Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#1 » 24 sep 2013, 09:21

Afbeelding


Geachte dames en Heren

Zo als jullie van mijn gewend zijn hier is hij alvast de monster tocht van 2014 over de Delta Werken in Zeeland

Vertrek wordt zo als gewoonlijk bij de Maxis in Diemen

Wanneer ik zet hem nu voor Zondag 6 April 2014 kan nog worden verschoven ivm het weer.
wil je eens de delta werken en het nieuwe land dat gewonnen is uit zee zien zet hem dan alvast op de kalender van 2014

Start tijd bij de Maxis in Diemen bij het benzine station 6.00 uur

Afbeelding

vanaf het vertrek punt is het 14,2 kilometer
Aankomst bij N201 Amsterdam-Rijnkanaal 6.30 uur A 7.00 uur tijd is aangepast :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Afbeelding

Afspreek punt met Cees zal zijn om 07.00 A 07.15 op de kruising van de N401 en de Portengen

Afbeelding

vanaf het vertrek punt tot aan hier is het 96,4 kilometer met een gemiddelde snelheid van 35 kilometer met twee stop's zijn wij op tijd
Aankomst tijd bij Zwaluwsedijk onder aan de brug van de A16 10.00 uur A 10.30 uur

Afbeelding

wij zullen onze tour maat uit Goes hier ontmoeten om ongeveer 12.30 A 13.00

Afbeelding

Stops onderweg zullen zijn op verzoek en op foto plaatsten

Mee wel eten en drinken mee voor onderweg daar het een lange dag gaat worden

Afbeelding

Afbeelding

wij gaan de tour met twee ploegen rijden i.v.m de grote opkomst van de deelnemers

Eerste Ploeg onder aanvoering van Scooterblokker Jan

Gerrit
Stephan
Mario en Yvonne
Cees (Mijdrecht)
Peter (deBaas)
Tonny de Buffel
Wouter
Florentinus Rolf
Piet uit Goes
Jan Koning :mrgreen: :mrgreen:


Tweede Ploeg onder aanvoering van Fabian

Dick 1943t
Haagse Tweet
Kevin
Ton (Boran)
Dik Kok sr
Martin Zoeterdink
Rene Kraaieveld
Kermit Ron
Bram en Marianne


derde ploeg

Danny Stroes Beheerder SG-The Saints Rotterdam
Laura rijdt tzr,
Ian rijdt tzr,
giovanni rijdt tzr,
lars rijdt een runner,
herman rijdt tzr,
pieter rijdt op een aerox,
tamara rijdt op een raar ding







Geachte mede tour genoten het afspreek punt voor Rotterdam zal zijn op de Zwaluwsedijk onder aan de Brug van de A16 tijd volgd nog
mijn route staat alvast als je mee wild vind ik dat goed alleen rijden wij de route zoals hij hier staat .

er is een mogelijkheid om met de Fast Fery vanaf de maasvlakt naar Hoek van Holland te gaan ik moet nog even uit zoeken wat de kosten daar van zijn maar mischien dat iemand van uit Rotterdam hier meer over weet.
graag verzoek ik je dan even contact met mij op te nemen :?: :?: :?:

hier de link die ik heb gevonden http://www.ret.nl/reizen-met-ret/huisre ... ferry.html



Ik heb zelf even dit een beetje op geruimd heb wel alle afspraken laten staan die er toe doen. gr Jan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#2 » 17 feb 2014, 21:55

Beste Eric ik heb de aankomst tijd een half uurtje vervroegt het is nu 06.30 A 07.00 uur

dacht dat het meer kilometer vanaf de maxis was
wij vertrekken gewoon om 06.00 uur dus zullen daar zeker om 06.30 wel zijn :D :D

Gr jan
Laatst gewijzigd door Kymcopeoples op 18 feb 2014, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Zoetersmurf

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#3 » 22 feb 2014, 18:58

Dames/Heren westlanders/zuid hollanders/hagenesen en rijswijkers....

kunnen wij misschien als groep ergens afspreken en tegelijk in haken op de tour?
dat lijkt wat makkelijker dan ieder voor zich lol, ik zit zelf in zoetermeer misschien is monster een idee?
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#4 » 22 feb 2014, 22:21

Zoeterdink schreef:Dames/Heren westlanders/zuid hollanders/hagenesen en rijswijkers....

kunnen wij misschien als groep ergens afspreken en tegelijk in haken op de tour?
dat lijkt wat makkelijker dan ieder voor zich lol, ik zit zelf in zoetermeer misschien is monster een idee?


Hoi hoi,
ik denk dat een aantal van ons westerlingen zullen aanhaken bij de veerboot in maassluis......ik gok erop dat dat het oversteekpunt wordt voor de tour karavaan om naar zeeland over te gaan steken. Uiteraard kunnen wij als 'lokale' groep ook nog ergens samen afspreken en dan gezamenlijk naar Maassluis rijden.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
Dick1943t
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 689

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#5 » 22 feb 2014, 22:45

Haagse Tweet. Het is het enigste oversteekpunt. Maassluis Rozenburg. Dan via Brielle Hellevoetsluis Stellendam Zeeland. Ik wacht in Rozenburg. Ben waarschijnlijk de enigste. Dick
0 x

Gebruikersavatar
koorn292
Berichten: 37

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#6 » 23 feb 2014, 14:05

Je kan ook met de pont bij nieuw-beijerland oversteken richting zuidland en dan
via een fietspad helemaal binnendoor via simonshaven oudenhoorn naar hellevoetsluis
waar de aansluiting is naar de haringvlietdam. is maar een mogelijkheid hoor!!!h
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#7 » 03 mar 2014, 19:54

Beste mede tour genoten

Ik vind het geweldig van de inschrijvingen Maar kijk eerste even naar mijn route die ik ga rijden het afspreek punt voor Rotterdam zal zijn op de Zwaluwsedijk onder aan de Burg van de A16

Hier na zal er geen punt zijn waar wij dan nog een afspraak kunnen maken daar dit een hele lang tour tocht gaat worden voor de mensen uit het Noorden.

de tijd zal ik aan het einde van de maand bekend maken

met vriendelijke groeten Jan Houtkamp ( scooter Blokker )
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#8 » 03 mar 2014, 21:48

Fabian schreef:
HaagseTweet schreef:zit ook ff op google maps te kijken, dat is onder rotterdam, net bij Moerdijk.

Voor allen die dan vanuit het westen komen kunnen we tegen die tijd ook even bekijken of we eerst een onderling afspreek punt bepalen en dan gezamenlijk naar de zwaluwsedijk rijden.


Zal wel een route maken daarheen, vanuit Rozenburg als startpunt dan denk ik?


Ik zou al kunnen aansluiten vanaf rijswijk....en als we dan inderdaad via het westland naar rozenburg kunnen rijden, kunnen we de meeste die willen denk ik onderweg oppikken en dan gezamenlijk naar moerdijk gaan
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Stephan

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#9 » 27 mar 2014, 11:03

Hoi Rob,

Om deze bestanden te openen cq bekijken heb je nodig:

http://www.garmin.com/nl-NL/shop/downloads/basecamp

en

http://www.openfietsmap.nl/downloads/bnl_full

Grts

Stephan
0 x

Stephan

Re: Mega Tour rit Zeeland 6 April 2014

Bericht#10 » 02 apr 2014, 21:31

We moeten ook nog even een mooie plek vinden voor een groepsfoto (jaja, nu ook weer :P ) Indien mogelijk zouden we van elke tour een groepsfoto willen proberen te maken, de mooiste willen we eind dit jaar gebruiken voor de website / flyers.

Dus wellicht ergens aan de start van de tour....?
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer