lente soep tour. zaterdag 4 april

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#1 » 20 mar 2015, 21:31

hallo allemaal ik ik wilde zaterdag 4 april een voorjaars tour gaan houden, verzamellen bij mij thuis, waar ik zal voorzien van een heelkijke kop koffie met ..... dat hou ik nog even verassing :mrgreen:
daarna gaan we dan een lange tocht van 202 km rijden, met natuurlijk eet gelegenheden tussendoor, waaronder over zoon 75km, we de eersten eetgelegenheid hebben bij neeldje jans in die buurt. en zullen we via zierikzee bruinisse, willemstad, en dan door de kiltunnel, door wat mooie polderweggetjes weer richting mijn huis terug gaan, waar ik ook na zooon lange tocht zal voorzien in soep, warme broodjes, en nog wat lekkere dingentjes enzo.

gezien de tocht enzo lang gaat zijn, kan het eventueel wel wat inkorten indien nodig.
maar wilde al om 9:00 verzamellen bij mij thuis, en uiterlijk :mrgreen: 22:00 :mrgreen: of 10:00 vertrekken.

Afbeelding

aanmeldlijst.
kevin verhoeven.
Laatst gewijzigd door verhoeven op 22 mar 2015, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

TK E

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#2 » 21 mar 2015, 07:06

Nou nou.....dat is een echte mega Tour Kevin.......ik wens je veel succes met deze tour....helaas kan ik niet.......
TK E
0 x

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#3 » 02 apr 2015, 12:34

gezien er geen animo is tot nu toe denk ik dat deze niet door gaat, mits er toch animo komd.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Flevolander58

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#4 » 02 apr 2015, 13:14

IK denk zelf Kevin dat je zoiets beter later in het jaar kan organiseren voor zo'n lange afstand is het gewoon te vroeg in het seizoen en de temperatuur laat zo'n afstand zaterdag ook niet toe denk ik
0 x

Tineke

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#5 » 02 apr 2015, 13:47

Ik ben het met Wouter eens. Voor mij sowieso te ver. Misschien een paar goedbedoelde opmerkingen. De verzamel tijd is erg vroeg en de tour erg lang. Alleen mensen die dicht bij jou in de buurt wonen kunnen dan met je mee rijden. Je hebt de pech dat het qua weer wel herfst lijkt waardoor het ook niet aantrekkelijk wordt om mee te rijden. Ik vind het verder hartstikke goed dat je dit probeert op te zetten. Dus misschien wat Wouter al aan geeft. Verschuiven naar een latere datum en ik denk dat de tour iets inkorten geen gek idee is. Oh ja, en je stond niet in de lijst van geplande tourritten waardoor je een beetje vergeten bent. :( Succes als je de rit nog gaat verplaatsen.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#6 » 02 apr 2015, 16:40

Kevin

Mooi en flinke rit maar idd zoals eerder aangegeven is het nog een beetje te fris voor zo'n tour afstand.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: lente soep tour. zaterdag 4 april

Bericht#7 » 02 apr 2015, 16:57

Hallo Kevin.
Aan gezien het nog vroeg in het voorjaar is en het weer nog onvoorspelbaar is kwa tempratuur ik moet wel bekennen dat het een mooie route is maar de tour gaat groten deels vlak langs wateroppervlaktes en Noordzee waar wind en regen vrij spel hebben dus misschien een gedachte van een later planning in het jaar. ;)
0 x
Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Archief van verslagen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer