Spring Beach Tour 07-03-2015

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#41 » 06 mar 2015, 06:44

ik kan je ook achterop nemen! heb nog plaats vrij achter dus.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#42 » 06 mar 2015, 10:44

Zo dan ! De route is voorgereden en er zijn maar 3 kleine bottlenecks : een druk stukje weg door Alphen met veel stoplichten, een stuk vervelende weg door Nieuw Vennep en de binnenstad van Zandvoort is opgebroken maar daar hebben we een weg langs gevonden.

Verzamelen zaterdag rond 11:00 uur op de aangegeven lokatie, uiterlijk (!) half 12 gaan we rijden. De totale geschatte afstand is 110 KM. Dat lijkt niet zo veel maar in een groep rij je langzamer dan alleen. Op sommige stukken gaat het gas erop, elders gaat het langzamer.

Stoplichten en rotondes kunnen we niet altijd vermijden maar we hebben GEEN verkeersregelaars : we wachten netjes en veilig (!) op elkaar. Respecteer het overige verkeer en de verkeersregels. Zorg ervoor dat zowel jij als je scoot in goede staat verkeren en dat je genoeg benzine hebt. Een benzinestop is eventueel in te lassen, we komen langs een aantal goedkope pompen. Gaat er iets mis of is er iets aan de hand, dan meld je dat bij mij of bij Cees Sethsryt (in het Red Bull leren motorjack) die bij deze tour Second In Command zal zijn. Wil je stoppen voor foto's o.i.d. : geen probleem, laat het ook even weten.

Heb je pech op weg naar het verzamelpunt of er is iets anders kun je me bellen op 06-4224.2066. SMSen kan ook, WhatsAppen niet. Ga je gedurende de tour zelf afwijkend rijden en raak je de groep kwijt, dan heb jij een probleem, niet de rest van de groep. Krijg je gedurende de tour pech, dan helpen we je : we laten niemand zomaar alleen achter. Op geplande en spontane stops mag je alles doen en laten en eten en drinken wat je wilt, maar geen alcohol. Ook niet slechts 1 biertje. Onze groep is een sociale groep en we rijden samen voor de lol. Ook afwijkend rijgedrag en / of stunten, en alle mogelijke acties die zowel jouzelf als anderen in gevaar kunnen brengen, worden niet gewaardeerd. Wat je drinkt of doet vanaf het eindpunt in Wassenaarse Slag, is verder geheel aan jou.

Hoe je rijdt en wat je doet op de tour is verder geheel en al je eigen risico, verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid. Uiteraard houden we rekening met nieuwe rijders en tourders, dus geen stress of paniek wat dat betreft. Luister naar de veteranen en stel je vragen aan hen als je die hebt en we komen allemaal weer veilig en gezond thuis.

Het eerste stuk van de tour is grotendeels rijden, nog vóór Haarlem slaan we linksaf bij Heemstede en gaan we naar Zandvoort. Vanaf dan zullen er meer stops zijn bij diverse badplaatsen zuidwaarts en bij MyScooterShop in Noordwijkerhout, onze clubsponsor, waar een gratis vers bakkie koffie op ons wacht :-) We rijden ook langs het terrein van ESTEC in Noordwijk waar je diverse ruimtetuigen kunt zien staan.

En er is nog steeds plek voor last minute spijtoptanten :-)

Het wordt een mooie route ! Wij zijn er klaar voor, jullie ook ? :-)
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#43 » 06 mar 2015, 11:00

Fabian schreef:hmmm moet ik mijn fles whiskey thuislaten...


Jammer :cry: :lol: .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Stephan

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#44 » 06 mar 2015, 11:07

MyScooterShop kijkt er naar uit jullie komst :P

Ze gaan zorgen voor koffie met appelgebak en slagroom!

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#45 » 06 mar 2015, 11:09

Met een infuusje valt het niet op, Fabian :-P
0 x

ronnieheinekrn

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#46 » 06 mar 2015, 11:47

Ik doe mee!
Moet ik denken aan reflectie hesje?
0 x

ronnieheinekrn

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#47 » 06 mar 2015, 11:50

In een veldfles, of je zogenaamde appelsap container
:D
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#48 » 06 mar 2015, 11:54

Van harte welkom Ronnie !

Nee, je bent niet verplicht in Nederland een veiligheidshesje te dragen en ook op tours is het niet verplicht bij de club. Dat mag je helemaal zelf weten, de een doet het wel, de ander niet.

Ik zet je erbij op de lijst en zie je graag zaterdag !

Appelsap-container.... is dat niet een urine-vaatje ? :-)
0 x

Zoetersmurf

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#49 » 06 mar 2015, 15:45

sinds gisteren 3 aanvallen van cluster hoofdp[ijn, dit is een zware vorm van migraine waarvoor ik mezelf injecties geef tegen de pijn.

Ik kan niet in de toekomst kijken maar vind het alleen maar eerlijk om voor af te melden, als ik morgen niet op tijd bij het start punt ben is de kans dat ik toch niet mee rijd 99%.

Als ik er wel ben maar een aanval krijg tijdens de tour zal ik moeten afhaken om een toilet of zo iets te vinden voor het toedienen van de injectie en dan kan ik 5 tot 10 minuten even helemaal niets behalve lachen :)

kortom Ik probeer er morgen echt bij te zijn maar kan helaas niets meer garanderen.
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Spring Beach Tour 07-03-2015

Bericht#50 » 06 mar 2015, 16:44

Dat is zwaar k$&^*$ als je dat hebt... ik hoop voor jouw dat het morgen meevalt... heb je al een tijd niet gezien.
Sterkte Martin.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer