20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#11 » 14 dec 2013, 02:39

Dit lijkt me echt leuk. Ik ben nog nooit daar geweest :oops:

Gelet op de afstand van mij uit een goede 200 km zou het dan een weekend moeten worden. Voorlopig maar eens ff ovb

Mtvrgrt kees
0 x

Arold

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#12 » 14 dec 2013, 05:41

Ook ik zal eens met een idee komen
Wij zouden er ons tweede jaarmeeting kunnen houden
Jullie waren n.m nog op zoek naar een plaats om het te vieren
Oke het is dan wel twee weken vroeger maar ach dat vinden we toch niet erg
vragen dan aan de mede clubleden uit die omgeving wel om een klein tochtje in mekaar te zetten Tonny k heeft al een lunch adres
Dus wat houd ons nog tegen
Mijn volgende vraag is dan ook aan onze noordelingen of ze nog leuke slaapplaatsen weten voor iedereen
grt Arold
0 x

TK E

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#13 » 14 dec 2013, 09:24

Kort maar krachtig.....mee eens.......Arold
0 x

Gebruikersavatar
Ilse
Berichten: 170

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#14 » 14 dec 2013, 11:27

Super! :D Maar ook heel praktisch wat Arold zegt, even kijken of er voor de mensen die uit deze regio een slaapplekje is... :mrgreen:
0 x
Mama Angel! 8-)

Afbeelding

The tiny ant dares to enter the lion's ear... -Armenian proverb

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#15 » 14 dec 2013, 13:35

Slim Plan

Mtvrgrt kees
0 x

Stephan

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#16 » 14 dec 2013, 15:47

Het is een geweldig idee ;) Echter willen we de opties toch nog even open laten.
Zoals jullie weten kunnen Karin en Eric niet aan meerdaagse tourritten etc deelnemen ivm het dagelijkse dialyseren en de vermoeidheid die daar bij komt kijken.

En uiteraard vinden wij het belangrijk dat zowel Eric als Karin bij de jaarmeeting aanwezig zijn.
We weten uiteraard niet hoe de situatie tegen die tijd is, maar daarom willen wij de locatie nog even open houden, en hopen hierbij op jullie begrip.

Grts

Stephan
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#17 » 14 dec 2013, 16:18

Geen enkel probleem.

Samen uit samen thuis

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#18 » 14 dec 2013, 18:27

Zo het is nog duurder :shock: dan entree met auto van grote auto meetings waar ik wel eens naartoe ben gegaan en eten en drinken is ook altijd prijzig op dit soort evenementen. Goed dat we een koffer achterop hebben voor de voorraad :lol: :lol:

Het is een eind weg, wel een uitdaging. Ligt er wel aan hoe het zit met aankomst- en vertrektijden. Bij grote auto(club)meetings zijn er vaak begintijden waarvoor je er uiterlijk moet zijn en moet je de hele dag blijven staan tot bv 18.00 uur. Als dat zo is, zou dat mij wel tegenhouden om te gaan........maar goed daar is het toch nog te vroeg voor om te beslissen. Het is een eind weg. Voor de rit zelf zou ik het wel willen doen.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#19 » 14 dec 2013, 18:31

he hoi
nou slaapplaatsen zijn er best te vinden daar en wat meer nar mij toe ook zeker wel
een gekke vraag misschien voor karin en eric dat dializeren kan dat dan niet bijvoorbeeld hier in de buurt of doen jullie dat nu thuis?
en ach mocht het zo zijn dan wil ik best kijken hoe we jullie kunnen helpen.
desnoods haal ik jullie op en breng jullie weer naar amsterdam..
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

TK E

Re: 20 Juli 2014 BromfieTTs Assen

Bericht#20 » 05 jan 2014, 21:43

Zijn er al ideeën voor deze dag......als ik er heen ga dan wil ik natuurlijk wel op de scooter......mooiste is als we met een groep gaan ivm de korting......desnoods een Drenthe meeting op circuit van Assen...
TonnyK
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer