Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#91 » 10 apr 2015, 19:20

Tineke schreef:Ik heb een tijd geleden al doorgegeven dat onze OVB er af kan. :mrgreen:


Toch weer ruimte gevonden in de koelkast voor een lading kaas Tineke? :lol:

Is effe kijken das dus twee maal topkoffer maal 1 dat is effe denken...................................................................2 kazen :D
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Tineke

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#92 » 10 apr 2015, 19:55

Trucker49 schreef:
Tineke schreef:Ik heb een tijd geleden al doorgegeven dat onze OVB er af kan. :mrgreen:


Toch weer ruimte gevonden in de koelkast voor een lading kaas Tineke? :lol:

Is effe kijken das dus twee maal topkoffer maal 1 dat is effe denken...................................................................2 kazen :D
We hebben donderdag maar 1 topkoffer Cor, dus je sommetje klopt niet.
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#93 » 10 apr 2015, 20:53

Tineke schreef:
Trucker49 schreef:
Tineke schreef:Ik heb een tijd geleden al doorgegeven dat onze OVB er af kan. :mrgreen:


Toch weer ruimte gevonden in de koelkast voor een lading kaas Tineke? :lol:

Is effe kijken das dus twee maal topkoffer maal 1 dat is effe denken...................................................................2 kazen :D
We hebben donderdag maar 1 topkoffer Cor, dus je sommetje klopt niet.


Da,s jammer voor Gerhard.....heeft ie minder kaas bij zn borreltje :( :mrgreen:
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#94 » 10 apr 2015, 22:35

Tineke schreef:Ik heb een tijd geleden al doorgegeven dat onze OVB er af kan. :mrgreen:

Sorry 10 leuk dat jullie er ook bij kunnen zijn

Is er van af.

Mtvrgrt kees
0 x

Dink 50

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#95 » 13 apr 2015, 20:38

Kees zet mij er ook maar bij dat wil ook eens mee maken ik kom naar de nieuwe markt
Gr Sjaak
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#96 » 13 apr 2015, 22:59

mijn naam mag er helaas weer vanaf, werd vanochtend gelukkig gebeld voor wat extra diensten en moet donderdag om 13.00 uur beginnen. Heeeeel misschien kom ik nog even aanwippen rond 10.00 uur maar dit is niet 100% zeker. Reken helaas dus maar niet op mij om te wachten voordat jullie de stad in gaan.

Wel heel veel plezier alvast gewenst!!! 8-)
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#97 » 14 apr 2015, 08:38

@ Dink 50

Leuk dat je erbij bent.

@ Haagse Tweet,

Jammer. Hoop je alsnog te zien.
@ All

Ik vertrek om 06:30 uur richting Wijk en Aalburg om daar Amendoim op te pikken. Vandaaruit door naar Schoonhoven veerpontdienst zoals eerder in dit topic beschreven.

Mensen welke daar willen aansluiten kan dat. Vandaaruit rechtstreeks door naar de Nieuwe markt om uiterlijk 10:30 uur naar de kaasmarkt te lopen.

Mocht er iets zijn kunnen jullie mij bereiken op mijn 06 4100 6632

Voor iedereen alvast veilige kmters toegewenst.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#98 » 14 apr 2015, 09:07

motormuis schreef:Ik vertrek om 06:30 uur richting Wijk en Aalburg om daar Amendoim op te pikken.


Me dunkt dat dit bijna andersom is aangezien ik eerst 80 KM naar het zuiden rij om vervolgens weer naar het noorden terug te gaan :-)

Anyway : wie uit zuidelijke richting mee wil rijden naar het noorden (Gouda), kan om 08:00 uur aansluiten bij het kruispunt van de Parallelweg 2 te Wijk en Aalburg, vlak naast Achilles Brandstoffen, daar is een soort van benzinepomp. Een GPS stuurt je namelijk mogelijk meer naar het oosten als je de weg niet weet (en ik ken de regio heel goed) aangezien die het fietspad over de brug bij Gorinchem niet herkent (is een snelweg). Anders rij je wellicht 40 KM om of moet je een pont nemen. Van daar de brug over, naar Schoonhoven (lekker doorkarren) en dan de mooie route via Vlist naar Gouda.

Ga je op eigen houtje vanuit het zuiden, hou dan in eerste instantie Sleeuwijk aan (niet Gorinchem) en volg vanaf daar de fietsbordjes naar Gorinchem. Dan ga je over de brug.

We zien wel wie er komt opdagen en wie niet :-)
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#99 » 14 apr 2015, 10:04

Goeie tip, Albert. Motorhoes mee dus.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Donderdag 16 April 2015 De Gouda Kaasmarkt Tour

Bericht#100 » 14 apr 2015, 10:14

Hey Albert

na de nodige info van het plaatselijke vvv kantoor blijkt de nieuwe markt de beste optie te zijn. Mocht het niet zo zijn kunnen we nog altijd uitwijken naar het station welke Door Amendoim was voorgesteld. Maar ook daar is het volgens het vvv kantoor erg erg druk. De foto's van streekview laten dit ook zien.

Komt goed kerel geen zorgen

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer