Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#21 » 01 sep 2014, 09:30

kuya schreef:Hallo ben haal mijn ovb maar weg ik kom die mooie route van je fijn rijden is te mooi om die te laten schieten of daar moet iets onverwachts gebeuren dat het af gezegd moet worden maar dat hoop ik toch niet tot dan ben & Petra en het word van af nu het is nog een week weg maar we houden het droog met een paar wolken maar dat is voor nu wie weet is het snik hete na zomer of nat we zien wel het word altijd leuk daar zo.


ok kerel ik verheug je op je komst het weer word goed volgens voorspelling gr ben&petra
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#22 » 01 sep 2014, 12:04

kees ik heb je ovb weggehaald zoals je zij in pb bericht wie zich aan wil melden er is nog plaats :lol: en de koffie met iets erbij smaakt goed ;) de weervooruit zicht is ook ok voor xanten dus ik hoor het wel gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#23 » 02 sep 2014, 17:03

peter ik heb je er onder ovb bij gezet en hoop dat je zondag kunt de koffie is bruin en vind iedereen appelflappen lekker gr ben
Afbeelding
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#24 » 03 sep 2014, 18:59

Gefeliciteerd tourbuffel Ben 2014, ik heb toch een goede keuze gemaakt ik had me al lang aangemeld voor de tour voor de tweede keer te rijden Badbentheim van Gerhard maar toen kwam jij in beeld met jou toer die ik nog niet gereden heb dus was de keuze niet zo moeilijk alhoewel de Badbentheim ook mooi is maar die heb ik al gereden en het weer ziet er voor zaterdag iets slechter uit als voor zondag / zaterdag 40% kans op een bui zondag 10% kans op nattigheid maar ja het is nu woensdag het kan nog anders uit pakken we moeten gewoon afwachten wat het gaat worden maar ik laat me niet uit het veld slaan toerbuffel Ben / toerbuffel Hans komt gewoon. ;) :P
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#25 » 04 sep 2014, 17:59

ok toerbuffel hans jij ook nog gefeliciteerd 8-) en zondag word het goed weer in xanten dus komt allemaal goed verheug me al op jullie komst je weet waar je moet zijn graag achterom zoals de vorige keer en je weet de koffie staat dan al klaar tot zondag gr ben&petra
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Eric L

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#26 » 04 sep 2014, 19:57

Ik had mij niet opgegeven maar 2 touren achter elkaar dat gaat echt niet lukken.
Nou ja het zal wel lukken maar ik ben bang dat als ik zondagavond thuis kom dat de vuilniszak met mijn kleren hier op de stoep ligt. :lol:
Dus om het voor mij en mijn vrouw een beetje leuk te houden ga ik niet mee.
Het zal zondag voor ons wel een stuk fietsen worden.
Maar niet naar Xanten, dat is mij te ver weg. :lol: (op de fiets dan)

Ik wens jullie nu alvast een hele mooie tour.
Graag tot een volgende keer, dan ga ik vast en zeker mee.

Groet Eric
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#27 » 05 sep 2014, 06:57

geen probleem eric 2 ritten is ook best veel zelfs voor een toerbuffel 8-) en gezellig met het vrouwtje is natuurlijk ook lekker toch ;) veel plezier in het weekend en droog weer ...dan hebben wij dat ook gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#28 » 06 sep 2014, 08:26

er gaan nog 2 mensen mee die geen lid van stn zijn :o hebben geen internet komen hier uit de buurt rijden op een sym symphony maar zijn wel gezellig ze heten theo en maria
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#29 » 06 sep 2014, 09:15

Maakt toch niet uit of ze lid zijn of niet een niet lid kan lid worden toch waar het om gaat ben is de gezellige tour die we samen rijden en droog een beetje zon het zal het merendeels van de dag wel bewolkt blijven maar dat mag de pret niet drukken. 8-) ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Arold

Re: Toertocht Xanten Duitsland 07-09-14

Bericht#30 » 06 sep 2014, 10:15

Ben stuur je even een pb
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer