sommige plekken zijn toch nog spek glad.Net onder het tunneltje door uit Spaarndam, kwam ik dit tafereel tegen. Door de gladheid op de klinkertjes was de aanhanger met kraantje daarop gaan glijden, met als gevolg dat het kraantje onderaan de dijk terecht kwam. Daar ik bijna altijd de camera bij mij heb, kunnen jullie het ook nog even bekijken. Na zo'n drieënhalf uur stond de boel weer op zijn poten. Wat erg jammer was, dat bij de laatste foto mijn batterij op was en ik geen foto meer heb kunnen maken van het kraantje weer op de aanhanger, die denken jullie er maar bij.

Natuurlijk werd ik ook bij Ruud thuis hartelijk ontvangen, en viel ook direct met de neus in de (boter) tosti, hiervoor mijn dank. Na nog even te hebben na gepraat ben ik nog wat foto's gaan maken bij het kraantje,want ik ben daar echt geen drieënhalf uur blijven staan. Dus al met al was de dag weer snel om en hebben jullie doormiddel van de foto's een beetje mee kunnen genieten.

Groeten van Siem.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: 2013_Kraantje onderaan de dijk.

Bericht#2 » 28 jan 2013, 17:27

Jij maakt nog wel eens wat mee Siem..

Ondanks dat het geen leuke gebeurtenis is zijn de foto,s wel erg mooi..
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: 2013_Kraantje onderaan de dijk.

Bericht#3 » 28 jan 2013, 17:29

Dat is pech voor de chauffeur maar voor jou wel leuk om deze foto's te maken, ja het is hier en daar nog best glibberig.
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: 2013_Kraantje onderaan de dijk.

Bericht#4 » 29 jan 2013, 08:58

Toch wel door geven aan de krant je kunt wel pech foto graaf worden Siem maar heel bedankt voor deze opname.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2013”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer