Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Autumn Beach Tour (eind september)

Bericht#31 » 14 aug 2014, 10:28

kuya schreef:edwin mooi tour is je knie weer hersteld en de scooter in onderhoud of is die al weer klaar maar je hebt er toch een stuk of vier grand dinks dus overstappen is voor jouw niet zo moelijk toch. :) ;)


Dankzij de bemoederende zorg van Arold en het feit dat ik enorm snel herstel altijd gaat het alweer een stuk beter Hans, dankjewel :-) Het vervelendste was na thuiskomst onder de douche de losse stukjes vel en vlees lospeuteren :-D

Marianne is intussen helemaal gestript, het frame rechts weer bijgebogen en -gehamerd en het nieuwe plaatwerk zit er grotendeels alweer op. Uiteindelijk is besloten om AL het grote plaatwerk te vervangen dus ze is weer helemaal nieuw. Naar schatting is ze dit weekend klaar, dan nog de koffer, rechter spiegel en het voorspatbord laten spuiten, nieuwe logo's erop en dan zie je er niets meer van.

Bart (Dutch) heeft natuurlijk mijn rode GD, de zwarte ligt nog steeds helemaal uit elkaar opgeslagen dus voorlopig rij ik op mijn watergekoelde Champagne Charlotte. Gelukkig zit ik niet zonder, nee :-)
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Autumn Beach Tour (eind september)

Bericht#32 » 14 aug 2014, 10:49

oei moet ook maar eens op zoek naa nog een brommertje...
nee flauwekul met een scooter 2 auto s en een electrische fiets vervoersmiddelen geneog dacht
ik zelfs om bij schoen!! eh schoon moeders te komen...
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Autumn Beach Tour (eind september)

Bericht#33 » 14 aug 2014, 11:07

Je zou eventueel ook nog Kasteel Duivenvoorde kunnen aandoen in Voorschoten. Is ook open op zaterdag en volgens mij een kleine omweg in het laatste stukje van de route.

Voor de liefhebbers van de Spaceexpo:

http://www.spaceexpo.nl/openingstijden/e/pm/10/pm/7/

Toegang is 11 euro per vrolijk persoon.......chagrijnen krijgen 2 euro toeslag :lol: :lol:

Volgens mij ben ik er geweest als kleine tuk....dus wil best nog weer eens een keertje daar een kiekje nemen. :mrgreen:
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

TheMetalMike

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#34 » 16 aug 2014, 20:28

Dat is wel een leuk ritje!
Als ik kan en tijd heb ben ik zeker van de partij!
0 x

TK E

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#35 » 16 aug 2014, 21:38

Jammer hoe er af en toe gereageerd wordt maar voor deze tour ga ik zeker mee........dus u kunt mij er bij zetten.......lekker uitwaaien bij de kust.......lijkt mij zeker mooi......wel is mijn voorkeur op zaterdag
TK E
0 x

Tineke

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#36 » 20 aug 2014, 10:27

Ik wou zeggen zet Gerhard en mij ook maar op de lijst... maar je hebt nog geen lijst. :mrgreen:
We moeten nog wat dingetjes regelen. Ger moet vrij kunnen krijgen en we moeten nog een slaapplekje zien te vinden. Maar dat gaat vast goed komen. 8-)
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#37 » 20 aug 2014, 16:35

Zo, een voorlopige deelnemerslijst heb ik heb dan nu aangemaakt in het eerste bericht van dit topic.... sta je er (nog) niet bij of juist wel terwijl je niet mee gaat, laat het me dan even weten.

De route zelf ga ik ook nog een beetje aanpassen aangezien we afgelopen zaterdag vanuit Noordwijkerhout een heel stuk hebben gereden in die tour dat ik ook in gedachten had dus ik ga er iets anders moois van maken. Komt wel goed :-)

Uiteraard sta ik zoals altijd geheel open voor suggesties, op- en aanmerkingen. Graag !
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#38 » 20 aug 2014, 17:09

:twisted: :twisted: andere datum :D :D
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#39 » 20 aug 2014, 18:45

Dát kan ik helaas niet voor je regelen....

Wél een andere schoonmoeder :-P
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Autumn Beach Tour zaterdag 20 september 2014

Bericht#40 » 07 sep 2014, 13:23

Helaas kan ik niet mee met deze tour.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer