16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#21 » 16 mar 2014, 08:58

Het weer is goed :ugeek: , de navi werkt :) maar of het de route gaat worden die geplanned staat? :?

Maar ik vertrek zo meteen richting Liempde.
0 x

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#22 » 16 mar 2014, 20:52

Het was een gezellig samen zijn vandaag, Nadat ik met Ilse de winkel in was gelopen, kwamen Arold en Wanda ook binnen gewandeld. Omdat ik gisteren nog een wat wijzigingen had aangebracht die niet goed werkte, moest de Ceo eerst de werkplaats in voordat er kon worden gereden. Na een klein half uurtje werd de scooter gestart en konden de aanwezige plaats nemen voor een testritje.

Na het rijden is alles grondig geïnspecteerd. Arold heeft na z'n knuffel met die vrachtwagen veel ervaring opgedaan met kunststof kappen, daarom ging onze Trucker Angel op de knieën om ook de onderkant te kunnen beoordelen. :lol: Na deze controle hebben we het geheel eens besproken, maar we waren het allemaal eens over de Ceo.. deze is zéér geschikt als woon/werk of stadsscooter, maar minder voor grote tourtochten en veel bagage... tenminste... de helmbak is ruim voldoende voor een grote jet of kleine integraal helm. De CST White Wall hebben een goed grip, ook op het natte wegdek en de digitale kilometerteller geeft alles duidelijk aan, dit met een minimale afwijking van 1 tot 2km/h ten opzichte van de GPS. :ugeek:

Omdat niet iedereen mee ging met het tourtochtje, hadden we besloten om na afloop nog een playboy te gaan eten bij Frituur Ben 't Belske. Bij binnenkomst werd al geroepen: daar komen de playboykes... en de muziek ging natuurlijk harder :mrgreen: Samen met Bjorn, Frans en Ilse hebben nog wat gekletst over het scooter-leventje waarna we elke onze weg hebben vervolgd. Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en jullie mening over de Ceo... Thnx! ;)
0 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#23 » 16 mar 2014, 21:10

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#24 » 16 mar 2014, 22:02

Yep, een leuke dag gehad. Nieuwe mensen ontmoet en een nieuwe scooter getest. Een mooi ding, ziet er degelijk uit en is naar mijn mening een goede stads scooter. Door mijn lengte (1.93) was de zit niet optimaal. Om mijn knieën bij het stuur wat ruimte te geven moest ik ver naar achter gaan zitten, wat overigens prima kan op het zadel, maar ik zie wel vaker van die scooter coureurs zo voorbij racen en vindt het persoonlijk geen gezicht. Tevens ben ik geen liefhebber van een recht stuur, ik ben gewoon verwend door de New Dink :oops: .

Vandaag was ook een beetje een persoonlijke test. Ik wist niet of ik wel leuk zou vinden om langere stukken op de scooter te rijden en of ik het wel vol zou houden. Het is me 100% mee gevallen, ik heb vandaag toch ruim 180 kilometer op de teller gezet :o . En het navigeren ging ook goed. 2 kleine foutjes, 1 fiets brug waar je met de scooter toch niet over kon en een pont die op zondag niet vaart :roll: .
0 x

Gebruikersavatar
Ilse
Berichten: 170

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#25 » 17 mar 2014, 13:44

Was inderdaad heel gezellig, en wat je zegt Bjorn, ik ben ook flink verwend geraakt door mn Dink... :mrgreen:
0 x
Mama Angel! 8-)

Afbeelding

The tiny ant dares to enter the lion's ear... -Armenian proverb

Arold

Re: 16-3-2014 Testrijden met de Nimoto Ceo

Bericht#26 » 17 mar 2014, 19:51

tja het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen
omdat we zaterdag al 310 kilometer hadden gereden zijn we zondag maar even met de Duitser gegaan :D
mijn oordeel is dat het een leuke scooter is met een lekkere diepe beenruimte maar ja wil ik lekker zitten moet ik een stukje naar achter zitten
het is gewoon een leuke scooter voor in de stad maar voor langere afstanden komt ie te kort
toch wel even mee gereden en dat viel niet tegen
Alwin bedankt voor de gastvrijheid
grt Arold
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer