5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#81 » 03 apr 2015, 16:25

Daar sluit ik mij bij aan...dus de ovb kan weg. :mrgreen:
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

TK E

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#82 » 03 apr 2015, 21:49

Geachte Militairen in spé

AS Zondag 1e paasdag worden jullie verwacht op de Chr. Huygenslaan te 4a te Soesterberg......
De Briefing begint om 11:30 waarna wij in colonne zullen vertrekken richting het voormalige amerikaanse wijk Apollo (hier woonde vooral amerikanen).... :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar goed..... even de orde van de dag....... afgelopen week druk heen en weer gemailt met het Utrechts Landschap en diverse Boa,s en Boswachters is er besloten om NIET met de scooter het park op te gaan........
er is een of andere hetse onstaan tegen ons als scooter rijder.......ze zien ons liever gaan dan dat we komen maar na veel, echt heel veel onderhandelen zijn de Boa op de hoogte gesteld van ons komen.......
De wet is sinds afgelopen week spontaan veranderd in een fietspad......zo noem ik het maar.......(hebben ze echt gedaan)
Maar goed de Boa,s weten dat we komen en de boswachter heeft gevraagd aan de Boa,s of ze een oogje dicht willen knijpen als wij met onze scooters een foto willen maken op de wel bekende Landingsbaan......
Om dit te realiseren wil ik aan de kant van Soesterberg de baan oprijden en zo snel mogelijk de fotoshoot te doen en daarna direct de baan verlaten...........simpel.... straks was jantje ziek en zijn vervanger wist weer van niets......
en wordt Cor (trucker49 opgepakt omdat hij weer zijn camera bij zich heeft en in de buurt is van een vliegbasis)..... :lol: :lol:

Maar goed ik zal voordat wij weggaan even de regels opnoemen waar wij aan zullen moeten houden.....

Tot zondag........

De Weledele Heer Generaal van de STN ordertroepen afdeling " De TourBuffel " TK E.. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door TK E op 04 apr 2015, 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#83 » 03 apr 2015, 22:22

Geeeeeeeeeffff ACHT !!

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#84 » 03 apr 2015, 22:43

RRRRRrrrrrrrechts om keert naar de kantine voor de koffie en gevulde koek (verstrekt door de Generaal bd. TKE :D ).
Laatst gewijzigd door Trucker49 op 04 apr 2015, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 9

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#85 » 04 apr 2015, 02:36

Helaas kan ik dit weekend niet van de partij zijn. Twee weekenden achter elkaar vrij krijg ik niet voor elkaar bij de baas.
Veel plezier idereen en allemaal een prettige paashaas gewenst.

Groetjes Bart.
0 x
With kind regards / Met vriendelijke groeten / Meilleures salutations / ??

Bart

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#86 » 04 apr 2015, 08:56

Bedankt voor het appèl
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#87 » 04 apr 2015, 09:04

Mjah.... nou.... hoe plannen inderdaad kunnen wijzigen.

De kleine zou vandaag naar een Paasfeestje voor kinderen gaan georganiseerd door een vriendin van de vechtgenote. Maar omdat het hier lichtjes regent momenteel, kregen we vanochtend vroeg een belletje dat dat niet doorgaat vandaag en het spontaan is verschoven naar maandag. Dat betekent dat dan de verplichte sociale familie-Paas-brunch van maandag achteruit wordt verschoven naar zondag. En dat betekent weer dat mijn eigen planning nu volledig naar de kl*te is en ik morgen niet mee kan gaan.

Ik probeer me in te houden..... maar sowieso kan ik morgen helaas niet mee.
0 x

Gerhard

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#88 » 04 apr 2015, 09:22

priorities, priorities...
0 x

TK E

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#89 » 04 apr 2015, 09:23

Zo zie je maar weer.......soms is het gewoon niet te plannen........veel plezier met de paasbrunch...

TK E
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: 5 april (1e paasdag) Meeting Vliegbasis te Soesterberg

Bericht#90 » 04 apr 2015, 09:55

TK E schreef:veel plezier met de paasbrunch...

TK E



Dank je Tonny maar ik neem dat net zo sarcastisch als dat ik er zelf over ben. Sociale verplichtingen kom je niet onderuit maar het is vervelend als anderen jouw agenda steeds gaan beïnvloeden en wijzigen. Ben er behoorlijk pissig om.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer